quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
vigen98 topic, niet gelezen dus
Volgens 77.8% van dit forum, was ik een lekker stevig broodje met een goede laag smeerkaas.quote:
Link naar onderzoek.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:43 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Volgens 77.8% van dit forum, was ik een lekker stevig broodje met een goede laag smeerkaas.
Smeerkaas op een broodje is wel lekker alleen jij nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:43 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Volgens 77.8% van dit forum, was ik een lekker stevig broodje met een goede laag smeerkaas.
Nee want in mijn geval is het ook geen smeerkaas. Je bent voor de gek gehouden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:46 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Smeerkaas op een broodje is wel lekker alleen jij niet![]()
Alles?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat 77,8% van dit forum dat vond.
Wie ben jij trouwens?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
daaruit blijkt ook dat je gay bent. klopt dat dan ook?
Ik vind die vraag veel te persoonlijk en het volgende antwoord is dan ook niet juist.quote:
Misschien maar weer weggaan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vind die vraag veel te persoonlijk en het volgende antwoord is dan ook niet juist.
Ik ben Vigen98 zijn zoon.
Nee, verdomme.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:52 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Misschien maar weer weggaan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |