het is begonnenquote:Op maandag 25 augustus 2014 09:08 schreef littledrummergirl het volgende:
Joop is gaaf![]()
![]()
Ons puppenkind heeft al dr shreddertandjes nog helaaskan niet wachten tot t wisselen begint
Als ik bulldog zie groot of klein dan smelt ikquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:50 schreef MeneerLogica het volgende:
Hier nog nooit gepost, leuke honden voorbij zien komen! Dit is mijn lieve bulldog Rocky van 5 maanden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel herkenbaarquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 02:17 schreef vronie het volgende:
[..]
Als ik bulldog zie groot of klein dan smelt ik
Wat onze pup erg fijn vindt, is een klein handdoekje met een knoop er in, ook fijn omdat dat het bloed opneemtquote:
zal t s proberenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat onze pup erg fijn vindt, is een klein handdoekje met een knoop er in, ook fijn omdat dat het bloed opneemtHier al een verzameling van 6 tandjes
Ja soms, hoewel het ergste er nu wel af is (ik heb ook geen tandjes meer gevonden). Ze wil wel nog steeds de hele tijd op je handen knauwen, maar niet op een gemene manier. Die handdoek doet dan dus wonderen. En soms gewoon lekker met je vingers over dat dikke tandvlees, vindt ze heerlijkquote:Op maandag 1 september 2014 21:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zal t s proberenis die van jullie er ook zo loom en knorrig door?
Ze kijkt behoorlijk betrapt.quote:Op maandag 1 september 2014 20:32 schreef oh-oh het volgende:
lekker chillen met de kanarie
![]()
[ afbeelding ]
die handdoek vind ze niet zo spannend. .. ze knaagt keihard door op allerhande harde kluifjes en speeltjes ect.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja soms, hoewel het ergste er nu wel af is (ik heb ook geen tandjes meer gevonden). Ze wil wel nog steeds de hele tijd op je handen knauwen, maar niet op een gemene manier. Die handdoek doet dan dus wonderen. En soms gewoon lekker met je vingers over dat dikke tandvlees, vindt ze heerlijk
Hoe oud is ze nu eigenlijk?
Ja dat is fijn he, hier ook al zo'n lichte snoozerdquote:Op woensdag 3 september 2014 15:30 schreef littledrummergirl het volgende:
Hier trws ook n bench hoortijdens de tukjes. uit zichzelf valt ze amper in slaap als er ook maar enige actie in huis is
dus bench in n apart kamertje en we hebben n rustig tukkende pup
. Snachts t zelfde verhaal
Toen Jacky nog een puppy was viel ze tijdens het spelen gewoon bij je op schoot in slaap, toen kon je alles met haar doen!quote:Op woensdag 3 september 2014 15:30 schreef littledrummergirl het volgende:
Hier trws ook n bench hoortijdens de tukjes. uit zichzelf valt ze amper in slaap als er ook maar enige actie in huis is
dus bench in n apart kamertje en we hebben n rustig tukkende pup
. Snachts t zelfde verhaal
aahwwquote:Op woensdag 3 september 2014 15:42 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Toen Jacky nog een puppy was viel ze tijdens het spelen gewoon bij je op schoot in slaap, toen kon je alles met haar doen!![]()
We legden haar dan in de bench met de deur open en dan na een uurtje of twee hoorde je weer wat getrippel
quote:Op donderdag 4 september 2014 00:20 schreef littledrummergirl het volgende:
hier trouwens onze kleine doerak in actie in t zonnetje in t park vanmiddag, lekker samen niksen
ja zon grondboor idd.. hebben wij ook, 3 ¤ bij de action ofzo altijd handigquote:Op donderdag 4 september 2014 11:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]Leuke dingen zijn dat he! Wij hebben zo'n ding wat je in de grond kan schroeven, met zo'n lange lijn, die we in het park gebruiken, heeft ze lekker de ruimte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |