Eens, het was overal een rommel, dat viel mij ook al op. Ook op de aanrecht.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Misschien ben ik te modern of zo, maar ik snap wéér niet waarom vrouwtje het slachtoffer is. Ze doet zelf ook geen flikker aan het huis, woont lekker bij schoonmama in en wordt als bonus naar een hotelletje gestuurd. Tuurlijk, hij is wel heel apart, maar dan bel je maar een advocaat i.p.v. te janken over zijn kluscapaciteiten...
Wij hebben ook pas een bouwval gekocht, maar ik maak me echt geen illusies over wie welke plichten heeft of zo: samen uit, samen thuis.
Ze lijkt me het type dat zo hard zuigt dat de ballen van de lotto op hun plek terecht komen. Geile slet.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze lijkt me het type dat zo hard zuigt dat de ballen van de lotto op hun plek terecht komen. Geile slet.
Echt wat een lapzwans. Hij wil gewoon biertjes drinken en achter zijn computer hangen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:15 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een aartsluie flikker, er hoefde ook niks bijzonders te gebeuren, zijn alleen aan t tegelen, behangen en gipsplaatjesals je je boos maakt doe je dat met paar vrienden in een maand avondjes / weekendjes.
En daarna weer ongelimiteerde keiharde Duitse neuksex.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:15 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een aartsluie flikker, er hoefde ook niks bijzonders te gebeuren, zijn alleen aan t tegelen, behangen en gipsplaatjesals je je boos maakt doe je dat met paar vrienden in een maand avondjes / weekendjes.
Precies, eigen kamer voor dat jong en dat Duitse mokkel zuigt dezelfde avond het laken door z'n reet naar binnen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En daarna weer ongelimiteerde keiharde Duitse neuksex.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |