SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast leent dit topicdeel zich er voor om Thadcastle te adoreren. Wees niet verlegen!![]()
Er zijn 2 formaties waar over verteld mag worden, eentje is dus 3-4-3(2) met een ruit op het middenveld. De andere is 3-1-4-2, met 1 cdm duswat is een lach als je van binnen huilt![]()
Nopequote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
de 4-2-4 formatie schijnt in fifa 15 in fut te komenwat is een lach als je van binnen huilt![]()
3142 zoals juve speelt met 1 cdm en twee cm's?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:20 schreef Revontulet het volgende:
Er zijn 2 formaties waar over verteld mag worden, eentje is dus 3-4-3(2) met een ruit op het middenveld. De andere is 3-1-4-2, met 1 cdm dus![]()
Yesquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:24 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
3142 zoals juve speelt met 1 cdm en twee cm's?wat is een lach als je van binnen huilt![]()
welke glitch komt er dit jaar in FUT ? of zijn ze daar nog niet over uit ?quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
welke glitch komt er dit jaar in FUT ? of zijn ze daar nog niet over uit ?ben nog niets tegengekomen, behalve spelers die over het veld vliegen met 500 km/h. Zoals elk jaar
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
iedere jaar komt er wel een oude glitch terug.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
welke glitch komt er dit jaar in FUT ? of zijn ze daar nog niet over uit ?Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
dan de belangrijkste vraag, zitten er chemstyle kaarten in ????????quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
iedere jaar komt er wel een oude glitch terug.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dan de belangrijkste vraag, zitten er chemstyle kaarten in ????????
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
bedoel moet toch wat te duplicaten hebbenquote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zitten er weer in ja, geen nieuwe helaas.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dan de belangrijkste vraag, zitten er chemstyle kaarten in ????????wat is een lach als je van binnen huilt![]()
fifa 15 lijkt echt tering snel te gaan. En dan is het nog niet eens fut.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
De standaard snelheid van 15 is ongeveer gelijk aan de fut snelheid van 14. De fur snelheid van 15 ligt weer net iets hoger, maar niet zo hoog dat het echt pingpongen wordtquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:37 schreef over_hedge het volgende:
fifa 15 lijkt echt tering snel te gaan. En dan is het nog niet eens fut.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Ben benieuwd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:39 schreef Revontulet het volgende:
[..]
De standaard snelheid van 15 is ongeveer gelijk aan de fut snelheid van 14. De fur snelheid van 15 ligt weer net iets hoger, maar niet zo hoog dat het echt pingpongen wordtDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
https://docs.google.com/s(...)QM-02zQ91azA/pubhtmlquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:38 schreef rolls-reus het volgende:
Iemand een linkje naar alle transfers?
Bookmark die sheet gewoon, is steeds dezelfde
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Zegt me echt niks dit. Vorig jaar was het in de gameplay vooraf juist heel traag (en realistischer). Zelfs nog in de demo. En het spel zelf was vervolgens compleet anders qua snelheid.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:39 schreef Revontulet het volgende:
[..]
De standaard snelheid van 15 is ongeveer gelijk aan de fut snelheid van 14. De fur snelheid van 15 ligt weer net iets hoger, maar niet zo hoog dat het echt pingpongen wordtAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Thanksquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
https://docs.google.com/s(...)QM-02zQ91azA/pubhtml
Bookmark die sheet gewoon, is steeds dezelfdeja wilde ik ook doen
![]()
![]()
Deze man weetquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om van 10 a 15 miljoen weer op nul te moeten beginnen
Enne, de 'packanimatie' belangrijk vinden. Dat kan toch niet
GRAAG VERWIJDEREN![]()
volgende maand xbox one halen of gewoon 360?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zegt me echt niks dit. Vorig jaar was het in de gameplay vooraf juist heel traag (en realistischer). Zelfs nog in de demo. En het spel zelf was vervolgens compleet anders qua snelheid.![]()
Dat klopt ja, kan zijn dat het dit jaar toch ook weer aangepast is in de final releasequote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zegt me echt niks dit. Vorig jaar was het in de gameplay vooraf juist heel traag (en realistischer). Zelfs nog in de demo. En het spel zelf was vervolgens compleet anders qua snelheid.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
lul toch gewoon lekker mee man.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:50 schreef Zhano het volgende:
Alsof die hoer van een Revon echt dat spel heeftPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Leukste serie A transfers ?? normaal kan je op wefut dat mooi zoeken maar het is niet bijgewerkt na batch 5![]()
Haha lach maarquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:50 schreef Zhano het volgende:
Alsof die hoer van een Revon echt dat spel heeft3e jaar op rij nu, ik doe promotiewerk voor EA, dus ik heb 13,14 en nu 15 eerder gehad.
Fatsoenijke LB'squote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:54 schreef Maver24 het volgende:
Leukste serie A transfers ?? normaal kan je op wefut dat mooi zoeken maar het is niet bijgewerkt na batch 5![]()
ah jammerquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:34 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Zitten er weer in ja, geen nieuwe helaas.
1tje die pac shot en pas +2 gaf zou nice zijn![]()
![]()
jij doet aan klantenbinding met bigfish maver voor zequote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:55 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Haha lach maar3e jaar op rij nu, ik doe promotiewerk voor EA, dus ik heb 13,14 en nu 15 eerder gehad.
#FreeTrapz![]()
Denk een One, al heb ik nog geen definitieve keuze gemaakt tussen PS4 en One.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
volgende maand xbox one halen of gewoon 360?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Of pace, shooting en dribbling +2.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ah jammer
1tje die pac shot en pas +2 gaf zou nice zijn![]()
Legends he, keuze is niet moeilijkquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk een One, al heb ik nog geen definitieve keuze gemaakt tussen PS4 en One.![]()
M'Vila en je Chileense vriendquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik zocht meer naar een CDM ofzo of RM
LB's zijn er ineens in overvloed in de serie AAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
fypquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Long naar Southampton voor 15 miljoen. Best veel geld aangezien hij niks kan.![]()
15 miljoen wat, aardappels? Want euro zou echt te achterlijk voor woorden zijnquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Long naar Southampton voor 15 miljoen. Best veel geld aangezien Hull hem voor veel minder kocht.![]()
![]()
pondquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
15 miljoen wat, aardappels? Want euro zou echt te achterlijk voor woorden zijn![]()
Legends of tegen mij spelen. Is best lastig hoor...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Legends he, keuze is niet moeilijk![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Legends of tegen mij spelen. Is best lastig hoor...![]()
![]()
Je console keuze van legends laten afhangen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Legends he, keuze is niet moeilijk![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je console keuze van legends laten afhangen.![]()
![]()
rijst is ook een legendAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kluivert zijn workrates waren niet goed hi ha hoquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:20 schreef ThadCastle het volgende:
Grappig ook dat Maver dat zegt die Kluivert, Ljungberg en Larsson (?) iig al kut vind.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wacht maar een paar uurtjes, dan is Crespo ook slegtquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:20 schreef ThadCastle het volgende:
Grappig ook dat Maver dat zegt die Kluivert, Ljungberg en Larsson (?) iig al kut vind.GRAAG VERWIJDEREN![]()
wel een xbox hebben maar niet met legends vd sar bergkamp de boer van basten spelen![]()
alle nederlanders in je team
#FreeTrapz![]()
Van der Sar is echt belachelijk slechtquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:26 schreef FCsuarez het volgende:
wel een xbox hebben maar niet met legends vd sar bergkamp de boer van basten spelen![]()
alle nederlanders in je teamGRAAG VERWIJDEREN![]()
maakt niet uit. stand your ground.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:29 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Van der Sar is echt belachelijk slechtPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:29 schreef Rijst het volgende:
lol
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2912980.page![]()
![]()
Ik heb wel Bergkamp en Kluivertquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
maakt niet uit. stand your ground.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:34 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ik heb wel Bergkamp en Kluivert
moet goed spelen. kan niet andersPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
zou vet zijn als playstation met zijn eigen legend komt. Bijvoorbeeld met R9 en Zidane.
Een beetje hetzelfde idee als Pokemon red en blue![]()
fuck ruud. stomme PSV'erquote:![]()
maar even tussen ons he, je kan die legends toch niet serieus nemen als ze Jaap Stam niet hebbenaanfluiting.
#FreeTrapz![]()
Jaap Stam zou al een stuk vetter zijn dan elk van die nieuwe legends, op R. Carlos na danquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
fuck ruud. stomme PSV'er![]()
maar even tussen ons he, je kan die legends toch niet serieus nemen als ze Jaap Stam niet hebbenaanfluiting.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
bohhhh R9, zidane, Stam, Cantona, Baggio, Cruijff, Maradona en natuurlijk seamanquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:37 schreef Rijst het volgende:
zou vet zijn als playstation met zijn eigen legend komt. Bijvoorbeeld met R9 en Zidane.
Een beetje hetzelfde idee als Pokemon red en blue
#FreeTrapz![]()
Crespo is gewoon the best. geen enkele legend is beter dan Crespo, nu al 12 gespeeld en 20 doelpunten gemaakt, hoppaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:25 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Wacht maar een paar uurtjes, dan is Crespo ook slegt![]()
Het is verrassender dat hij 12 wedstrijden heeft mogen spelen dan dat hij er 20 heeft gemaaktquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:42 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Crespo is gewoon the best. geen enkele legend is beter dan Crespo, nu al 12 gespeeld en 20 doelpunten gemaakt, hoppa
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
je hebt ze niet allemaal gehad mavertje, dus kan je het niet weten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:42 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Crespo is gewoon the best. geen enkele legend is beter dan Crespo, nu al 12 gespeeld en 20 doelpunten gemaakt, hoppaPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hij blijft mooi in de club en in me team staan. geweldige spelerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is verrassender dat hij 12 wedstrijden heeft mogen spelen dan dat hij er 20 heeft gemaakt![]()
Wie is die Sinister-Ghost?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:29 schreef Rijst het volgende:
lol
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2912980.pageAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Inderdaad. Heel bijzonder.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
En dat er ook nog 2 hetzelfde heten![]()
En tots james dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:44 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hij blijft mooi in de club en in me team staan. geweldige speler![]()
Ik moet in de silvercup tegen FC Zeehond. Iemand van hier toevallig?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat voor team heeft hij?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:48 schreef Tim86 het volgende:
Ik moet in de silvercup tegen FC Zeehond. Iemand van hier toevallig?![]()
Vergeet niet Batistuta, Rivaldo en Raul nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
bohhhh R9, zidane, Stam, Cantona, Baggio, Cruijff, Maradona en natuurlijk seaman
Zoveel betere voetballers die legendkaarten hadden moeten krijgen dan de meeste nieuwe in 15
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Zou toch overal niet geldig moeten zijn ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:00 schreef Zhano het volgende:
Kopie van rijbewijs natuurlijk niet geldig in Belgie als legitimatie
Hala Madrid !
Dat lijkt me ookquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zou toch overal niet geldig moeten zijn ?![]()
![]()
Wel om mee te rijden, niet als legitimatie.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zou toch overal niet geldig moeten zijn ?![]()
http://www.rijksoverheid.(...)-het-buitenland.htmlquote:Rijbewijs geldt in buitenland niet als identiteitsbewijs
Het rijbewijs is in het buitenland geen officieel identiteitsbewijs.![]()
No shit sherlockquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wel om mee te rijden, niet als legitimatie.Maar een kopie van iets kan toch bewerkt worden of snap je mijn punt niet ( ongeacht of het in Nederland of daarbuiten is )
Een kopie van je ID geldt ook nergens als legitimatie in Nederland.
Hala Madrid !
Denk het wel (nu). Alleen ik moet het dus opsturen, ga niet naar Belgie toe. Dus moet een scan/foto sturen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
No shit sherlockMaar een kopie van iets kan toch bewerkt worden of snap je mijn punt niet
![]()
Hoeveel kost Gullit ongeveer in echt geld?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:02 schreef ThadCastle het volgende:
Gullit zakt en ik krijg steeds meer coins. Nijs.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Zo'n 220 euro via vipcoinsquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:07 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Hoeveel kost Gullit ongeveer in echt geld?![]()
![]()
Tering; ik dacht ik koop hem wel van je voor echt geld als je hem zat bent. Laat maar lekker zittenquote:![]()
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Zag daarna pas dat hij killerjurgen99 heettequote:
En hij gedroeg zich ook als een debieltje. Heeft denk ik 5 passes over de grond gegeven, de rest door de lucht op Akpala en Seol. 3-5-2 paceteam verder geloof ik..fucking verdedigend, ik de hele wedstrijd in de aanval, maar uiteindelijk pas in de 120e minuut de winnende ;')Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En toch blijf je kijkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:10 schreef Zhano het volgende:
Ik word echt intens verdrietig van die LOL DUTCH PEOPLE
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ibra CAM kan nog maar CMquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:36 schreef ThadCastle het volgende:
Speelde net tegen dit team:
[ afbeelding ]
5-0 gewonnen. Shev 4 goals bij zijn debuut
Hala Madrid !
Lol, ik dacht eerst 'wat is daar nou mis mee, best aardig team'.
Zie ik ineens de ccm
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Niks mis mee. Confetti had m ooit op CDM.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:39 schreef The_Yakuza het volgende:
Lol, ik dacht eerst 'wat is daar nou mis mee, best aardig team'.
Zie ik ineens de ccm![]()
Ballen wegkoppen zal hij wel kunnenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Niks mis mee. Confetti had m ooit op CDM.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:34 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand suits gezien? Kan toch niet he wat er nu gaat gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bohh DS2, Perea kopt er bij mij gewoon 2 corners in..in de silver finale
Ragequit bij 5-1 HT![]()
Jimenez 5 gespeeld, 6 goals (1 assist), Reyna 3 goals en 5 assists. Vooral Reyna is echt een baas. Jimenez is soms wel een beetje lomp, maar verder een prima allround spits. Rest vh team is prima en/of kende ik al. Alleen Brizuela valt echt tegen. Misschien RW Riascos maar proberen. Brizuela nog geen goals, wel 2 assists en vooral heel veel balverlies. Lijkt eerder 80 pace en 30 strength dan wat zijn stats suggereren
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:59 schreef Zhano het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:03 schreef Zhano het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Gister 7 goals in 1 wedstrijd met falcao, kreeg een 9.6 en james had 4 assists kreeg een 9.9.
Kreeg gister wel 3x een kut rode kaart om niks!![]()
Nou, na gister avond kan ik zeggen dat crossen en headen nog steeds dik OP is. Hoge steekballen lijken wel minder effectiefwat is een lach als je van binnen huilt![]()
700k packopening gehouden,toch mooi 2x Jesus Navas gepulled
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Wie kan mij uitleggen waarom mijn instellingen voor Player Roles niet worden opgeslagen? Heel irritant dat een speler als TOTS Cabella met 99 FKA niet je set pieces neemt
(ja nu moet ik heel de tijd ingame switchen, bah)Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Het is ook Zlatan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:17 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit irriteert mij. Nu moet ik ook nog "imovic" intikken voor ik bij de juiste speler kom. Terwijl iedereen die Sissoko wilt zoeken gewoon Sissoko in zal tikken. Nu ben ik pissed off.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Opkankeren en uit me land blijven heeee, tyfushoeren. Optyfe, gauw.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]____________________!
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:46 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Opkankeren en uit me land blijven heeee, tyfushoeren. Optyfe, gauw.
[ afbeelding ]![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Stene harkeh mot juhhhhh.. Kijk, zoals de baas dat doet heeeequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:46 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Opkankeren en uit me land blijven heeee, tyfushoeren. Optyfe, gauw.
[ afbeelding ]http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Riascos op RW vind ik een stuk minder dan op ST. Arizala vind ik helemaal niet goed (op RW of ST) terwijl anderen hem wel goed vinden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:00 schreef Tim86 het volgende:
Bohh DS2, Perea kopt er bij mij gewoon 2 corners in..in de silver finale
Ragequit bij 5-1 HT![]()
Jimenez 5 gespeeld, 6 goals (1 assist), Reyna 3 goals en 5 assists. Vooral Reyna is echt een baas. Jimenez is soms wel een beetje lomp, maar verder een prima allround spits. Rest vh team is prima en/of kende ik al. Alleen Brizuela valt echt tegen. Misschien RW Riascos maar proberen. Brizuela nog geen goals, wel 2 assists en vooral heel veel balverlies. Lijkt eerder 80 pace en 30 strength dan wat zijn stats suggereren![]()
Ik net een wedstrijd, hij maakt de 1-0 met zijn 92 Robben, gaat 3 keer de replay kijken, juichen als een mongool. Ik sta na 65 minuten met 5-1 voor. De 5-1 was een blunder van zijn keeper, waarna Rooney kon scoren. Ging ik met het wapperende handje rondjes rennen om zijn Cech. Hij quit, ik krijg een berichtje: Well played. Nu heb ik spijt![]()
![]()
![]()
Oogt toch weer heel fris.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Moet iedereen voor de nieuwe kaarten verplicht een raar kapsel nemen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:06 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Oogt toch weer heel fris.![]()
die rb is echt sickquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:06 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Oogt toch weer heel fris.Feyenoord Rotterdam![]()
Toch elke dag weer proberen, om vervolgens te kankeren over het spel. De dagelijkse cyclus van de futterquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:09 schreef Toefjes het volgende:
Oh, vandaar dat ik voor het eerst won vandaagwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Nou, ik heb nu een 4-1-2-1-2 (2) opstelling. Dat speelt wel erg chillquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:14 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Toch elke dag weer proberen, om vervolgens te kankeren over het spel. De dagelijkse cyclus van de futter![]()
Wat gaat volgens jullie de meest interessante competitie worden met Fifa 15 om een team mee te bouwen in FUT? Gezien de huidige transfers etc.They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --![]()
Spaanse denk ikquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:22 schreef jackson het volgende:
Wat gaat volgens jullie de meest interessante competitie worden met Fifa 15 om een team mee te bouwen in FUT? Gezien de huidige transfers etc.
Hoe kom je aan deze kaartjes? Yedlin blijft bij Seattle voor een jaartje ;-)quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:06 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Oogt toch weer heel fris.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
eredivisiequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:22 schreef jackson het volgende:
Wat gaat volgens jullie de meest interessante competitie worden met Fifa 15 om een team mee te bouwen in FUT? Gezien de huidige transfers etc.Feyenoord Rotterdam![]()
Probeer zelf altijd een beetje te wisselen, heb met 14 nu de Spaanse. Voor mijn gevoel is dat met 15 weer de beste keuze, toch pak ik denk de Engelse maar weer eens. In het ergste geval switch ik.quote:They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --![]()
Get your benteke's out boys. BPL cup 10K + JumboPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:27 schreef FCsuarez het volgende:
Get your benteke's out boys. BPL cup 10K + JumboRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb niet eens een BPL team.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:27 schreef FCsuarez het volgende:
Get your benteke's out boys. BPL cup 10K + Jumbo![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:28 schreef FCsuarez het volgende:
ik heb nog vet veel van die bpl spelers op mn tp staan. Denk dat ik er gewoon een standaardteam van maak. Weet niet hoe duur spelers als cech en mangala zullen worden maar ik ga ze uiteindelijk wel verkopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer begit de cup?![]()
over 7.5 uur. maar omdat je er dus zoveel nodig hebt niet vergeten de club te legen met bronze shit. wel een prijs waarvoor de los gaan denk ik.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
ik heb nog vet veel van die bpl spelers op mn tp staan. Denk dat ik er gewoon een standaardteam van maak. Weet niet hoe duur spelers als cech en mangala zullen worden maar ik ga ze uiteindelijk wel verkopen.
Wanneer begit de cup?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
gelukkig gister 88 neuer voor teveel verkocht en terug gekochteven wat spelers in slaan
#FreeTrapz![]()
Kzal jou eens inslaan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:44 schreef FCsuarez het volgende:
gelukkig gister 88 neuer voor teveel verkocht en terug gekochteven wat spelers in slaan
![]()
heb een blauw USA team in de club staan hoop dat ze wat stijgenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:53 schreef Rijst het volgende:
Ben usa team aan het upgraden met blauw en green.
#FreeTrapz![]()
dan had je ze beter aan mij kunnen verkopen pfff. Moet alleen nog green howard, brooks en misschien zusi.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb een blauw USA team in de club staan hoop dat ze wat stijgen![]()
Ik had gister Dempsey gekocht voor 105k en net gelist voor 132k. Ik wil die Thiago Neves eens even uitproberen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb een blauw USA team in de club staan hoop dat ze wat stijgen
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
heb niet zo veel blauw hoor, valeri bradley defoe en donovan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
dan had je ze beter aan mij kunnen verkopen pfff. Moet alleen nog green howard, brooks en misschien zusi.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
wat heb je toch belachelijk veel pace sletjes in de BLP![]()
toefjes kan vanavond zijn team voor 2x de aankoop prijs de deur uit doen denk
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
believe me he is de beste verdediger out there hoor.
Ik denk echt niet dat zo'n toernooi invloed heeft op de prijzen hoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:14 schreef FCsuarez het volgende:
toefjes kan vanavond zijn team voor 2x de aankoop prijs de deur uit doen denkof stijgt alles nu al?
![]()
denk dat het er vanaf hangt wat je koopt. voorin heb je keuze genoeg aan pace en OP spelers.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:16 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik denk echt niet dat zo'n toernooi invloed heeft op de prijzen hoorof stijgt alles nu al?
heb nu 35 cech 20 walker 10 ramires en wat mcgeady'sPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Je moet Jean-Baptiste gewoon naast Opara zetten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
believe me he is de beste verdediger out there hoor.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
zeg je nu he nadat ik 800duizend aan Brooks heb besteedt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je moet Jean-Baptiste gewoon naast Opara zetten.![]()
Vanavond even een potje tegen TOTS Toure?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
zeg je nu he nadat ik 800duizend aan Brooks heb besteedt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vanavond even een potje tegen TOTS Toure?![]()
Het spijt me.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
zeg je nu he nadat ik 800duizend aan Brooks heb besteedt.
Trouwens, iemand nog een leuk team met Thiago Neves?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
oke dont cry als je verliestquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vanavond even een potje tegen TOTS Toure?![]()
I rage alleen als ik a loss krijg.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zou mooi zijn als Suarez en Aguero 11 miljoen waard worden. Dan heb ik 22 miljoenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:14 schreef FCsuarez het volgende:
toefjes kan vanavond zijn team voor 2x de aankoop prijs de deur uit doen denk![]()
Aguero stijgt swabie.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als Suarez en Aguero 11 miljoen waard worden. Dan heb ik 22 miljoenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
en de goldquote:van de week een stuk of 50 opgepikt voor 600c
#FreeTrapz![]()
Wel erg duur ook al is het 1 van de beste silver CBs (de NIF is voor mij al de beste silver CB) Ben benieuwd hoe hij het doet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
zeg je nu he nadat ik 800duizend aan Brooks heb besteedt.![]()
Mattie, kga tan2 hard op deze wierie.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ait papi, da good stuff u knowquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mattie, kga tan2 hard op deze wierie.![]()
he hebben jullie toevallig nog een fiets te koop of wa ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
wanneer begint de cup?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:51 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
laat die cup maar komen![]()
heb je 11 miljoen aan cash staanquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als Suarez en Aguero 11 miljoen waard worden. Dan heb ik 22 miljoen
koning
#FreeTrapz![]()
wat voor cup?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Uh oh, trouble in klappertjesparadise...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De "lees een paar berichten terug, dan zie je vanzelf welke" cup![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Uh oh, trouble in klappertjesparadise...
huh? dit kan ik niet volgen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:46 schreef Alovenac het volgende:
[..]
En als je hem wint is het nog maar 8k. Is niks waard momenteel
.
#FreeTrapz![]()
Als je het toernooi wint, wordt de reward 8k (was bij MLS tenminste) en dat is met de huidige prijzen niks waardquote:.
![]()
huh als je wint word de reward in ene anders ? lijkt mij toch dat je gewoon 10K krijgt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:50 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Als je het toernooi wint, wordt de reward 8k (was bij MLS tenminste) en dat is met de huidige prijzen niks waard.
is niet veel waar maar je zag wat het met de prijzen vvan MLS spelers deedal hebben veel mensen nog wel ergens een paar BPL spelertjes natuurlijk.
#FreeTrapz![]()
Het is daadwerkelijk spectaculair wat er met de prijzen gebeurt. De goedkoopste BIN van BPL spelers is momenteel 200 coins.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
huh als je wint word de reward in ene anders ? lijkt mij toch dat je gewoon 10K krijgt.
is niet veel waar maar je zag wat het met de prijzen vvan MLS spelers deedal hebben veel mensen nog wel ergens een paar BPL spelertjes natuurlijk.
![]()
Bij de MLS cup veranderde hij hier ineensquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
huh als je wint word de reward in ene anders ? lijkt mij toch dat je gewoon 10K krijgt.
. Naar 8k.
![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is daadwerkelijk spectaculair wat er met de prijzen gebeurt. De goedkoopste BIN van BPL spelers is momenteel 200 coins.
gewoon een goede stijgende lijn hoor
#FreeTrapz![]()
toch 30k.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:57 schreef Alovenac het volgende:
Lampard city in een pack, is vast niks waard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Je postte: vergeet niet de club te legen van BPL spelers. Misschien dat een Cech duurder wordt, maar er is absoluut geen gekte merkbaar als het gaat om de bodemprijs van BPL spelers in het algemeen. Of bedoelde je met de club opruimen iets anders?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gewoon een goede stijgende lijn hoor![]()
of die nutteloze bronze in mijn club nu voor 200 400 of 800c gaan maakt me niet uit alles wat ik er voor krijg is meegenomen. krijg er anders 17c discard voor. al denk ik dat het niet zo erg zal zijn als de MLS maar mensen gaan straks toch bronzen op de bank zetten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je postte: vergeet niet de club te legen van BPL spelers. Misschien dat een Cech duurder wordt, maar er is absoluut geen gekte merkbaar als het gaat om de bodemprijs van BPL spelers in het algemeen. Of bedoelde je met de club opruimen iets anders?
(hier zijn veeeeeeel meer discard golds van 350c dus daar zullen ze nooit bovenuit komen.)
Tis pas 2 uur he alleen nerds zoals wij weten van de cup. 85% van de community moet er nog achter komen en gaan dan vanavond eens een team maken.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Bij de MLS was de prijsstijging acuut. Gaat geen goudmijn worden als de MLS.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
of die nutteloze bronze in mijn club nu voor 200 400 of 800c gaan maakt me niet uit alles wat ik er voor krijg is meegenomen. krijg er anders 17c discard voor. al denk ik dat het niet zo erg zal zijn als de MLS maar mensen gaan straks toch bronzen op de bank zetten.
(hier zijn veeeeeeel meer discard golds van 350c dus daar zullen ze nooit bovenuit komen.)
Tis pas 2 uur he alleen nerds zoals wij weten van de cup. 85% van de community moet er nog achter komen en gaan dan vanavond eens een team maken.![]()
daar is de BPL idd te groot voor en dus te veel keus. maar ach iedere 100K die je pakt is meegenomenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij de MLS was de prijsstijging acuut. Gaat geen goudmijn worden als de MLS.
#FreeTrapz![]()
Ik ga dan maar geen Cech's inslaan, want dan krijg je straks een megadump... Misschien een aantal Rooney's wel een leuke.
Tots kompany gehaald voor 676k. Wilde ik altijd al hebben maar ondat hij eerst zo duur was geworden toen niet gehaald![]()
Nu wil je zeker een coole team met hem erin. Zou maar een topic aanmaken op het ea forum.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:11 schreef Maver24 het volgende:
Tots kompany gehaald voor 676k. Wilde ik altijd al hebben maar ondat hij eerst zo duur was geworden toen niet gehaald![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nu wil je zeker een coole team met hem erin. Zou maar een topic aanmaken op het ea forum.
[ Bericht 15% gewijzigd door Maver24 op 15-08-2014 14:51:44 ]![]()
Tegenstander pakt rood bij 0-0 en quit. Ik hoor dan godverdomme gewoon 3 punten te krijgen, maar dan telt de wedstrijd dus niet he
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
EA kennende krijgt Eto'o in de Eredivisie een rating van 78 en als hij naar Liverpool oid gaat een rating van 82. Want ja, zo is EA.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Terechtquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:09 schreef gazhims3lv het volgende:
EA kennende krijgt Eto'o in de Eredivisie een rating van 78 en als hij naar Liverpool oid gaat een rating van 82. Want ja, zo is EA.![]()
Onzin. Ratings mogen niet worden aangepast tot een nieuwe speler minimaal 7-8 wedstrijden heeft gespeeld voor zijn nieuwe club. Hij krijgt exact dezelfde rating als dat hij bij Liverpool zou krijgenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:09 schreef gazhims3lv het volgende:
EA kennende krijgt Eto'o in de Eredivisie een rating van 78 en als hij naar Liverpool oid gaat een rating van 82. Want ja, zo is EA.![]()
Eto'o krijgt zijn rating gewoon mee van de reviewers uit Engeland/Chelsea.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:09 schreef gazhims3lv het volgende:
EA kennende krijgt Eto'o in de Eredivisie een rating van 78 en als hij naar Liverpool oid gaat een rating van 82. Want ja, zo is EA.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Precies wat een sukkels zijn het ook he.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Eto'o krijgt zijn rating gewoon mee van de reviewers uit Engeland/Chelsea.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nog mensen die mee willen doen aan de Topcoach?
Op scorito.nl met de naam Fok Fut
On: Goedemiddag
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Vooral die Maverquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Precies wat een sukkels zijn het ook he.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Valt mee dat hij nog niet om een team heeft gevraagd.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Iam meeking my own team without youre helpquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Valt mee dat hij nog niet om een team heeft gevraagd.GRAAG VERWIJDEREN![]()
Your teeking me in the meeling?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:59 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Iam meeking my own team without youre helpRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
No just watch out when the monkey comes out of the sleevequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Your teeking me in the meeling?GRAAG VERWIJDEREN![]()
Yes bye, iam not crazy henkie.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:03 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
No just watch out when the monkey comes out of the sleeveRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
It's currently raining blowjobsteals outsidequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Yes bye, iam not crazy henkie.![]()
Not herequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:08 schreef Grandesco het volgende:
[..]
It's currently raining blowjobsteals outside![]()
Vanmorning it was coming with backs from the heaven hereDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Do Henkie and ingrid have the Wa-young storted?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Yes bye, iam not crazy henkie.GRAAG VERWIJDEREN![]()
do you also dig a hole for someone sometimes and then fall yourself in?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:15 schreef Grandesco het volgende:
[..]
In the south, the weather is pulled from the potty.GRAAG VERWIJDEREN![]()
Godver bannen die maverDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:18 schreef Maver24 het volgende:
[Beter gedraag jij je eens. Aandachtvragend kutjongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig is het al gequote dus het kwaad is geschied daaaaaaagquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nice.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gelukkig is het al gequote dus het kwaad is geschied daaaaaaag![]()
en dat allemaal dankzij m'n vraag waarom hij iam op die manier schrijft
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Het is hier een stuk prettiger zonder jou.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:22 schreef Maver24 het volgende:
Nou jullie ook blij dat ik dalijk weg ben. of niet soms want daar is het om te doen![]()
Beter blijf je weg.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:22 schreef Maver24 het volgende:
Nou jullie ook blij dat ik dalijk weg ben. of niet soms want daar is het om te doen![]()
Net of dat ik iedereen kwaad loopt te doen. Zou maar eens naar jezelf gaan kijken voordat je begint te praten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Het is hier een stuk prettiger zonder jou.![]()
Ja want dan heb je eindelijk eens tijd om een wedstrijd te spelenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:22 schreef Maver24 het volgende:
Nou jullie ook blij dat ik dalijk weg ben. of niet soms want daar is het om te doen
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee joh, PECKS KOPEN MET ONS BELASTINGCENTJESquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja want dan heb je eindelijk eens tijd om een wedstrijd te spelen![]()
Net als bij je vriendin?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hoe meer je dat zegt des te meer in terug blijf komen![]()
Uiteraardquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:25 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Nee joh, PECKS KOPEN MET ONS BELASTINGCENTJES![]()
en bijd e sociale dienstquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
ga maar lekker door. jullie hebben toch niks beters te doen dan mij belachelijk maken. Zielige peuters. Speentje vergeten soms?![]()
Ze zei dat ze liever een neger had dan jou.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:26 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wat heeft tie er mee te maken bloedhont![]()
Dit is toch niet normaal meer?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:26 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wat heeft tie er mee te maken bloedhont![]()
Zei de Wajongerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:26 schreef Maver24 het volgende:
ga maar lekker door. jullie hebben toch niks beters te doen dan mij belachelijk maken. Zielige peuters. Speentje vergeten soms?![]()
![]()
Ik heb tenminste een vriendin. Jij zal wel elke avond naar de hoeren gaanquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ze zei dat ze liever een neger had dan jou.![]()
Goede comeback bro. Dat zal hem leren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een vriendin. Jij zal wel elke avond naar de hoeren gaan![]()
![]()
Kloptquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een vriendin. Jij zal wel elke avond naar de hoeren gaanIk denk dat ik minder betaal dan jou om je vriendin te neuken.
![]()
Zhano de rijke tataquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een vriendin. Jij zal wel elke avond naar de hoeren gaan
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik doe het gratis en voor niks elke avond. Jij moet er voor dokken. Wie doet het dan beterquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
KloptIk denk dat ik minder betaal dan jou om je vriendin te neuken.
![]()
Triest figuur, alleen maar hier een beetje onrust komen zaaien.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:26 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Shit on the marble, what want you?![]()
Oh ja, zij moet jou onderhouden... ff vergeten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik doe het gratis en voor niks elke avond. Jij moet er voor dokken. Wie doet het dan beter![]()
Als jij dat zegt...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:29 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Triest figuur, alleen maar hier een beetje onrust komen zaaien.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: