ben geen betanerdje, heb die shit niet nodigquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:05 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
of ga je weer niks doen dit jaar?
jah maar dan kom ik er niet meer bij als ik met jullie wil communiceren. Struggles..quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:05 schreef .sfinx het volgende:
Je kan ook gewoon je telefoon ergens anders opladen, een beetje fatsoenlijke slaapkamer heeft 2 stopcontacten.
boksquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben geen betanerdje, heb die shit niet nodig
weet jij trouwens hoe je een kast sterker maakt?quote:
gewoon c&m jatochquote:
En dan wordt het te warm, oplader vliegt in de fik, is dat wat je wil he?quote:
bidden tot God dat hij hem sterker maakt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:08 schreef Thezappa het volgende:
[..]
weet jij trouwens hoe je een kast sterker maakt?
ze willen me dood hebben eendquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:09 schreef eend112 het volgende:
[..]
En dan wordt het te warm, oplader vliegt in de fik, is dat wat je wil he?
jaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:09 schreef eend112 het volgende:
[..]
En dan wordt het te warm, oplader vliegt in de fik, is dat wat je wil he?
Zo nu en dan moeten vrienden elkaar de waarheid zeggen, hoe hard deze ook is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:09 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik dacht dat we vrienden waren..of bevriend...of vriendelijk
Dan moet je maar je nummer doorsturen, dan kunnen we wel wappen. 's Nachts ben ik alleen niet bereikbaar, maar gedurende de dag mag je losbranden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:08 schreef madeliefff het volgende:
[..]
jah maar dan kom ik er niet meer bij als ik met jullie wil communiceren. Struggles..
Er is al een nachtbagger.quote:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |