Zieligquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn hond had deze week z'n poot verzwikt.
Dit boeit echt niemand.
Gelukkig groei ik mn haar weer voor jequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
OP aangepast. [ afbeelding ]
[..]
Werken tot 6 uur
Je bierdieet was nog tot daaraan toe maar nu je zelfs al werkt voor je geld begin je toch langzaam in mijn achting te dalen.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gelukkig groei ik mn haar weer voor je
Ik heb de PL toto ingevuld. Ik neem aan dat je nu aan het JUICHEN bent.quote:
Ik ben trots op je.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb de PL toto ingevuld. Ik neem aan dat je nu aan het JUICHEN bent.
Knettergektwitter:geertwilderspvv twitterde op donderdag 14-08-2014 om 13:08:49KNETTERGEK. Als je niet tegen onze Zwarte Piet kan dan ga toch lekker weg uit Nederland. http://t.co/HE60rh8wQp reageer retweet
Knotsgek*quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:45 schreef JanCees het volgende:
Knettergektwitter:geertwilderspvv twitterde op donderdag 14-08-2014 om 13:08:49KNETTERGEK. Als je niet tegen onze Zwarte Piet kan dan ga toch lekker weg uit Nederland. http://t.co/HE60rh8wQp reageer retweet
Knotsgektwitter:geertwilderspvv twitterde op donderdag 14-08-2014 om 21:21:58ISIS IS DUS DE BAAS IN DE SCHILDERSWIJK. VAN AARTSEN = GROTE LAFAARD. reageer retweet
twitter:InsomniaVBL twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 13:59:51@geertwilderspvv Namens Knut uit de VBLsc, uw caps staan aan. reageer retweet
Bedanktquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:00 schreef Insomnia_ het volgende:
twitter:InsomniaVBL twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 13:59:51@geertwilderspvv Namens Knut uit de VBLsc, uw caps staan aan. reageer retweet
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gelukkig groei ik mn haar weer voor je
Ooit zal een man zijn haar ook voor jou laten groeien Sjaak. Blijf erin geloven.quote:
Geloof er helemaal niks van.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Reus naar Atletico Madrid waarsch.
manmanquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Reus naar Atletico Madrid waarsch.
In GC wil iemand me een ban aansmeren alleen maar omdat ik wielrenners haat. Wat is dat voor treurig figuur rene.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:07 schreef GGMM het volgende:
Sjaak is een beetje kaal zo zonder UI.
Nu lijkt hij een beetje persoonlijkheidsloos.
Sorry, tegen Kanovinnie durf ik niet in te gaan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In GC wil iemand me een ban aansmeren alleen maar omdat ik wielrenners haat. Wat is dat voor treurig figuur rene.
Wat een baas is datquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:08 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-T(...)ier-ben-ik-thuis.htm
EnohDe laatste Ajax-speler waar ik iets bij voelde.
Ok.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij mij is het ook alweer aan het groeien.
[..]
Ooit zal een man zijn haar ook voor jou laten groeien Sjaak. Blijf erin geloven.
In tegendeel, ik heb zelfs meerdere persoonlijkheden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:07 schreef GGMM het volgende:
Sjaak is een beetje kaal zo zonder UI.
Nu lijkt hij een beetje persoonlijkheidsloos.
Durf jij wel tegen Timmmmmmmmm in te gaan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, tegen Kanovinnie durf ik niet in te gaan.
Grootste anti-voetballer ooit. Dacht dat Ajacieden juist van mooi voetbal hielden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:08 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-T(...)ier-ben-ik-thuis.htm
EnohDe laatste Ajax-speler waar ik iets bij voelde.
In vergelijking met die gast is GGMM een topper.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Durf jij wel tegen Timmmmmmmmm in te gaan?
Af en toe.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Durf jij wel tegen Timmmmmmmmm in te gaan?
echt? dan moet die gast wel heel fucked up zijnquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In vergelijking met die gast is GGMM een topper.
Stimmt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
echt? dan moet die gast wel heel fucked up zijn
je al kaal ?quote:
Fijn dat ze tegenwoordig chemo hebben waarbij dat niet meer gebeurd hequote:
Je moeder.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Fijn dat ze tegenwoordig chemo hebben waarbij dat niet meer gebeurd he
We hebben veel gemeen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik had pas geleden ook ruzie met timmmmm
Lelijk tenue voor een lelijke club.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Prachtig trainingstenue van Barcelona wel.
[ afbeelding ]
Dit, datquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lelijk tenue voor een lelijke club.
Linkje? Ik vind Warschau wel een fijne stad eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik probeer Warschau aan de man te brengen bij LompeHork misschien willen jullie helpen
TRV / Stedentrip binnen Europa, waarheen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Linkje? Ik vind Warschau wel een fijne stad eigenlijk.
Heb mijn bijdrage gedaan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
TRV / Stedentrip binnen Europa, waarheen?
Als ze Suarez de eerste maanden opstellen wel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
gaat barca niet een handicap voorin hebben met neymar, suarez en messi ?
Je hebt zelf een handicap.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
gaat barca niet een handicap voorin hebben met neymar, suarez en messi ?
het probleem van een messi hebben is dat de verwachting dusdanig gerationaliseerd wordt tot een individualistisch retoriek dat degenen om zich alleen maar nadeel ervan verkrijgen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ze Suarez de eerste maanden opstellen wel.
picsquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Moet naar de heer Fuhrer mailen in Oostenrijk.
Briefopening:
Herr Fuhrer,
Ik wil je wel thuisbrengen (kan toch via pontje), je moet alleen in de kofferbak danquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:19 schreef Typisch het volgende:
aids
heinenoordtunnel dicht na 10'en vanavond
Ik ga niet de contactgegevens van een leverancier posten voor ik mails terugkrijg waar al die negersex toch vandaan komt.quote:
doe niet zo racistisch joh, sushivreterquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga niet de contactgegevens van een leverancier posten voor ik mails terugkrijg waar al die negersex toch vandaan komt.
Sorry
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
doe niet zo racistisch joh, sushivreter
valt me tegen ditquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga niet de contactgegevens van een leverancier posten voor ik mails terugkrijg waar al die negersex toch vandaan komt.
Sorry
dat zou heel fijn zijnquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil je wel thuisbrengen (kan toch via pontje), je moet alleen in de kofferbak dan
Dan kruipt ze er zelf ook bij als je snapt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat zou heel fijn zijn
hoezo in de kofferbak?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan kruipt ze er zelf ook bij als je snapt wat ik bedoel![]()
![]()
scherpquote:
ik verbaas me dat jij nogsteeds mod bentquote:
Ik heb strikte instructies ontvangen niet meer buiten VBL te modererenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik verbaas me dat jij nogsteeds mod bent
Ik heb een 2 zitter, tenzij je mijn vriendinnetje tussen je benen wilt hebbenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat zou heel fijn zijn
hoezo in de kofferbak?
gaat ze met ons mee? pics in dmquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een 2 zitter, tenzij je mijn vriendinnetje tussen je benen wilt hebben
Ja die gaat mee, ik heb al een keer foto's gestuurd via whatsapp.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
gaat ze met ons mee? pics in dm
en we kijken wel effe dan van hoe of wat
Lief meisje was datquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja die gaat mee, ik heb al een keer foto's gestuurd via whatsapp.
ADHD, ze was de keepster bij groene haas toernooi
Yvonnequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb strikte instructies ontvangen niet meer buiten VBL te modereren
centimetertje of 23 als ik de verhalen mag gelovenquote:
ah tweet !quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja die gaat mee, ik heb al een keer foto's gestuurd via whatsapp.
ADHD, ze was de keepster bij groene haas toernooi
nee manquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:33 schreef Jimbo het volgende:
of hebben we t over dat rooie slagschip ?![]()
is ie blind, doof of beide ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee man
Die heeft overigens een vriend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |