quote:
ja ik kan niet de hele tijd op 1 zij liggen...ik wissel tig keer van kantquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:58 schreef .sfinx het volgende:
Dan draai je je om, zodat je niet naar het lampje kijkt. Is dat nou zo moeilijk?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:00 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja ik kan niet de hele tijd op 1 zij liggen...ik wissel tig keer van kant
quote:
die van jou is cooler; 00:00:00quote:
ben je alweer op dieet dan??quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:01 schreef Messina het volgende:
Zoek een ander stopcontact
Plak het lampje af
Leg je kussen aan de andere kant van het bed
Zoveel opties...
Beter doe jij dat.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:01 schreef HCFeestbeest het volgende:
of je gebruikt die oplader gewoon nooit meer zodat je telefoon leegloopt en wij 's avonds geen last meer van je hebben.
geen tape in huis hebbenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:01 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja, sorry.
Ik heb ook geen tape ofzo überhaupt.
of jij gaat feesten zodat ik jouw commentaar niet hoef te lezenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:01 schreef HCFeestbeest het volgende:
of je gebruikt die oplader gewoon nooit meer zodat je telefoon leegloopt en wij 's avonds geen last meer van je hebben.
gooi je tellie tegen de muur danquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:02 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
ik vind fokken op me telefoon niet prettig
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
of jij gaat feesten zodat ik jouw commentaar niet hoef te lezen
HC"Feestbeest" is te jong om überhaupt toegelaten te worden tot een feest.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
gaat niet kapot, is nokiaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:03 schreef Thezappa het volgende:
[..]
gooi je tellie tegen de muur dan
rustig he speknekquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee sorry. Alleen handboeien en verder een bijl voor de inbrekers natuurlijkquote:
heb je al een rugzakje aangeschaft? en een passer?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
HC"Feestbeest" is te jong om überhaupt toegelaten te worden tot een feest.
hak je opladerkabel doorquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee sorry. Alleen handboeken en verder een bijl voor de inbrekers natuurlijk
Leg een handdoek over het lampje en ga morgen tape halen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee sorry. Alleen handboeken en verder een bijl voor de inbrekers natuurlijk
ahahah ;Dquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:04 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
heb je al een rugzakje aangeschaft? en een passer?
en geodriehoek?
dat moest handboeien zijn. Ik ben niet meer zo scherp guusquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Leg een handdoek over het lampje en ga morgen tape halen.
zit je mij maat dead hier te dissen , ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:05 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
of ga je weer niks doen dit jaar?
Hehequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dat moest handboeien zijn. Ik ben niet meer zo scherp guus
jaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:07 schreef Thezappa het volgende:
[..]
zit je mij maat dead hier te dissen , ?
ben geen betanerdje, heb die shit niet nodigquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:05 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
of ga je weer niks doen dit jaar?
jah maar dan kom ik er niet meer bij als ik met jullie wil communiceren. Struggles..quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:05 schreef .sfinx het volgende:
Je kan ook gewoon je telefoon ergens anders opladen, een beetje fatsoenlijke slaapkamer heeft 2 stopcontacten.
boksquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben geen betanerdje, heb die shit niet nodig
weet jij trouwens hoe je een kast sterker maakt?quote:
gewoon c&m jatochquote:
En dan wordt het te warm, oplader vliegt in de fik, is dat wat je wil he?quote:
bidden tot God dat hij hem sterker maakt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:08 schreef Thezappa het volgende:
[..]
weet jij trouwens hoe je een kast sterker maakt?
ze willen me dood hebben eendquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:09 schreef eend112 het volgende:
[..]
En dan wordt het te warm, oplader vliegt in de fik, is dat wat je wil he?
jaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:09 schreef eend112 het volgende:
[..]
En dan wordt het te warm, oplader vliegt in de fik, is dat wat je wil he?
Zo nu en dan moeten vrienden elkaar de waarheid zeggen, hoe hard deze ook is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:09 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik dacht dat we vrienden waren..of bevriend...of vriendelijk
Dan moet je maar je nummer doorsturen, dan kunnen we wel wappen. 's Nachts ben ik alleen niet bereikbaar, maar gedurende de dag mag je losbranden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:08 schreef madeliefff het volgende:
[..]
jah maar dan kom ik er niet meer bij als ik met jullie wil communiceren. Struggles..
Er is al een nachtbagger.quote:
quote:
We smoren gewoon het gevaar in de kiemquote:
Nee.quote:
ja vond ik ook .vandaar dit topic hihiquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wat een mongoloïde klachten tegenwoordig man.....
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:28 schreef eend112 het volgende:
[..]
We smoren gewoon het gevaar in de kiem
ja hihihihih knijters wat grappig hè hahahah ;d xd !!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja vond ik ook .vandaar dit topic hihi
t zal allemaal welquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee jij niet onnozele...
jaah wat vind je van je koosnaampje?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Kort jij nou mijn naam af dame?
Geil, want is dialect.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
jaah wat vind je van je koosnaampje?
Pics van je zus?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:33 schreef darkmond het volgende:
Ben jij mijn zus? Nee serieus, dit zou nu precies mijn zus kunnen zijn. Zat laatst precies hetzelfde te zeggen en het leek erop dat ze een topic ging openen op FOK!
Pics?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:33 schreef darkmond het volgende:
Ben jij mijn zus? Nee serieus, dit zou nu precies mijn zus kunnen zijn. Zat laatst precies hetzelfde te zeggen en het leek erop dat ze een topic ging openen op FOK!
Liggend op mijn bed haal ik mijn smartphone tevoorschijn. Het is al laat, en donker. Wanneer het scherm aanknippert sluit ik snel mijn ogen om deze vervolgens geleidelijk te openen. Het licht is te fel en wanhopig doe ik de helderheid op zijn laagste stand.quote:
Ja, dat baggerlampje is ook nog eens groen... gruwelijk irritant is dat.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:58 schreef madeliefff het volgende:
Omdat mijn oplader het voor gezien hield heb ik een nieuwe gekocht.... Blijkt er een lampje op te zitten![]()
![]()
ik laad vaak s nachts mijn telefoon op in t stopcontact naast mijn bed ( K moet natuurlijk wel kunnen fokken als ik niet kan slapen en klokkijken)
Klacht: niet kunnen slapen door een kutlampje.
TL;DRquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:11 schreef darkmond het volgende:
[..]
Lees verhaal hierboven. Voor meer geile verhalen ga naar Fappen&Co.nl
ja pieter ik ben hetquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:33 schreef darkmond het volgende:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:40 schreef jelfrikandel het volgende:
Terechte klacht goddomme Christus te paard.
typisch een man dit. niet begrijpen dat ik geen oplossing zoek maar gewoon mijn ergernis kwijt wil. Ik kan heus wel oplossingen verzinnen hoor Frank.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als ik dit soort 'problemen' lees, zou ik het liefste toch weleens een experiment willen doen. Ts aan een tafeltje zetten met daarop een walnoot en een hamertje. Eens kijken hoe lang het duurt voordat het dan doordringt (als dat überhaupt gebeurt) dat je de metalen hamerkop kunt gebruiken om de harde dop kapot te slaan.
Als je die oplossingen dan meteen utiliseert, dan heb je ook geen ergernissen die je dan kwijt moet. Buiten het feit dat het goed is voor de bloeddruk, val je dan ook nog eens meteen in slaap.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
typisch een man dit. niet begrijpen dat ik geen oplossing zoek maar gewoon mijn ergernis kwijt wil. Ik kan heus wel oplossingen verzinnen hoor Frank.
Ook dat is met een stukje tape op te lossenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
typisch een man dit. niet begrijpen dat ik geen oplossing zoek maar gewoon mijn ergernis kwijt wil.
ik kan nog steeds typenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:30 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ook dat is met een stukje tape op te lossen
[ afbeelding ]
dan blijft er niets meer over van klaagbaak, dat moet je niet willen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je die oplossingen dan meteen utiliseert, dan heb je ook geen ergernissen die je dan kwijt moet. Buiten het feit dat het goed is voor de bloeddruk, val je dan ook nog eens meteen in slaap.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:01 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja, sorry.
Ik heb ook geen tape ofzo überhaupt.
goede tipquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:47 schreef gewoonmeppen het volgende:
Probeer eens te slapen met je ogen dicht, er gaat een wereld voor je open.
Geen last meer van lampjes en zo.
In bed met je smartphone / ipad klooien.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:58 schreef madeliefff het volgende:
Omdat mijn oplader het voor gezien hield heb ik een nieuwe gekocht.... Blijkt er een lampje op te zitten![]()
![]()
ik laad vaak s nachts mijn telefoon op in t stopcontact naast mijn bed ( K moet natuurlijk wel kunnen fokken als ik niet kan slapen en klokkijken)
Klacht: niet kunnen slapen door een kutlampje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |