quote:
ja ik kan niet de hele tijd op 1 zij liggen...ik wissel tig keer van kantquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:58 schreef .sfinx het volgende:
Dan draai je je om, zodat je niet naar het lampje kijkt. Is dat nou zo moeilijk?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:00 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja ik kan niet de hele tijd op 1 zij liggen...ik wissel tig keer van kant
quote:
die van jou is cooler; 00:00:00quote:
ben je alweer op dieet dan??quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:01 schreef Messina het volgende:
Zoek een ander stopcontact
Plak het lampje af
Leg je kussen aan de andere kant van het bed
Zoveel opties...
Beter doe jij dat.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:01 schreef HCFeestbeest het volgende:
of je gebruikt die oplader gewoon nooit meer zodat je telefoon leegloopt en wij 's avonds geen last meer van je hebben.
geen tape in huis hebbenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:01 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja, sorry.
Ik heb ook geen tape ofzo überhaupt.
of jij gaat feesten zodat ik jouw commentaar niet hoef te lezenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:01 schreef HCFeestbeest het volgende:
of je gebruikt die oplader gewoon nooit meer zodat je telefoon leegloopt en wij 's avonds geen last meer van je hebben.
gooi je tellie tegen de muur danquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:02 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
ik vind fokken op me telefoon niet prettig
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
of jij gaat feesten zodat ik jouw commentaar niet hoef te lezen
HC"Feestbeest" is te jong om überhaupt toegelaten te worden tot een feest.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
gaat niet kapot, is nokiaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:03 schreef Thezappa het volgende:
[..]
gooi je tellie tegen de muur dan
rustig he speknekquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |