kreator is over t algemeen wel een snelle moderatorquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:54 schreef anoniem10012 het volgende:
[..]
Dankjewel, zou je al mijn topics willen verwijderen. Zie zelf niet hoe dit mogelijk is.
1. Kwaliteitquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 07:48 schreef anoniem10012 het volgende:
Goedemorgen,
Ik heb plannen om een bloemenwinkel te beginnen en heb alles zo goed als rond, wel zijn er een aantal punten waar ik over twijfel en daarom zou ik daarover graag jullie mening willen hebben en daarom heb ik een paar korte vragen, ik hoop dat jullie serieuze antwoorden willen geven zodat ik kan inschatten of dit wel of niet verstandig is.
Ik hoop dat jullie je willen verdiepen als klant.
1. Betalen jullie liever meer voor bloemen die langer mee gaan of betalen jullie liever ietsje minder voor bloemen die bijv. Een paar dagen korter mee gaan? Kwaliteit of kwantiteit?
2. Ik heb zelf een baby en deze wil ik 2 dagen mee nemen naar de winkel, zouden jullie het als klant zijnde erg vinden dat er ook een baby aanwezig is?(kan huilen natuurlijk en vraagt aandacht ook wanneer er klanten zijn. )Zouden jullie dit als klant zijnde erg vinden ja of nee? Zo ja, zou je een volgende keer nog terug komen ondanks dat er een baby aanwezig is?
3. Zouden jullie sneller naar binnen lopen als er buiten mooie aanbiedingen duidelijk vermeld staan?
4. Ook heb ik 2 hondjes die ik van plan ben mee te nemen naar de winkel, zou dit voor jullie een bezwaar zijn om een winkel in te lopen? Zo ja zouden jullie als klant zijnde nog terug keren naar een winkel waar 2 kleine hondjes lopen?
5. Hoe belangrijk vinden jullie bedrijfskleding?
Heb zijn misschien wat rare vragen maar dit zijn op dit moment mijn laatste issues waar ik erg over twijfel.
Ik hoop op serieuze antwoorden zodat ik op bovenstaande vragen ook snel een knoop door ga hakken wat ik ermee wil gaan doen.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 07:48 schreef anoniem10012 het volgende:
Goedemorgen,
Ik heb plannen om een bloemenwinkel te beginnen en heb alles zo goed als rond, wel zijn er een aantal punten waar ik over twijfel en daarom zou ik daarover graag jullie mening willen hebben en daarom heb ik een paar korte vragen, ik hoop dat jullie serieuze antwoorden willen geven zodat ik kan inschatten of dit wel of niet verstandig is.
Ik hoop dat jullie je willen verdiepen als klant.
1. Betalen jullie liever meer voor bloemen die langer mee gaan of betalen jullie liever ietsje minder voor bloemen die bijv. Een paar dagen korter mee gaan? Kwaliteit of kwantiteit?
2. Ik heb zelf een baby en deze wil ik 2 dagen mee nemen naar de winkel, zouden jullie het als klant zijnde erg vinden dat er ook een baby aanwezig is?(kan huilen natuurlijk en vraagt aandacht ook wanneer er klanten zijn. )Zouden jullie dit als klant zijnde erg vinden ja of nee? Zo ja, zou je een volgende keer nog terug komen ondanks dat er een baby aanwezig is?
3. Zouden jullie sneller naar binnen lopen als er buiten mooie aanbiedingen duidelijk vermeld staan?
4. Ook heb ik 2 hondjes die ik van plan ben mee te nemen naar de winkel, zou dit voor jullie een bezwaar zijn om een winkel in te lopen? Zo ja zouden jullie als klant zijnde nog terug keren naar een winkel waar 2 kleine hondjes lopen?
5. Hoe belangrijk vinden jullie bedrijfskleding?
Heb zijn misschien wat rare vragen maar dit zijn op dit moment mijn laatste issues waar ik erg over twijfel.
Ik hoop op serieuze antwoorden zodat ik op bovenstaande vragen ook snel een knoop door ga hakken wat ik ermee wil gaan doen.
Beste winkel ooitquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:18 schreef HCFeestbeest het volgende:
3. Ik heb twee schiltpatten. Vinden jullie het een probleem als er twee lieve schildpatjes rondlopen in de winkel?
klb is zowat het enige subforum waar je snel antwoorden krijgt.quote:
GC een optie?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:27 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
klb is zowat het enige subforum waar je snel antwoorden krijgt.
in de rest van de subfora moet je uren wachten
De KLB is een geniale uitvinding! Heerlijk om al die ellende, gezijk en gezever door te lezen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:27 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
klb is zowat het enige subforum waar je snel antwoorden krijgt.
in de rest van de subfora moet je uren wachten
Toen ik op fok kwam (2012 ofzo) was dat het nog ja.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:29 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
De KLB is een geniale uitvinding! Heerlijk om al die ellende, gezijk en gezever door te lezen.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:28 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Dit verdient enkele voorbeelden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja aan m'n lieve moeder, maar die mag wel durequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
toch nog een man die bloemen aan vrouwen geeft? Of trek ik te snel conclusies
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |