abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143450134
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 16:25 schreef JerryWesterby het volgende:

[..]

Ik weet niet wat vlaams belang hier mee te maken heeft. Is dit Vlaanderen? Of is dit Monty Python? Een prinsenvlag kan alleen maar OK zijn zou ik denken, maar blijkbaar betekent het voor jou (en anderen) iets anders (heb weer intensief moeten googelen, en jammer hoe zo'n mooie vlag verpest kan worden door onbevoegden).
Vermoedelijk ben jij betrokken in een extreem links vs. extreem rechts strijd waar ik geen interesse in heb.

Mijn punt hier is dat dat allemaal niks te maken heeft met de extreme islam.
Er liepen mensen met vlaams belang vlaggen rond daar, die hadden daar idd niets te doen als het echt zo'n oprechte anti isis demo was en verder niets.

Ik ben niet betrokken bij een extreem rechts/extreem links denken, hoe kom je daar nu weer op? De prinsenvlag is gewoon gekaapt door de nazi's en wordt daarom nu niet anders toegepast dan binnen dat gedachtegoed, zelfde geld voor de isis vlag, dat is ook een eeuwenoude vlag die nu gekaapt is door isis en daarom symbool staat voor hun gedachtegoed. Ook die vlag is op zichzelf niets mis mee, ook bij die vlag geld dat het de koppeling is die het slecht maakt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')