Terecht, dat hoort de vrouw te doenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Roy wil niet eens naar de koelkast lopen voor bier.
Deze man weetquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Terecht, dat hoort de vrouw te doen
Nee ik ben lekker slank...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben wel op dieet hé. Ik zit gewoon netjes aan een cola light.
Kom jij hier ff bier brengen dan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In deze geëmancipeerde wereld hanteren wij de zweep en hebben wij de broek aan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zijn de betere diëten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee ik ben lekker slank...
Maar bier mag binnen mijn dieet.
Ik mag niet meer rijden want ik heb gedronkenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom jij hier ff bier brengen dan.
Goede! Even mn zweepding pakken!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
In deze geëmancipeerde wereld hanteren wij de zweep en hebben wij de broek aan.
Ik vind je leuker in een jurkjequote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit lief zijn voor elkaar dat is heel belangrijkquote:
quote:
Niks van gemerktquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom geen bier of andere alcoholische drank genuttigd dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:48 schreef Myraela het volgende:
Op de afgelopen meet trouwens zoveel cola gedronken dat mijn buik de hele nacht heeft liggen rommelen.Ik drink normaal nooit cola.
Rotjong!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |