we zijn toch getrouwd gekkie, dan is er alleen nog maar "wij"quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:20 schreef kwakz0r het volgende:
Wat ik me dan afvraag: tellen SQ en bleiblei dan voor 1 of 2 mensen in de ranglijst?
1, immers er is maar 1 henkaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:20 schreef kwakz0r het volgende:
Wat ik me dan afvraag: tellen SQ en bleiblei dan voor 1 of 2 mensen in de ranglijst?
Je mag mij inhalen hoor Fee! Ik ga voor minstens 40 weken dit keerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:37 schreef Fee-nix het volgende:
Nou, boven mij staan nog 12 zwangeren in ieder geval... Maar ik ga dit keer vast wel op iemand voorglippen, aangezien ons meisje voor de UD gehaald wordt, gnagna
![]()
.
nee hoor blijf jij maar boven staanquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:54 schreef geppie het volgende:
Omg ik sta bovenaanRebel wil jij niet eerst
Ik vind deze zwangerschap ook jurkjes lekkerder zitten, vorige keer had ik 3 workers (heten die dingen zo?) van de h&m waar ik in woonde...
Maar eigenlijk ben ik al die positiekleding een beetje zat en wil ik mijn eigen, normale kloffie weer aan kunnen. Al zal dat wel een maand of wat duren
Werpen krengquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:19 schreef geppie het volgende:
Mango dan! Ik ben er ook nog niet helemaal aan toe, geloof ik
Mango gaat deze keer voor de 41+6quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:19 schreef geppie het volgende:
Mango dan! Ik ben er ook nog niet helemaal aan toe, geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |