hij noemt haar 'mijn vriendin'quote:
Ik zag bij Boulevard een stukje van een volgend programma waarin een vrouw zei dat ze de net opgeknapte keuken niet mooi vond. John stond zoquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:31 schreef egeltje1985 het volgende:
Volgende week een Poolse die niet kan klussen?
als je zelf zo lang niks hebt gedaan heb je niks meer te willen vind ik. Elke keuken is dan toch prima.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zag bij Boulevard een stukje van een volgend programma waarin een vrouw zei dat ze de net opgeknapte keuken niet mooi vond. John stond zote kijken.
Het was madam's smaak niet.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:36 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
als je zelf zo lang niks hebt gedaan heb je niks meer te willen vind ik. Elke keuken is dan toch prima.
Geweldig, heeft er ook iemand de gehele uitzending?quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:17 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)s_een_oplichter.html
Filmpje met confrontatie.
Eens, het was overal een rommel, dat viel mij ook al op. Ook op de aanrecht.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Misschien ben ik te modern of zo, maar ik snap wéér niet waarom vrouwtje het slachtoffer is. Ze doet zelf ook geen flikker aan het huis, woont lekker bij schoonmama in en wordt als bonus naar een hotelletje gestuurd. Tuurlijk, hij is wel heel apart, maar dan bel je maar een advocaat i.p.v. te janken over zijn kluscapaciteiten...
Wij hebben ook pas een bouwval gekocht, maar ik maak me echt geen illusies over wie welke plichten heeft of zo: samen uit, samen thuis.
Ze lijkt me het type dat zo hard zuigt dat de ballen van de lotto op hun plek terecht komen. Geile slet.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze lijkt me het type dat zo hard zuigt dat de ballen van de lotto op hun plek terecht komen. Geile slet.
Echt wat een lapzwans. Hij wil gewoon biertjes drinken en achter zijn computer hangen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:15 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een aartsluie flikker, er hoefde ook niks bijzonders te gebeuren, zijn alleen aan t tegelen, behangen en gipsplaatjesals je je boos maakt doe je dat met paar vrienden in een maand avondjes / weekendjes.
En daarna weer ongelimiteerde keiharde Duitse neuksex.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:15 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een aartsluie flikker, er hoefde ook niks bijzonders te gebeuren, zijn alleen aan t tegelen, behangen en gipsplaatjesals je je boos maakt doe je dat met paar vrienden in een maand avondjes / weekendjes.
Precies, eigen kamer voor dat jong en dat Duitse mokkel zuigt dezelfde avond het laken door z'n reet naar binnen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En daarna weer ongelimiteerde keiharde Duitse neuksex.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:32 schreef Loveless85 het volgende:
Hahaha tering veeg me opbeter stopt ze met zingen voor de tegels barsten en t behang van de muren krult
Hoho, stiefvader he. Dan is dat wel oké.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
Geld jatten uit schuur die op slot zit van je vader![]()
die zonen zijn gewoon de grootste klerelijers.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:16 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Hoho, stiefvader he. Dan is dat wel oké.
nah, als elke keer de kaas op is, kan die kerel ook wat meer kopen natuurlijk.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:18 schreef xzaz het volgende:
[..]
die zonen zijn gewoon de grootste klerelijers.
ja op zich wel. Die mensen moeten ook niet meer met elkaar in huis wonen. Die zoons zijn oud genoeg toch.quote:
die zoon is gek contact gestoordquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:27 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ja op zich wel. Die mensen moeten ook niet meer met elkaar in huis wonen. Die zoons zijn oud genoeg toch.
nee man je weet tochquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
die zoon is gek contact gestoord
In de schuurquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wordt er al weer geneukt daar
Inderdaad, volgens mij voerde die vrouw ook geen flikker uit, 'jij zit heel de dag op de iPad'.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Er zijn kennelijk geen normale mensen meer te vinden, omdat die zich realiseren dat we in 2015 leven en klussen geen taak meer is van de man, maar van allebei. Dus krijg je dit soort figuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |