Terecht, dat hoort de vrouw te doenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Roy wil niet eens naar de koelkast lopen voor bier.
Deze man weetquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Terecht, dat hoort de vrouw te doen
Nee ik ben lekker slank...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben wel op dieet hé. Ik zit gewoon netjes aan een cola light.
Kom jij hier ff bier brengen dan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In deze geëmancipeerde wereld hanteren wij de zweep en hebben wij de broek aan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zijn de betere diëten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee ik ben lekker slank...
Maar bier mag binnen mijn dieet.
Ik mag niet meer rijden want ik heb gedronkenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom jij hier ff bier brengen dan.
Goede! Even mn zweepding pakken!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
In deze geëmancipeerde wereld hanteren wij de zweep en hebben wij de broek aan.
Ik vind je leuker in een jurkjequote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit lief zijn voor elkaar dat is heel belangrijkquote:
quote:
Niks van gemerktquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom geen bier of andere alcoholische drank genuttigd dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:48 schreef Myraela het volgende:
Op de afgelopen meet trouwens zoveel cola gedronken dat mijn buik de hele nacht heeft liggen rommelen.Ik drink normaal nooit cola.
Rotjong!quote:
Ik ook. Maar dan nog geldt dat wij vrouwen de broek aan hebbenquote:
Wel rokjes bestellen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb één wijntje op.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom geen bier of andere alcoholische drank genuttigd dan?
Wij zien elkaar dan ook niet dagelijksquote:
Nee wij laten dat jullie denken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dan nog geldt dat wij vrouwen de broek aan hebben.
Hebben we altijd gehad ook, mannen durven dat alleen niet toe te geven.
Mijn collega's wel, heerlijke gesprekken. "Ja jouw vrouw heeft wel de broek aan he?" "Ja." "Ja, die van mij ook. Maar het is ook wel gewoon zo makkelijk om haar d'r zin te geven."quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dan nog geldt dat wij vrouwen de broek aan hebben.
Hebben we altijd gehad ook, mannen durven dat alleen niet toe te geven.
That's a shame.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij zien elkaar dan ook niet dagelijks.
In I Am Legend.quote:
Ja ok...quote:
twi zegt dat ook. Nouja, niet dat ik de broek aan heb. Maar dat hij soms maar gewoon toegeeft in discussies omdat het de moeite niet waard is.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mijn collega's wel, heerlijke gesprekken. "Ja jouw vrouw heeft wel de broek aan he?" "Ja." "Ja, die van mij ook. Maar het is ook wel gewoon zo makkelijk om haar d'r zin te geven."
Vooral dat volmondige zonder enige twijfel toestemmen was echt mooi.
Ik ook.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
twi zegt dat ook. Nouja, niet dat ik de broek aan heb. Maar dat hij soms maar gewoon toegeeft in discussies omdat het de moeite niet waard is.Ik ben dan ook een kei in moeilijk doen over de stomste dingen.
Ja, zo herkenbaar.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ook.En achteraf vind ik mezelf dan ook echt zo'n ontzettend zeikwijf.
En niks voor jou. Hoe heb jij dan de broek aan?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee wij laten dat jullie denken.
Uiteindelijk hebben wij gewoon alles onder controle.
Vandaar dat huppel nu gewoon bier alleen voor zichzelf pakt.
Ik heb ook wel rokjes. Maar ik vind jurkjes leuker. Vooral m'n nieuwste aanwinstenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Owja jurkjes haha, geen rokjes.
Halverwege de discussie heb ik het soms al door, maar dan ben ik weer te trots om toe te geven.quote:
Helaasquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Halverwege de discussie heb ik het soms al door, maar dan ben ik weer te trots om toe te geven.
Echt, soms zou ik zo graag een vent zijn en gewoon niet zo moeilijk doen.
Ergens wel jammer. Aan de andere kant, als vrouwen het overal voor het zeggen zouden hebben, zou de wapenindustrie failliet zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nope. Zo werkt ons brein gewoon niet.
Ik was sarcastisch.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
En niks voor jou. Hoe heb jij dan de broek aan?
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ergens wel jammer. Aan de andere kant, als vrouwen het overal voor het zeggen zouden hebben, zou de wapenindustrie failliet zijn.
Ik wilde ook typen dat ze dus bier had gehaald, maar toen kwam ze terug met alleen voor zichzelfquote:
Als man doe je niet moeilijk, maar heb je het moeilijkquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Halverwege de discussie heb ik het soms al door, maar dan ben ik weer te trots om toe te geven.
Echt, soms zou ik zo graag een vent zijn en gewoon niet zo moeilijk doen.
Slimme, slimme vrouwquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wilde ook typen dat ze dus bier had gehaald, maar toen kwam ze terug met alleen voor zichzelf
Aboeboe.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als man doe je niet moeilijk, maar heb je het moeilijk
Eigen keusquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als man doe je niet moeilijk, maar heb je het moeilijk
Klopt, vind ik ook leuker.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook wel rokjes. Maar ik vind jurkjes leuker. Vooral m'n nieuwste aanwinsten. Ik denk dat ik erin blijf
![]()
![]()
.
Ik ben alweer op TopVintage aan het rondneuzenquote:
Hahaha blijft toch een verslaving he.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben alweer op TopVintage aan het rondneuzen.
Vreselijk. Vooral omdat ik van mezelf pas in oktober weer wat mag kopen want duur.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hahaha blijft toch een verslaving he.
Heb jij daar ook last van?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hahaha blijft toch een verslaving he.
Jurkjes kijken kijken niet kopenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben alweer op TopVintage aan het rondneuzen.
Ja kan ik me voorstellen, anders haal je het einde van de maand niet eens.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:11 schreef Samzz het volgende:
Vreselijk. Vooral omdat ik van mezelf pas in oktober weer wat mag kopen want duur.
Jaquote:
Ik zeg doenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:12 schreef Samzz het volgende:
http://topvintage.nl/nl/v(...)ss-in-cabana-stripes
Deze vind ik ook zó gaaf. Maar veeeeel te duur
.
Mooiquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:12 schreef Samzz het volgende:
.
Staat je wel goed, denk ikquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:12 schreef Samzz het volgende:
.
Hé, is dat een panterprint?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://topvintage.nl/nl/v(...)-state-dress-in-mintDeze vind ik echt heel schattig.
Wat een goed idee!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als jullie nou allemaal meebetalen, kan ze hem misschien wat eerder kopen.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé, is dat een panterprint?
leukquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:12 schreef Samzz het volgende:
.
Helaas, ik heb zelf ook nieuwe kleding nodigquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kom je een eind met 5 euro?quote:
Of ze koopt hem, en dan zijn er genoeg mannen die haar mee uit eten willen nemen, waardoor ze geld bespaard op haar boodschappen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee.quote:
Awesomequote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://topvintage.nl/nl/v(...)olka-dot-swing-dress
En stippels.Ik houd van stippels!
Mijn boodschappen worden al voor me betaaldquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of ze koopt hem, en dan zijn er genoeg mannen die haar mee uit eten willen nemen, waardoor ze geld bespaard op haar boodschappen.
Oooh die is leuk zeg met die witte omgeslagen kraag!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://topvintage.nl/nl/v(...)olka-dot-swing-dress
En stippels.Ik houd van stippels!
Ja, maar ik heb alleen maar een zwarte petticoat. Dat is niet zo mooi hieronder. Al is hij zonder petticoat ook wel heel tof.quote:
Nu nog zorgen dat hij bier voor mij pakt.quote:
Waardoor je theoretisch gezien op je boodschappen zou besparen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn boodschappen worden al voor me betaald.
Nee, dat staat niet idd. Een witte moet je hebbenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb alleen maar een zwarte petticoat. Dat is niet zo mooi hieronder. Al is hij zonder petticoat ook wel heel tof.
Ja toch.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oooh die is leuk zeg met die witte omgeslagen kraag!
Heb ik niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat staat niet idd. Een witte moet je hebben.
Dat is waar.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waardoor je theoretisch gezien op je boodschappen zou besparen.
En je in ieder geval een leuke avond hebt, en dat is niet in geld uit te drukken.
Ik vind die top erg leuk! In het groen is die jurk ook gaaf.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://topvintage.nl/nl/v(...)lant-black-polka-dot
Deze blijf ik toch ook geweldig vinden.
Uiteraard is dat waarquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is waar.
Ach, oktober. Dan mag ik weer. Eerst genieten van m'n andere jurken.
Ja dat zei je de vorige keer ook.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind die top erg leuk! In het groen is die jurk ook gaaf.
Leugens!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn bier is op. En jij zit family Guy te spelen
Lekkerquote:
Ohquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja dat zei je de vorige keer ook.
Cuuute.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:27 schreef Samzz het volgende:
http://topvintage.nl/nl/v(...)atent-platform-pumps
Die schoentjes. Ze zijn er ook in rood en zwart.
What happend..?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:32 schreef Evie het volgende:
[..]
stelletje kankerlijers ik wil er wel een fikse schadevergoeding voor.
Voor jou wil ik wel naar de koelkast lopen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lekker.
[..]
Oh. Ik vind het nog steeds.
Ik gok dat je morgenvroeg geen worstenbroodjes hebt?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:32 schreef Evie het volgende:
[..]
stelletje kankerlijers ik wil er wel een fikse schadevergoeding voor.
Wij gingen toch bij evie ontbijten?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik gok dat je morgenvroeg geen worstenbroodjes hebt?
En ik voor jouquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor jou wil ik wel naar de koelkast lopen.
Zwembroeken ook?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:35 schreef Samzz het volgende:
Hoe kan het dat de badpakken van de 50's fucking sexyer zijn dan die van nu?
Omdat men nu bij alles uit gaat van less is more. Terwijl het bij kleding niet zo werkt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:35 schreef Samzz het volgende:
Hoe kan het dat de badpakken van de 50's fucking sexyer zijn dan die van nu?
Jij bent alleen geschikt voor een boerkini schat.quote:
Nee!quote:
Geen idee. Die verkopen ze niet op topvintage.quote:
Dat moet het wel zijn... Ik vind de badpakken op TopVintage echt super gaaf. De bikini's ook.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Omdat men nu bij alles uit gaat van less is more. Terwijl het bij kleding niet zo werkt.
Jij zou ook geen bier voor mij halen, dus raad eensquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:41 schreef Samzz het volgende:
Ik heb trouwens Suits klaarliggen. Is dat een aanrader?
Ik heb een paar keer bier voor je gehaald zaterdag.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij zou ook geen bier voor mij halen, dus raad eens.
Oké. Dan ga ik die serie eens bekijken. Het klinkt wel leuk, dus ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Al is dat er wel zo één waarbij ik de nieuwe seizoen niet perse beter vindt. Maar seizoen 1 is excht heel tof, en seizoen 2 is ook nog heel sterk. Daarna is het nog wel vermakelijk, maar vrij veel van hetzelfde.
Dat is zo! Al heb ik wel eerst bier voor jou gehaaldquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer bier voor je gehaald zaterdag.
En net voor huppel ook, dat zit er toch in he.
Dat is waarquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oké. Dan ga ik die serie eens bekijken. Het klinkt wel leuk, dus ik ben benieuwd.
[..]
Dat is zo! Al heb ik wel eerst bier voor jou gehaald. Goed dan, ik wil voor jou ook wel naar de koelkast hupsen
.
Have fun! Het is écht een leuke serie.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:49 schreef Samzz het volgende:
Goed, dan ga ik nu de eerste aflevering van Suits eens bekijken. Maar eerst m'n raam weer open zetten, het is te warm hier.
Sorryquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:51 schreef Faxie het volgende:
Goh, ik heb opeens ads van TopVintage
Inderdaadquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Have fun! Het is écht een leuke serie.
Jouw schuld! Ik heb zulke goede intenties om te sparen! Maar nu heb ik die jurk gezien. En dan moet er een petti coat bij. Maar dan heb ik er eigenlijk ook geen schoenen bij. Aaaargh.quote:
Als je de spulletjes eenmaal thuis hebt ben je me dankbaarquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jouw schuld! Ik heb zulke goede intenties om te sparen! Maar nu heb ik die jurk gezien. En dan moet er een petti coat bij. Maar dan heb ik er eigenlijk ook geen schoenen bij. Aaaargh.
Ik bestel helemaal niks! Hoop ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je de spulletjes eenmaal thuis hebt ben je me dankbaar.
Daarom zeg ik ook 'als'quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik bestel helemaal niks! Hoop ik.
Naakt is altijd beter.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:55 schreef Samzz het volgende:
Nee. Witte schoenen moet je niet hebben. Dan eerder nude. Kun je veel vaker aan.
Oh ja. Smart woman!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:55 schreef Samzz het volgende:
Nee. Witte schoenen moet je niet hebben. Dan eerder nude. Kun je veel vaker aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |