Het gaat iig voor een gedeelte over sport, autosport (fuck yeah!). Tom Coronel zit er omdat Max Verstappen, ja de zoon van, volgend jaar F1 gaat rijden en daarmee de jongste F1 coureur ooit wordt.quote:
Blegh.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het gaat iig voor een gedeelte over sport, autosport (fuck yeah!). Tom Coronel zit er omdat Max Verstappen, ja de zoon van, volgend jaar F1 gaat rijden en daarmee de jongste F1 coureur ooit wordt.
Jort Kelder zit er ook samen met een boswachter omdat hij zich ergert aan de toename van snelwegen en industrieterreinen rondom natuurgebieden.quote:
Gefeliciteerd dude!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]Ik was jarig.
Welkom terug, neem aan dat je van je vakantie genoten hebt.
Hey Mutti! Nog gefeliciteerd! Nee, ik was vrijdag jarig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:05 schreef Mutant01 het volgende:
Ik dacht dat alleen geile mensen zoals ik jarig zijn op 18/8
34.quote:
thnx Yoki! Ook jij gefeliciteerd! ! Ik zie nu idd dat dit echt een slowchat is.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hey Mutti! Nog gefeliciteerd! Nee, ik was vrijdag jarig.
[..]
34.
Er zijn hier vrijwel nooit serieuze discussies, dus het is heel anders dan het politieke café.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
thnx Yoki! Ook jij gefeliciteerd! ! Ik zie nu idd dat dit echt een slowchat is.
Ja het was heerlijk dude!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Welkom terug, neem aan dat je van je vakantie genoten hebt.
Jij was gister jarig? Ook gefeliciteerd dan!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:05 schreef Mutant01 het volgende:
Ik dacht dat alleen geile mensen zoals ik jarig zijn op 18/8
Dat lijkt mij ook lastig, zeker met dit weer.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:16 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja het was heerlijk dude!
Weer omschakelen is wat lastiger.
Jawel, oud maar toch ook niet.. kan nog alle kanten op.quote:
Dank dank.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:20 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Jij was gister jarig? Ook gefeliciteerd dan!
Dat is beter. Dus toch maar kijkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jort Kelder zit er ook samen met een boswachter omdat hij zich ergert aan de toename van snelwegen en industrieterreinen rondom natuurgebieden.
En 2 jongens die een maand lang in een bejaardentehuis hebben gewoond plus Saskia Belleman.
http://www.eo.nl/tv/knevelenvandenbrink/gasten/quote:
Note to yourself:quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
http://www.eo.nl/tv/knevelenvandenbrink/gasten/
Vandaag weer een sportgast, over Max Verstappen. Dus niet over voetbal, vast een heel klein item.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Note to yourself:
Eerst volledig bijlezen en dan pas posten.
Dat scheelt dan wel een heel stukquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
http://www.eo.nl/tv/knevelenvandenbrink/gasten/
Vandaag weer een sportgast, over Max Verstappen. Dus niet over voetbal, vast een heel klein item.
Het is vooral Thijs die sportgek is, zag je de reactie van Kneveldries toen Thijs gisteren die voetballer nomineerde voor die ijswater-challengequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:48 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat scheelt dan wel een heel stuk
Inderdaad, gewoon ziekelijk. Geef mij dan Knevel maar, al is die ook behoorlijk voetbalgekquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is vooral Thijs die sportgek is, zag je de reactie van Kneveldries toen Thijs gisteren die voetballer nomineerde voor die ijswater-challenge
Nou ja, het kan altijd erger....Bodar had er kunnen zitten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:53 schreef Webschip het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon ziekelijk. Geef mij dan Knevel maar, al is die ook behoorlijk voetbalgek
Ik had het graag gehad, ik vind het altijd weer leuk hoe Speculaas er op reageertquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ja, het kan altijd erger....Bodar had er kunnen zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |