IKEA servicesquote:
quote:Openingstijden
Maandag t/m vrijdag: van 10 - 21 uur.
Zaterdag: van 9 - 20 uur. IKEA Amsterdam en Delft zijn geopend van 10 - 20 uur.
Zondag: IKEA Amsterdam en IKEA Delft zijn elke zondag geopend van 10 - 18 uur. IKEA Breda is elke zondag geopend van 11 - 17 uur. IKEA Haarlem is elke zondag geopend van 12 - 18 uur.
Ook andere vestigingen zijn regelmatig op zondag open, kijk voor het gehele overzicht op:
Openingstijden IKEA
quote:
Anna staat iedere dag voor je klaar!
Vragen?
En als Anna het niet weet, vraag je Anna naar <<chat>>. Wanneer er medewerkers beschikbaar zijn kun je het hen via een chat vragen. Of stel je vraag hier!
quote:Nieuwe catalogus
De nieuwe catalogus wordt nu door Nederland verspreid. Vanaf 27 augustus kun je er één aanvragen via de website. Je kunt de catalogus hier bekijken.
Maar daar schiet ik niets mee op als ik iets bij de IKEA wil kopenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:55 schreef Nixxor het volgende:
[..]
Zo'n tegoedpas kun je volgens mij alleen kopen bij de kassa (of misschien klantenservice) maar daar accepteren ze volgens mij ook geen VVV pas.
Hoe ik van die krengen ben afgekomen:
- Opsturen naar Bol.com dan krijg je tegoedcodes van hun
- Bij de V&D
- Bij de Hornbach
Je zou soort-van kunnen saboteren door iets bij de Hema of zo te kopen en het dan later weer terug te brengenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar daar schiet ik niets mee op als ik iets bij de IKEA wil kopen
Doet de HEMA dat ja? Dan zou dat een oplossing kunnen zijn inderdaad. Er zullen wel meer winkels zijn die dat doen, maar 't is gewoon jammer dat je juist bij zo'n concern dat soort algemeen geaccepteerde dingen niet kunt inleveren. Ik zat al aan de mediamarkt te denken, maar dan krijg je volgens mij een tegoedpas van de Mediamarkt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:58 schreef morgane het volgende:
[..]
Je zou soort-van kunnen saboteren door iets bij de Hema of zo te kopen en het dan later weer terug te brengen
Ja inderdaad, het wordt steeds lastiger. Vooral als grote bedrijven als Ikea er al niet aan meedoen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:01 schreef loecje het volgende:
VVV-bon is helemaal niet meer zo algemeen geaccepteerd ding. daarom is het ook zo lastig om er weer vanaf te komen.
In principe elke winkel waar je je geld terugkrijgt als je iets retourneert. Volgens mij mogen ze geen onderscheid maken tussen of je contant hebt betaald of met vvv-bonnen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Doet de HEMA dat ja? Dan zou dat een oplossing kunnen zijn inderdaad. Er zullen wel meer winkels zijn die dat doen, maar 't is gewoon jammer dat je juist bij zo'n concern dat soort algemeen geaccepteerde dingen niet kunt inleveren. Ik zat al aan de mediamarkt te denken, maar dan krijg je volgens mij een tegoedpas van de Mediamarkt.
Ze hebben nog steeds goedkoop spul, maar er is tegenwoordig ook een hoop duurder spul van een betere kwaliteit.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:30 schreef babybanaan het volgende:
Pff, ik heb de IKEA-catalogus bekeken. Best leuke producten, maar de tijd dat Ikea goedkoop was, is voorbij. Jeetje, ik schrok me wezenloos van de prijzen.
Ja, misschien heb je wel gelijk. Ik ben altijd op zoek naar echt hout - en daar krijgt Ikea nu wel meer van. Maar het is echt niet veel goedkoper dan gewoon een blankhouten meubel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hebben nog steeds goedkoop spul, maar er is tegenwoordig ook een hoop duurder spul van een betere kwaliteit.
Overigens leggen LeenBagger en Kwantum het nog steeds af tegen Ikea, zeker als je dezelfde kwaliteit vergelijkt.
In Utrecht 4x in doos, 1x in elkaar. 99 euro. Hemnes tv meubel, 124x49, grijsbruin.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:06 schreef morgane het volgende:
[..]
In principe elke winkel waar je je geld terugkrijgt als je iets retourneert. Volgens mij mogen ze geen onderscheid maken tussen of je contant hebt betaald of met vvv-bonnen.
Waren inderdaadquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:35 schreef Dragonberry het volgende:
Ik dacht dat er bij de Besta serie ook speciale inzetten waren voor flessen(bv wijn), maar die zie ik niet meer.. Zijn die uit de collectie of verbeeld ik me dingen die nooit hebben bestaan?
Over het algemeen is het overal zo dat je geen contant geld terug krijgt wanneer je betaald hebt met een cadeau- en/of een tegoedpas/bon.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:06 schreef morgane het volgende:
[..]
In principe elke winkel waar je je geld terugkrijgt als je iets retourneert. Volgens mij mogen ze geen onderscheid maken tussen of je contant hebt betaald of met vvv-bonnen.
Ohh top, dankjewel voor het kijken!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:09 schreef Puala het volgende:
[..]
In Utrecht 4x in doos, 1x in elkaar. 99 euro. Hemnes tv meubel, 124x49, grijsbruin.
Klopt. Bij sommige winkels wordt het ook expliciet vermeld. En geef de winkels eens ongelijk. Die wisseltruc is al zo oud. Op een gegeven moment krijgen winkels ook wel door dat ze zich daartegen moeten wapenen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Over het algemeen is het overal zo dat je geen contant geld terug krijgt wanneer je betaald hebt met een cadeau- en/of een tegoedpas/bon.
geen idee of je een deen supermarkt in de buurt hebt maar zo ja dan kan je er daar boodschappen mee doenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:05 schreef morgane het volgende:
[..]
Ja inderdaad, het wordt steeds lastiger. Vooral als grote bedrijven als Ikea er al niet aan meedoen.
Ik krijg heel veel van die bonnen (als vergoeding voor proefkonijn spelen voor de opleiding psychologie) maar ik weet soms echt niet wat ik er nog mee moet. Laatst opgezocht welke fietsenhandels eraan meedoen, mooie fiets gezien en proefgereden, hoor ik tijdens het afrekenen pas dat ze die bonnen al 2 jaar niet meer aannemen maar dat de VVV ze nog steeds op de site heeft staan
Nogmaals bedankt! Ik heb iemand gebeld die in de buurt woont en die is gelijk in de auto gesprongen en hij heeft mquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:09 schreef Puala het volgende:
[..]
In Utrecht 4x in doos, 1x in elkaar. 99 euro. Hemnes tv meubel, 124x49, grijsbruin.
Mooiquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:37 schreef morgane het volgende:
[..]
Nogmaals bedankt! Ik heb iemand gebeld die in de buurt woont en die is gelijk in de auto gesprongen en hij heeft m
Je hebt gezien dat het wel weer binnenkomt?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:14 schreef Spaardertje het volgende:
Wil zo graag dit bestek alleen geen idee waar het nog op voorraad is.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70014999/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |