alleen al om ervaring op te doen..quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:02 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Misschien dat ze samen met Dima op ontdekkingsreis kan gaan?
Cor ze worden niet meer ongesteldquote:
Is toch goed. Minder gezeik dus.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Cor ze worden niet meer ongesteld
Pastebinquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:56 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Pro-tip: copy-pasten in een txt die je regelmatig opslaat.
Waar gaat het precies over? Of 73,11% gerealiseerd goed of slecht is is vaak erg subjectief.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:28 schreef Montelly het volgende:
Vraag aan bankmensen hier. Is goed als er onderstaande staat bij
Ongerealiseerd % EUR +
26,89%
Fijn weekend jongens, salaris is binnen
ja s goetquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:28 schreef Montelly het volgende:
Ongerealiseerd % EUR +
26,89%
Je gaat failliet. Sorry.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:28 schreef Montelly het volgende:
Ongerealiseerd % EUR +
26,89%
Goed gedaan knul.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:49 schreef Montelly het volgende:
kort samengevat, op het ingelegd geld is 26,86% winst gemaakt.
Dus wat eerst 100 euro was is nu 126,86 euro
turbo's/sprintersquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:52 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Goed gedaan knul.
Waarin had je belegd?
Moet je aan Etha vragen hij werkt bij een grote bank.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:28 schreef Montelly het volgende:
Ongerealiseerd % EUR +
26,89%
Heb jij nou eigenlijk al eens de Dieet-OP gekaapt met die briljante post van je laatst?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Moet je aan Etha vragen hij werkt bij een grote bank.
quote:
Hnnnnng.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:58 schreef Montelly het volgende:
Das it mane, twee brittanys
[ afbeelding ]
Dat was no1 toch? Weissman heeft wel een fitgirl topic gemaakt met die OP.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:02 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Heb jij nou eigenlijk al eens de Dieet-OP gekaapt met die briljante post van je laatst?
Ik wilde gewoon nog meer drama voorkomen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:24 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hoezo "weer": is het daar hier ooit wel eens over gegaan dan?
Ja. Toen ik begon trainde ik bij een tent die inmiddels onderdeel van Anytime Fitness is. Toentertijd was het geloof ik iets van ¤55,- per maand.quote:[..]
Heb jij ooit wel eens ergens getraind waar het 50 euro per maand kostte?
Een iets hogere prijs dan BF/FF/TM4L filtert wel veel tuig/paupers uit (tenzij onbekende hardcoregym).
Die hebben m'n ouders jaren geleden (misschien wel 10) gekocht.quote:[..]
Waar komt die hometrainer dan vandaan?
Ik begrijp het wel. Maar als ik rondkijk tijdens het trainen zijn er genoeg mensen die waarschijnlijk twee keer zo zwaar zijn als haar die zich er geen reet van aantrekken. En niemand kijkt hen raar aan, of wat dan ook. Het feit dat ze in de sportschool zijn toont aan dat ze willen veranderen. Helaas beschikken ze vrijwel nooit over de kennis om daadwerkelijk iets te veranderen, maar de wil is er in ieder geval. Daar heb ik wel respect voor.quote:[..]
Ze vind zichzelf nog te dik o.i.d.
Echt, die vrouwenhersenen soms
Brekend nieuws voor vrouwen (hier en ergens anders):
Respect in de gym krijg je door serieus te trainen, ookal is het met 0,01kg, niet door slank te zijn of (erger nog) de bimbo uit te hangen.
Dus niet al Flair/Viva lezend op de adductor / abductor zitten, maar gaan squatten, deadliften en bankdrukken.
Laat je ouders dat ding dan weer ophalen of zet hem op marktplaats oid.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:11 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Die hebben m'n ouders jaren geleden (misschien wel 10) gekocht.
Dat snap jij, dat snap ik.quote:[..]
Ik begrijp het wel. Maar als ik rondkijk tijdens het trainen zijn er genoeg mensen die waarschijnlijk twee keer zo zwaar zijn als haar die zich er geen reet van aantrekken. En niemand kijkt hen raar aan, of wat dan ook. Het feit dat ze in de sportschool zijn toont aan dat ze willen veranderen. Helaas beschikken ze vrijwel nooit over de kennis om daadwerkelijk iets te veranderen, maar de wil is er in ieder geval. Daar heb ik wel respect voor.
Ik woon nog gewoon bij hen hoor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:13 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Laat je ouders dat ding dan weer ophalen of zet hem op marktplaats oid.
Daar zullen we waarschijnlijk nooit achter komen.quote:[..]
Dat snap jij, dat snap ik.
Maar: waarom snappen vrouwen dat nou niet?
deponeer het geval op hun slaapkamer.quote:
Kunnen de vrouwen hier dat eens uitleggen?quote:[..]
Daar zullen we waarschijnlijk nooit achter komen.
None taken. Ik wil ook zo snel mogelijk weg, maar ik kan het nu nog niet betalen. Ben echter wel hard aan het solliciteren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
deponeer het geval op hun slaapkamer.
(btw: als je van '92 bent: wordt het niet eens tijd om te moven? (no offence)).
Wel generaliserend om te denken dat alle vrouwen zo denken en dus dit kunnen verklaren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:16 schreef Eleiko het volgende:
Kunnen de vrouwen hier dat eens uitleggen?
'mm ik kom ns lkkr dicht achter je staan om je squat te spotten'quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:21 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wel generaliserend om te denken dat alle vrouwen zo denken en dus dit kunnen verklaren.
Maartoen ik jaren geleden begon was ik er ook onzeker over, was m'n form wel goed, was ik niet te onfit, zou het niet belachelijk zijn als ik zou gaan squatten terwijl ik niet eens gewicht op de stang kon krijgen enz enz. Het engste vond ik nog wel om in m'n eentje te gaan squatten toen, bang dat je het niet goed zou doen en iemand je er dan luidruchtig op zou gaan wijzen ofzo.
Het zit gewoon in je achterhoofd en het kost echt max een maand om in te zien dat echt niemand cared zolang je geen hele rare dingen doet.
En bovendien hebben jullie makkelijk praten, maar als je als vrouw alleen traint in een sportschool waar ook wel eens tokkies komen krijg je echt de meest belachelijke dingen te horen soms. Want jij bent een vrouwtje en iedere man is ineens gymexpert/personal trainer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |