SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:33 schreef Rijst het volgende:
me eens verdiept in de chemistry style kaartjes en ik kom er nu pas achter dat die chemkaartjes ook de speelstijl van je spelers beinvloeden. Dat als je bijv een hunterkaartje op een snelle spits of vleugelspeler doet hij dan vaak loopacties probeert te maken achter de verdediging. Met een Finisher kruipt je spits beter voor de man voor een kopduel.
Dacht al die tijd dat het alleen maar boosts waren.Bron?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat wist ik ook nog niet. Dat hebben ze dan wel leuk gedaan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:33 schreef Rijst het volgende:
Ik heb me eens verdiept in de chemistry style kaartjes en ik kom er nu pas achter dat die chemkaartjes ook de speelstijl van je spelers beinvloeden.Dat als je bijv een hunterkaartje op een snelle spits of vleugelspeler doet hij dan vaak loopacties probeert te maken achter de verdediging. Met een Finisher kruipt je spits beter voor de man voor een kopduel.
Dacht al die tijd dat het alleen maar boosts waren.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Is alleen een statboost joh. Ze hebben het destijds alleen gepresenteerd alsof je met chemkaarten echt je spelers anders kon maken maar dat is marketing gelul.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Keepers in dat maverfilmpje doen me denken aan World cup mode
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dat zijn auto's. Die racen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:40 schreef Tim86 het volgende:
Keepers in dat maverfilmpje doen me denken aan World cup mode
Zeker net wakker Timothy?![]()
Van ruilen/delen komt huilen..quote:Manchester United zou zich graag met Marcos Rojo versterken, maar de vraag is of dat binnen nu en twee weken nog gaat lukken. De 24-jarige Argentijn wil zelf graag naar the Red Devils, maar door ruzie tussen Sporting Portugal en Doyen Sports Group is het er tot nu toe nog niet van gekomen. Sporting wil Rojo niet verkopen, Doyen wil dat wel. Louis van Gaal moet voorlopig afwachten hoe de zaak zich ontwikkelt.Vorige topic Thadje.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat zijn auto's. Die racen.
Zeker net wakker Timothy?![]()
booohquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:38 schreef Maver24 het volgende:
de game naast Fifa waar ik op zit te wachten voor op de Xbox Onezou er bijna een xbone voor halen
![]()
nicequote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:45 schreef Fuszy het volgende:
Guardians of the Galaxyzeer toffe film.
vanavond heen
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
![]()
Nogmaals. Hoe is TOTS Cabella?
Ik zit er ook nog over na te denken om Matic te verkopen en dan Toure+Navas.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
durpquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat zijn auto's. Die racen.
Zeker net wakker Timothy?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:39 schreef Tim86 het volgende:
Is alleen een statboost joh. Ze hebben het destijds alleen gepresenteerd alsof je met chemkaarten echt je spelers anders kon maken maar dat is marketing gelul.
Nee dat heb je fout. Ik heb nu dit. Voor iedere positie een bepaalde chem gegeven en het staat nu wel wat georganiseerder dan eerst. Als ik nu Vidal een Hawk of Hunter geven dan zou hij vaker in de 16 van de tegenstander lopen. Of als ik Ogbonna bijv een powerhouse zou geven dat hij ook vaker uit positie loopt.
Iemand met een maestro maakt minder looplijnen dan iemand met Engine kaart. Zo kan ik er nog wel meer voorbeelden opnoemen.![]()
![]()
Nu overschat je EA heel erg, maar leuk dat de placebo werkt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee dat heb je fout. Ik heb nu dit. Voor iedere positie een bepaalde chem gegeven en het staat nu wel wat georganiseerder dan eerst. Als ik nu Vidal een Hawk of Hunter geven dan zou hij vaker in de 16 van de tegenstander lopen. Of als ik Ogbonna bijv een powerhouse zou geven dat hij ook vaker uit positie loopt.
Iemand met een maestro maakt minder looplijnen dan iemand met Engine kaart. Zo kan ik er nog wel meer voorbeelden opnoemen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
so wow much hybrid many chem amazequote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:59 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Kom net deze tegen in een mapje, echt een bazenteamAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alleen Gradel geen 9 denk ik, nam ik voor liefquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
so wow much hybrid many chem amaze![]()
![]()
Sjeune ook niet toch?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Alleen Gradel geen 9 denk ik, nam ik voor liefAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iemand met een maestro maakt minder looplijnen dan iemand met Engine kaart. Zo kan ik er nog wel meer voorbeelden opnoemen.![]()
![]()
Neequote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iemand met een maestro maakt minder looplijnen dan iemand met Engine kaart. Zo kan ik er nog wel meer voorbeelden opnoemen.
Tevens hebben chem styles volgens min geen effect op IFs, ingame verandert er niks aan de stats.
[ Bericht 4% gewijzigd door ThadCastle op 14-08-2014 12:14:25 ]![]()
bij nifs zie je het ook niet aan ingame statsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee
Tevens hebben chem styles volgens min geen effect op IFs, ingame verandert er niks aan de stats.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nu overschat je EA heel erg, maar leuk dat de placebo werkt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:04 schreef Vijf_voor het volgende:
Keepers met kat poepen in het gras xdquote:Kijk jullie kunnen wel allemaal zeggen dat het tussen mn oren zit en er om lachen maar het is een beetje meeloperij wat jullie nu doen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee
Tevens hebben chem styles volgens min geen effect op IFs, ingame verandert er niks aan de stats.
Echt helder denken jullie nog niet. Weten jullie wel wat chemie betekent? Juist, het heeft alles te maken met de mentale verbondenheid tussen je spelers. Hoe zij gaan lopen wordt dus echt bepaald door deze kaartjes. Voor statsboosts zijn er gewoon normale kaarten voor.![]()
Uitroeien die IS en van heel dat gebied een grote IKEA makenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Goed plan IS
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nu doe jij net of wij nooit fifa spelen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Kijk jullie kunnen wel allemaal zeggen dat het tussen mn oren zit en er om lachen maar het is een beetje meeloperij wat jullie nu doen.
Echt helder denken jullie nog niet. Weten jullie wel wat chemie betekent? Juist, het heeft alles te maken met de mentale verbondenheid tussen je spelers. Hoe zij gaan lopen wordt dus echt bepaald door deze kaartjes. Voor statsboosts zijn er gewoon normale kaarten voor.![]()
Illuminatie jatogquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Kijk jullie kunnen wel allemaal zeggen dat het tussen mn oren zit en er om lachen maar het is een beetje meeloperij wat jullie nu doen.
Als ze zo door blijven gaan zal het wel los gaan daar. Ik hoop eigenlijk dat ze een verkeerd land aanvallen want Iran moet ook niks van ze hebben.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Uitroeien die IS en van heel dat gebied een grote IKEA makenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Is dit Belgisch voor dat je gewoon een reply op die mail mag sturen?quote:Dit kan per kerende mail op dit bericht![]()
![]()
iedereen weet dat een NL-BEL squad zo moet![]()
clichy of andere BPL linksback wand die belgen zijn kut
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
joh zelfs als het wel gewoon placebo is, is het toch iets rekening mee te houden als jij het merktquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
wand?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:33 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
clichy of andere BPL linksback wand die belgen zijn kut
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Mooie NL-BEL lb ookquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:33 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
clichy of andere BPL linksback wand die belgen zijn kut![]()
![]()
![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat legt ie daaronder toch uit?quote:Je kunt daar ook gewoon WBA Pocognoli gebruiken, al is die silver. Of Chelsea van Anholt.
![]()
Dan is het nog verkeerdquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat legt ie daaronder toch uit?Je kunt daar ook gewoon WBA Pocognoli gebruiken, al is die silver.
Maar elke belg kan daarDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
OK iMotM Vertonghen danquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan is het nog verkeerd
Maar elke belg kan daar![]()
![]()
Gaat toch wel mis zodra er Amerikaanse militairen landen om dat volk op die berg te helpen. IS gaat dan echt wel knallen op Mericaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als ze zo door blijven gaan zal het wel los gaan daar. Ik hoop eigenlijk dat ze een verkeerd land aanvallen want Iran moet ook niks van ze hebben.![]()
Het zou best kunnen, maar die hele meuk met chemkaartjes is sowieso een mysterie, miss daarom de scepsis. Zo zijn sommige spelers met een Pace upgrade langzamer dan met de normale basis chemistry.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:45 schreef Rijst het volgende:
Ach ik heb het aan jullie uitgelegd en dan reageren jullie zo. freight an drool peoplesDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
he dat moet ie lekker zelf weten als hij met een kut LB wil spelen moet ie er een belg neerzetten.quote:
als ie wil winnen zou ik t niet doen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik merk niet eens verschil dus ik gebruik die chemkaartjes niet eensquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het zou best kunnen, maar die hele meuk met chemkaartjes is sowieso een mysterie, miss daarom de scepsis. Zo zijn sommige spelers met een Pace upgrade langzamer dan met de normale basis chemistry.![]()
Dat is toch al gebeurd? Vannacht?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gaat toch wel mis zodra er Amerikaanse militairen landen om dat volk op die berg te helpen. IS gaat dan echt wel knallen op MericaDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Huntertje erop en het is opgelost.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Het zou best kunnen, maar die hele meuk met chemkaartjes is sowieso een mysterie, miss daarom de scepsis. Zo zijn sommige spelers met een Pace upgrade langzamer dan met de normale basis chemistry.![]()
Weet niet of dat vannacht is gebeurd. Weet alleen dat ze het wel gingen doenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is toch al gebeurd? Vannacht?![]()
Tjah tis lastig. Ik weet dat ik vroeger gladiator op mijn CDM's had en daar dan wel veel mee scoorde. Maar miss ging ik ook wel meer schieten met hen omdat ik dat wist.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik merk niet eens verschil dus ik gebruik die chemkaartjes niet eensDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wie had ook alweer dat probleem met die squad fitness ? bij mij laat hij namelijk alleen silver zien.
altijd 1 silver in je club hebben dus
#FreeTrapz![]()
Dat probeer ik juist te zeggen, sommige spelers worden langzamer van zo'n hunter kaartje. Aldus meerdere youtubevideos, waarvan ik de echtheid enkel niet kan verifierenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Huntertje erop en het is opgelost.![]()
Wel merk ik er altijd weinig van, van die paceboostDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zouden die 1 of 2 puntjes nou echt verschil maken? Ik denk het nietquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah tis lastig. Ik weet dat ik vroeger gladiator op mijn CDM's had en daar dan wel veel mee scoorde. Maar miss ging ik ook wel meer schieten met hen omdat ik dat wist.![]()
Ik wil ook een team maken met TOTS Dempsey en TOTS Henryquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:49 schreef Rijst het volgende:
Dit speelt ook zo fucking geniaal he. Het is het team waar ik eerder dit jaar mee heb gespeeld maar dan met blue. Goedkoopste speler scoort nog steeds het meest. Altidore
[ afbeelding ]![]()
zijn schot is echt AMA wacht effequote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik wil ook een team maken met TOTS Dempsey en TOTS Henry![]()
VECHTDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Na 2.10 al 5 LB-Y ballen gespotquote:![]()
![]()
Volgens de webapp loop ik niet synchroon met de server. Iemand die dit ook wel eens heeft gehad en weet hoe ik t moet oplossen?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Inloggen op je consolequote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:05 schreef Hoogstaande het volgende:
Volgens de webapp loop ik niet synchroon met de server. Iemand die dit ook wel eens heeft gehad en weet hoe ik t moet oplossen?![]()
Mehquote:dan wordt t vanavond pas.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:11 schreef Dudeweiser het volgende:
Van Buyten stopt ermeeLegend kaart volgend jaar
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 14-08-2014 om 13:09:41Daniel van Buyten stopt met voetbal. PSV polste hem een week of 2 geleden nog voor een komst naar Eindhoven. reageer retweet
![]()
PSN: DePresident_![]()
kan je gaan lachen, maar hij is wel beter dan Bruma en Rekik bij elkaarquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:13 schreef DePresident. het volgende:
[..]twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 14-08-2014 om 13:09:41Daniel van Buyten stopt met voetbal. PSV polste hem een week of 2 geleden nog voor een komst naar Eindhoven. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Dat is dan ook geen uitdagingquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kan je gaan lachen, maar hij is wel beter dan Bruma en Rekik bij elkaar![]()
![]()
Baas
Wel sneu 22.000 en 9 reacties
DS2 hij is zelfs te download:
https://www.npmjs.org/package/tinderbot
Aldus de expertquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:29 schreef DutchSL het volgende:
Niets nieuws, die seksdate sites hebben al lang fake accounts die altijd alle mannen liken.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Fake sites ja maar nu is het een bekende date app.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:29 schreef DutchSL het volgende:
Niets nieuws, die seksdate sites hebben al lang fake accounts die altijd alle mannen liken.
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 14-08-2014 om 12:19:07Tiago Ilori (21, Liverpool) is nog steeds kandidaat als versterking rechter cv voor #PSV. reageer retweet
![]()
Huh? Dat was ook gewoon Tinder hoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Fake sites ja maar nu is het een bekende date app.
Tinder opstarten en je hebt in no-time matches met supermodellen die in hun omschrijving iets hebben staan als "bezoek mijn profiel op seksflirt.nl . Daar hoef je geen "expert" voor te zijn, ik heb die app sowieso maar kort gebruikt en ingezien dat ik een hopeloos geval ben (wat ik ook al wel wist).![]()
Daarom die bot gebruiken. 22.000 in een seconde. 9x neuken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Huh? Dat was ook gewoon Tinder hoor.
Tinder opstarten en je hebt in no-time matches met supermodellen die in hun omschrijving iets hebben staan als "bezoek mijn profiel op seksflirt.nl . Daar hoef je geen "expert" voor te zijn, ik heb die app sowieso maar kort gebruikt en ingezien dat ik een hopeloos geval ben (wat ik ook al wel wist).Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
is dat seasons of FUT ? lijkt wel een flipperkast manquote:
#FreeTrapz![]()
Ook in een seconde?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Daarom die bot gebruiken. 22.000 in een seconde. 9x neuken.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Staat idd niet bij of ie daar voor betaald heeftquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die 9 waren waarschijnlijk van die sex-site profielen
Elke dag![]()
Betaald? Hij had toch alleen 9 matches, niet echt geneukt?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Staat idd niet bij of ie daar voor betaald heeft![]()
9 dates, en titel was hacken voor seks. Maar idd, wordt niet echt duidelijkquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Betaald? Hij had toch alleen 9 matches, niet echt geneukt?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Doen jullie eigenlijk een scorito topcoach?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
9 dates dus ik neem aan dat hij ze echt heeft ontmoet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Betaald? Hij had toch alleen 9 matches, niet echt geneukt?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
hij heeft wel goeie stats in FUT en op OSM is hij ook heel goed dus hij zal wel goed zijnquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:36 schreef Zhano het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 14-08-2014 om 12:19:07Tiago Ilori (21, Liverpool) is nog steeds kandidaat als versterking rechter cv voor #PSV. reageer retweet
![]()
Miss waren het dates op secondlifequote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
9 dates dus ik neem aan dat hij ze echt heeft ontmoet.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Scorito is aidskanker met een ebolasausje.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
Doen jullie eigenlijk een scorito topcoach?![]()
Geil.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Miss waren het dates op secondlife
Bij het WK wel ja, maar die topcoach zit best leuk in elkaarquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Scorito is aidskanker met een ebolasausje.
Elke dag![]()
In welke pool zit jij?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij het WK wel ja, maar die topcoach zit best leuk in elkaarRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jizzzzzzz.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit als Tinderfoto en gaan met die banaanRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
In een met vrienden, maar die is besloten en geen idee wat het wachtwoord is. Is het niet toffer er een met Fok te maken? Eerste 4 wedstrijdronde telt er maar 1 van dus iedereen kan nog beginnen.quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik doe wel meequote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In een met vrienden, maar die is besloten en geen idee wat het wachtwoord is. Is het niet toffer er een met Fok te maken? Eerste 4 wedstrijdronde telt er maar 1 van dus iedereen kan nog beginnen.
Ik maak hem wel aanquote:
Elke dag![]()
Oh ik was al bezig maar maak jij hem maar aan.quote:
MInder onderhoud voor mij
Fok Fut heet ie, kan je op inschrijvenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh ik was al bezig maar maak jij hem maar aan.
MInder onderhoud voor mij
Elke dag![]()
Volgens mij werkt die website niet goed in Chrome wat ik kan geen spelers zoeken.
Je moet ff naar boven en alle spelers selecteren ipv de Top 20. Domme standaard instelling iddquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Volgens mij werkt die website niet goed in Chrome wat ik kan geen spelers zoeken.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ga je alquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je moet ff naar boven en alle spelers selecteren ipv de Top 20. Domme standaard instelling idd![]()
Voor de geïnteresseerden. Fifa 15 voor de PS4, PS3, Xbox 360 en One voor 48,- bij Wehkamp. Het is wel een aids winkel.
Alleen vandaag. Is een dagdealFeyenoord Rotterdam![]()
Doe nou maar gewoon meequote:
Elke dag![]()
wat is de release date eigenlijk ?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:09 schreef Fuszy het volgende:
Voor de geïnteresseerden. Fifa 15 voor de PS4, PS3, Xbox 360 en One voor 48,- bij Wehkamp. Het is wel een aids winkel.
Alleen vandaag. Is een dagdealPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
25-09 volgens budgetgamingquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat is de release date eigenlijk ?Feyenoord Rotterdam![]()
Standaard editie of de UT editie?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:09 schreef Fuszy het volgende:
Alleen vandaag. Is een dagdealBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Repost. En aidswinkel iddquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:09 schreef Fuszy het volgende:
Alleen vandaag. Is een dagdeal![]()
![]()
standaard. UT is gewoon 70 of 80 euro daarquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Standaard editie of de UT editie?sorryquote:![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
ohhh kom de 7e terug van vakantiequote:ruim op tijd voor de webapp dus
![]()
hij is laat dit jaar.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Gaan voeten er echt zo uitzien als je oud wordt of is die reclame gemaakt in Armenie waar ze geen toegang tot douches e.d. hebbenquote:
Elke dag![]()
Geen idee, misschien weet Toefjes het?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gaan voeten er echt zo uitzien als je oud wordt of is die reclame gemaakt in Armenie waar ze geen toegang tot douches e.d. hebben![]()
1 assist in 11 wedstrijden godverquote:Ook de cijfers van Depay mogen er zijn. De Oranje-international liet acht doelpunten aantekenen in zijn laatste elf Eredivisie-optredens voor PSV en bereidde in die reeks daarnaast één doelpunt van een ploeggenoot voor.
Elke dag![]()
Bietje geluktquote:? Je kan hem toch niet zien van de ander, denk alleen als de transferperiode over is.
Doe ook eens meequote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wel 8 doelpunten gemaakt. Dat is best veel voor een buitenspeler.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
1 assist in 11 wedstrijden godverFeyenoord Rotterdam![]()
Wel grappig met dat budget maar dit is mijn opstelling voor van de week:quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bietje gelukt? Je kan hem toch niet zien van de ander, denk alleen als de transferperiode over is.
[..]
Doe ook eens mee
Heerenveen gaat bafakoe krijgen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je moet maar ff naar de puntentelling kijken, dan zijn een aantal van je spelers denk ik niet zo geschiktquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wel grappig met dat budget maar dit is mijn opstelling voor van de week:
[ afbeelding ]
Heerenveen gaat bafakoe krijgen.
Elke dag![]()
Met wat?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bietje gelukt? Je kan hem toch niet zien van de ander, denk alleen als de transferperiode over is.
[..]
Doe ook eens mee![]()
Maar dus ongeschikt naast een spits als De Jong.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wel 8 doelpunten gemaakt. Dat is best veel voor een buitenspeler.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
O. fuck.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je moet maar ff naar de puntentelling kijken, dan zijn een aantal van je spelers denk ik niet zo geschiktRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Scorito topcoachquote:Fok Fut is de naam
Voor iedereen hier overigensDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Klopt wel inderdaad. Dan zul je zien dat De jong commentaar krijgt, maar hij zal wel weinig bruikbare ballen krijgen van de flankenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar dus ongeschikt naast een spits als De Jong.Feyenoord Rotterdam![]()
Balasz en Mertens scoorden vaker en gaven meer assists dan Depay, hoop dat hij dit jaar toch wel effectiever wordt.![]()
En Depay scoort vooralsnog, net als Mertens, vooral tegen de kleintjesquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:26 schreef DutchSL het volgende:
Balasz en Mertens scoorden vaker en gaven meer assists dan Depay, hoop dat hij dit jaar toch wel effectiever wordt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
kan nog best aardig koppen. lekker sterk. gewoon een degelijke goede spits hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:27 schreef Maver24 het volgende:
MOTM Auba is gewoon 2m coins en dat voor 84 rated spelertje die alleen kan rennen en verder niks
#FreeTrapz![]()
Het spel zit inderdaad vol met goedkope spelers van 185cm met 80+ in alles behalve defending.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:27 schreef Maver24 het volgende:
MOTM Auba is gewoon 2m coins en dat voor 84 rated spelertje die alleen kan rennen en verder niks![]()
spidermanmasker 99 zelfs. verder ook geen enkele speler he.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het spel zit inderdaad vol met goedkope spelers van 185cm met 80+ in alles behalve defending.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
worden weinig packs geopend, want kut TOTW. dus denk niet dat hij veel gaat droppen. net onder de 1.8 misschien.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:32 schreef Maver24 het volgende:
ik wacht wel tot hij 1m coins is ofzo. vanavond zal hij nog wel aardig wat gaan zakkenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Een miljoen voor een speler die volgens jou alleen kan rennen en verder niks. Je blijft verbazen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:32 schreef Maver24 het volgende:
ik wacht wel tot hij 1m coins is ofzo. vanavond zal hij nog wel aardig wat gaan zakken![]()
Op de xbox is hij wel een stuk goedkoper hoor, 1,5mquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
worden weinig packs geopend, want kut TOTW. dus denk niet dat hij veel gaat droppen. net onder de 1.8 misschien.maar dat is ook nog even wat te duur
![]()
beetje meegaan met de hypequote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een miljoen voor een speler die volgens jou alleen kan rennen en verder niks. Je blijft verbazen.![]()
![]()
Ditquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een miljoen voor een speler die volgens jou alleen kan rennen en verder niks. Je blijft verbazen.![]()
![]()
Dat is nogalquote:
Elke dag![]()
hoe bevalt het BPL team?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een miljoen voor een speler die volgens jou alleen kan rennen en verder niks. Je blijft verbazen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja 4quote:
Elke dag![]()
Vroeger stond ie ook op zijn tenen op de teamfoto zodat Dick niet zo klein leekquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kleur lijkt redelijk op elkaar maar verder snap ik het niet
Elke dag![]()
True.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:57 schreef Rijst het volgende:
BESTE verdediger uit het spel is
[ afbeelding ]
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Tots pepe, kompany en benatia >>>quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:57 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]![]()
kom maar ik murder jequote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:04 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Tots pepe, kompany en benatia >>>![]()
![]()
Dit is pas een baasquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:57 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.futhead.com/14/players/4667/per-verner-rnning/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog te weinig mee gespeeld. Tots aguero en tots suarez lijken wel een goed duo. Maar ja, als je daarmee niet kan scoren kun je beter een andere hobby zoeken.quote:![]()
Schorsing Suarez blijft staan, maar hij mag wel meetrainen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Een aantal fifa 15 fut ratings. Is niet de final maar toch
Robben 90
Lewandowski 87
Suarez 89
Depay 77
Ibra 90
Cavani 86
Lavezzi 83
Courtois 85
Cech 85
Kroos 86
James Rodriguez 86
Dempsey 81 5* skills
Hazard 87
Aguero 86![]()
Die was al wel even uit toch?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
hallo mense er zijn nieuwe transfers uit waaronder Janmaat gr gr![]()
![]()
Ja dat klopt. Vanochtend ff janmaat gehaald en mangalaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
hallo mense er zijn nieuwe transfers uit waaronder Janmaat gr gr![]()
Nee, vannacht pas uitgekomen. Ook BPL Forsterquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:25 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Die was al wel even uit toch?![]()
![]()
Mangala voor hoeveel?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Vanochtend ff janmaat gehaald en mangalaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh dan is mangala dus ook van vanochtendquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, vannacht pas uitgekomen. Ook BPL Forster![]()
![]()
En heb je al bedacht welke tien snelle rakkers je eromheen gaan zetten?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:27 schreef Maver24 het volgende:
Auba maar gehaald voor 1,5m. Goedkoopste is 1,8m![]()
ik hoorde dat hij nog wel ging dalen hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:27 schreef Maver24 het volgende:
Auba maar gehaald voor 1,5m. Goedkoopste is 1,8mAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Beetje veel voor iemand die alleen kan rennen, schieten, koppen, dribbelen en passen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:27 schreef Maver24 het volgende:
Auba maar gehaald voor 1,5m. Goedkoopste is 1,8m![]()
Cheap 😀quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, zodat je wapens niet gejat worden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:31 schreef Dudeweiser het volgende:
Klopt het dat je een speciaal slot op je koffer moet hebben als je naar USA reist?![]()
ben er al een paar jaar niet geweest maar dat was nooit zo. Hij mocht alleen niet op slot volgens mij.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:31 schreef Dudeweiser het volgende:
Klopt het dat je een speciaal slot op je koffer moet hebben als je naar USA reist?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Denk dat je het hierover hebt..kan je alsnog koffer op slot doen zonder (grote) kans dat ze hem openbreken:quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:31 schreef Dudeweiser het volgende:
Klopt het dat je een speciaal slot op je koffer moet hebben als je naar USA reist?
http://www.reisartikelen.nl/c103-1-description-0/tsa-sloten.htmlAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
dat bedoel ik ja, thanks palquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk dat je het hierover hebt..kan je alsnog koffer op slot doen zonder (grote) kans dat ze hem openbreken:
http://www.reisartikelen.nl/c103-1-description-0/tsa-sloten.htmlvanavond even halen
![]()
Klopt, bij mij zag ik dat ze dat ze in mijn koffer hadden zitten speuren want mijn witte onderbroekjes waren niet meer netjes gevouwen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:31 schreef Dudeweiser het volgende:
Klopt het dat je een speciaal slot op je koffer moet hebben als je naar USA reist?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
falcao zal ook wel 86 worden of zo...?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:23 schreef Maver24 het volgende:
Een aantal fifa 15 fut ratings. Is niet de final maar toch
Robben 90
Lewandowski 87
Suarez 89
Depay 77
Ibra 90
Cavani 86
Lavezzi 83
Courtois 85
Cech 85
Kroos 86
James Rodriguez 86
Dempsey 81 5* skills
Hazard 87
Aguero 86![]()
Ibra 95.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:44 schreef JaafkeEHV het volgende:
[..]
falcao zal ook wel 86 worden of zo...?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
je weet dat je ze altijd aan mij kan geven als je er vanaf wil he!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:47 schreef ThadCastle het volgende:
Mijn legends spelen weer als bronze spelers. Chill!![]()
![]()
Je moet met javascript enzo werkenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Baas
Wel sneu 22.000 en 9 reacties
DS2 hij is zelfs te download:
https://www.npmjs.org/package/tinderbot
Daar gaan mn dates![]()
![]()
Moon Byung Woo, Tjornelund, Al Ruwaili, gr grquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:50 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Waarom gebruik je van die high rated bronzes? Ze zijn er veel lager![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:50 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Waarom gebruik je van die high rated bronzes? Ze zijn er veel lagerBoh.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Moon Byung Woo, Tjornelund, Al Ruwaili, gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Doordat ik Woo in mijn team heb en nog een bronze op het middenveld moet ik tenminste niet tegen zulke hele goede gold teams maar vaak tegen silver teams.![]()
kom online dan mag je er 1 lenen tot vanavondquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je weet dat je ze altijd aan mij kan geven als je er vanaf wil he!
haha toch niet. Larsson al verkocht![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb de allerslechtste bronzes op mn bankquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Moon Byung Woo, Tjornelund, Al Ruwaili, gr gr
GRAAG VERWIJDEREN![]()
godfuckingdamnitquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
kom online dan mag je er 1 lenen tot vanavond
haha toch niet. Larsson al verkocht![]()
Doe eens mee aan de Topcoach iedereen!
Poule: Fok Fut op scoritoDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Is zeker ook de Hierro van Thad?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:02 schreef ThadCastle het volgende:
Tip van Thad. Hierro is cheap op het moment. 1.150.000 is wel meer waard.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
oke ik ga hem meteen kopen goed idee bedankt hequote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:02 schreef ThadCastle het volgende:
Tip van Thad. Hierro is cheap op het moment. 1.150.000 is wel meer waard.![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is zeker ook de Hierro van Thad?
Wantrouwende rotzak ben je ook he![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zag dat ie normaal rond de 1.5 zat jaHelaas geen moneyz
Wie is Payder?
Elke dag![]()
volle bak aan het handelen in legends denkquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
al een gullit bij elkaar inmiddels ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat valt inderdaad reuze mee! Jammer dat ik de coins niet hebquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:02 schreef ThadCastle het volgende:
Tip van Thad. Hierro is cheap op het moment. 1.150.000 is wel meer waard.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Nee gaat niet zo hard meer, met die inflatie was het makkelijker. Nu moet ik het van dit soort deals hebben.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
volle bak aan het handelen in legends denk![]()
al een gullit bij elkaar inmiddels ?![]()
Boefje ben je ook.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:56 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ik heb de allerslechtste bronzes op mn bank
Laat Woo een keer invallen. Ik heb gisteren 3x met hem gescoord.![]()
haha netjesquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Boefje ben je ook.
Laat Woo een keer invallen. Ik heb gisteren 3x met hem gescoord.
Ik speel alleen nog maar friendlies en daar wil ik alleen maar winnen
GRAAG VERWIJDEREN![]()
ikkquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Zag dat ie normaal rond de 1.5 zat jaHelaas geen moneyz
Wie is Payder?![]()
hopen dat de inflatie terug komtquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee gaat niet zo hard meer, met die inflatie was het makkelijker. Nu moet ik het van dit soort deals hebben.mooie tijden waren dat.
of de consumables moeten gaan stijgenvind ik ook goed
#FreeTrapz![]()
kan iemand mij trouwens vertellen waarom de xbox coins twee keer zo duur zijn als de ps3 coins op het moment?![]()
Iets met vraag & aanbodquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:10 schreef Dudeweiser het volgende:
kan iemand mij trouwens vertellen waarom de xbox coins twee keer zo duur zijn als de ps3 coins op het moment?![]()
![]()
Minder xbox coins beschikbaar of meer vraag naar.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:10 schreef Dudeweiser het volgende:
kan iemand mij trouwens vertellen waarom de xbox coins twee keer zo duur zijn als de ps3 coins op het moment?Feyenoord Rotterdam![]()
Xbox'ers hebben coinhunger.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:10 schreef Dudeweiser het volgende:
kan iemand mij trouwens vertellen waarom de xbox coins twee keer zo duur zijn als de ps3 coins op het moment?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
nog geen week geleden gingen die prijzen gelijk op en nu ineens niet meerquote:ik had ook voor de vakantie coins moeten kopen, had ik nu een miljoen gehad
![]()
![]()
Koop ze bij Thadquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nog geen week geleden gingen die prijzen gelijk op en nu ineens niet meerik had ook voor de vakantie coins moeten kopen, had ik nu een miljoen gehad
![]()
![]()
maver heeft een xboxquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:10 schreef Dudeweiser het volgende:
kan iemand mij trouwens vertellen waarom de xbox coins twee keer zo duur zijn als de ps3 coins op het moment?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:47 schreef ThadCastle het volgende:
Mijn legends spelen weer als bronze spelers. Chill!gebruik dan goede chemistry kaartjesquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:47 schreef ThadCastle het volgende:
Mijn legends spelen weer als bronze spelers. Chill!![]()
hopen dat ze al die coin glitchers weer er flink bannen begin van fifa 15na TOTY mogen ze wel weer terug komen
#FreeTrapz![]()
Ik kijk1 wel of ik een goedkope Fowler tegenkom, kan je die lenen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:19 schreef Dudeweiser het volgende:
maver/thad tientje voor een miljoen gr gr
1Tussen de potjes door![]()
Ik ga alle serie A tots die ik heb maar een verkopen en de bundesliga en la liga uitproberen. Dit vond ik er zelf wel leuk uitzien.![]()
![]()
![]()
88 neuerquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:26 schreef rolls-reus het volgende:
Ik ga alle serie A tots die ik heb maar een verkopen en de bundesliga en la liga uitproberen. Dit vond ik er zelf wel leuk uitzien.![]()
[ afbeelding ]baas is dat zeg
#FreeTrapz![]()
Tegen mij deed hij het in ieder geval primaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:32 schreef rolls-reus het volgende:
Tim, jij had motm de bruyne toch? Hoe doet hij het bij jou?![]()
![]()
Merk totaal geen verschil met de andere versie. Maar moet wel zeggen dat ik de oude versie altijd CM had in 433(3) en dan komt hij veel vaker in positie om te scoren. Nu in 433 als LCM is dat toch heel anders.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:32 schreef rolls-reus het volgende:
Tim, jij had motm de bruyne toch? Hoe doet hij het bij jou?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nicequote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:33 schreef Freire het volgende:
[..]
Tegen mij deed hij het in ieder geval primamisschien de bruyne voor schweini doen dan
![]()
Kom online heb Fowler voor je, kan je even lenen tot vannacht.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:19 schreef Dudeweiser het volgende:
maver/thad tientje voor een miljoen gr gr![]()
heel lief van je maar ik ben er toch de hele avond nietquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kom online heb Fowler voor je, kan je even lenen tot vannacht.![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
vind je t gek als je ze allemaal kooptquote:
#FreeTrapz![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het alarm haalt je zachtjes uit je slaap. In je opwekking, die nog enigszins bedwelmd wordt door je slaperigheid, druk je op de snooze. Maar in plaats daarvan sla je met je blote hand tegen het hete glas vol koffie. Niet alleen heb je nu glassplinters in je hand, koffievlekken op de vloer, het nachtkastje en in bed, de koffie sijpelt door het apparaat en creëert kortsluiting in de elektronica waardoor ook nog eens de stroom in je hele huis uitvalt. En uiteraard zit je nog steeds zonder koffie.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:12 schreef Tim86 het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)rse-kop-koffie-19602
bohhhh
(gejat)![]()
Worth it voor al die keren dat je hem niet omstootquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Het alarm haalt je zachtjes uit je slaap. In je opwekking, die nog enigszins bedwelmd wordt door je slaperigheid, druk je op de snooze. Maar in plaats daarvan sla je met je blote hand tegen het hete glas vol koffie. Niet alleen heb je nu glassplinters in je hand, koffievlekken op de vloer, het nachtkastje en in bed, de koffie sijpelt door het apparaat en creëert kortsluiting in de elektronica waardoor ook nog eens de stroom in je hele huis uitvalt. En uiteraard zit je nog steeds zonder koffie.
(gejat)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zag bij Shark Tank een keer een kerel die ditzelfde idee had maar dan met bacon. 2 strips bacon die dan om je wektijd uit dat dingen kwamen als een soort van broodrooster.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Worth it voor al die keren dat je hem niet omstoot![]()
Sommige Youtubers hebben Fifa15 gekregen van EA. Die kunnen dus een maand al eerder spelentwitter:Kazooie94 twitterde op donderdag 14-08-2014 om 17:16:32Thanks EA! http://t.co/raXqBgv9Ff reageer retweet
![]()
lolquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik zag bij Shark Tank een keer een kerel die ditzelfde idee had maar dan met bacon. 2 strips bacon die dan om je wektijd uit dat dingen kwamen als een soort van broodrooster.
Maar toch klinkt dat dan meer als een fire hazard.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ook de youtubers met een link in the description waar je op kan klikken?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:26 schreef Maver24 het volgende:
Sommige Youtubers hebben Fifa15 gekregen van EA. Die kunnen dus een maand al eerder spelentwitter:Kazooie94 twitterde op donderdag 14-08-2014 om 17:16:32Thanks EA! http://t.co/raXqBgv9Ff reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, niemand investeerde daarom ook erin volgens mij.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lol
Maar toch klinkt dat dan meer als een fire hazard.![]()
en EA maar roepen dat alles nog niet definitief is en kan wijzigenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ook de youtubers met een link in the description waar je op kan klikken?zit verdomme zelfs al in een doosje man.
#FreeTrapz![]()
Ratings kan je toch zo aanpassen joh, ook met doosjequote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en EA maar roepen dat alles nog niet definitief is en kan wijzigenzit verdomme zelfs al in een doosje man.
Zelfde voor gameplay updates.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die shit die nog kan veranderen staat toch allemaal online. Daarnaast moeten ze deze volgens mij weer inleveren.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en EA maar roepen dat alles nog niet definitief is en kan wijzigenzit verdomme zelfs al in een doosje man.
![]()
Kazooie heeft dat niet maar Bateson heeft ook al Fifa15 gekregen en die was ook op de gamescom behind closed doors fut aan het spelen en dat soort dingen maar die sponsort wel coinsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ook de youtubers met een link in the description waar je op kan klikken?![]()
tot zover de geloofwaardigheid van EAquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Kazooie heeft dat niet maar Bateson heeft ook al Fifa15 gekregen en die was ook op de gamescom behind closed doors fut aan het spelen en dat soort dingen maar die sponsort wel coinsboycot dat soort gasten dan ook gewoon
#FreeTrapz![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
geen messi? niet de beste voetballer van het afgelopen WK nominerenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:32 schreef Tim86 het volgende:
http://www.goal.com/nl/ne(...)tballer-van-het-jaar
Robben, Ronaldo en Neuer als genomineerden![]()
zou het arjen wel gunnen dat ie m winttop WK gehad
#FreeTrapz![]()
Durpquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
geen messi? niet de beste voetballer van het afgelopen WK nomineren![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Messi is ook geen Europeaanquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
geen messi? niet de beste voetballer van het afgelopen WK nomineren![]()
![]()
foebalt toch in europa of wa jonguhquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
repostquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat Messi genomineerd zou moeten worden als Europees voetballer van het jaarquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hij was slecht maar dat maakt de FIFA over het algemeen niet uit.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat Messi genomineerd zou moeten worden als Europees voetballer van het jaarPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Messi was vorig jaar ook gewoon 2equote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:40 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Messi staat 5de op diezelfde lijst?ze doen nou net of ik hele rare dingen zeg hier
#FreeTrapz![]()
Wereldvoetballer van het jaar is toch heel wat anders dan Europees voetballer van het jaar..Maar nu ga ik ook twijfelen
Dan heeft die prijs wel een misleidende naam.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan snap ik het ook even niet meerquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:43 schreef Tim86 het volgende:
Wereldvoetballer van het jaar is toch heel wat anders dan Europees voetballer van het jaar..Maar nu ga ik ook twijfelen
Dan heeft die prijs wel een misleidende naam.![]()
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 14-08-2014 om 17:36:09PSV krijgt morgen de vrijgave van de KNVB en dan is Rekik inzetbaar tegen NAC, komende zaterdag reageer retweet
![]()
gaat toch om de beste voetballer van de UEFA, en messi doet gewoon mee aan toernooien van de UEFA. lijkt mij toch vrij duidelijkquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:43 schreef Tim86 het volgende:
Dan heeft die prijs wel een misleidende naam.
#FreeTrapz![]()
Dan moeten ze het een andere naam geven. Al kom ik ook overal andere shit tegen. Op de NL sites noemen ze het de Europees voetballer van het jaar, wat imo suggereert dat je daar ook Europeaan voor moet zijn. Maar ik zie het op Engelse sites nu ook aangeduid worden als Best player in Europe en dan is er geen ruimte voor twijfel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gaat toch om de beste voetballer van de UEFA, en messi doet gewoon mee aan toernooien van de UEFA. lijkt mij toch vrij duidelijk
Sorry Suarezje
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het is de schuld van de Rabobank en de UEFAquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:45 schreef The_Yakuza het volgende:
Chaaaaaaaaaames staat op de zesde plek, stelletje amateurs.
#LuisternaarFCSuarezAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
en van Maverquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is de schuld van de Rabobank en de UEFAGRAAG VERWIJDEREN![]()
het is idd wat onduidelijk. hij hoeft wat mij betreft ook niet genomineerd te worden. slecht seizoen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan moeten ze het een andere naam geven. Al kom ik ook overal andere shit tegen. Op de NL sites noemen ze het de Europees voetballer van het jaar, wat imo suggereert dat je daar ook Europeaan voor moet zijn. Maar ik zie het op Engelse sites nu ook aangeduid worden als Best player in Europe en dan is er geen ruimte voor twijfel.
Sorry Suarezje
denk wel ronaldo met stip op 1. of ze moeten het WK ook mee tellen dan maakt robben een kansje.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dan maakt Neuer ook wel meer dan een kansje hoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
het is idd wat onduidelijk. hij hoeft wat mij betreft ook niet genomineerd te worden. slecht seizoen.
denk wel ronaldo met stip op 1. of ze moeten het WK ook mee tellen dan maakt robben een kansje.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Neuer heeft amper wat gedaan op het wkquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dan maakt Neuer ook wel meer dan een kansje hoor.
hi ha hoGRAAG VERWIJDEREN![]()
En recent als keeper gekozen tot beste speler van de BundesLiga.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:52 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Neuer heeft amper wat gedaan op het wk
hi ha ho"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Zonder Neuer hadden ze verloren van Algerijequote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:52 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Neuer heeft amper wat gedaan op het wk
hi ha ho
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
goed nieuwsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:44 schreef Zhano het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 14-08-2014 om 17:36:09PSV krijgt morgen de vrijgave van de KNVB en dan is Rekik inzetbaar tegen NAC, komende zaterdag reageer retweet
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: