idd!quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:53 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Doet me denken aan die beroemde foto van dat Afghaanse meisje, deze kan ook wel ingestuurd worden voor World Press Photo.
quote:
quote:
Ik mis Baklava op dit moment...quote:
Proberen Tabqa AFB in te nemen lijkt het, en trekken op ten noorden van Aleppo ten kosten van andere rebellen.quote:
twitter:Herb_Maddison twitterde op zondag 17-08-2014 om 12:18:07In the 1st camp: The #YPG is training 55 Ezidi recruits with skills to help them fight against the #IS [#Iraq] http://t.co/otss0yEUU5 reageer retweet
De VS hebben hun aanvallen hervat toch ?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:14 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Aan het Koerdische front niet zo goed.
Aan het westfront in Syrië gaat het beter.
Geheel inmiddels.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:16 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb gelezen dat de dam bij Mosul gedeeltelijk is terug gewonnen ?
ben je een van de weinigenquote:
te goedquote:
Geen idee. Wel Amerikaanse special forces bij betrokken naar het schijnt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Yes !Nu de rest.
Veel IS. strijders omgekomen bij het terug nemen van de dam ?
met steun van de vs iddquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:14 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Aan het Koerdische front niet zo goed.
ow?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:19 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Geen idee. Wel Amerikaanse special forces bij betrokken naar het schijnt.
Dat zijn grond troepen toch ?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:19 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Geen idee. Wel Amerikaanse special forces bij betrokken naar het schijnt.
ze grijpen de kansen, het is een goed geoliede machinequote:Op zondag 17 augustus 2014 22:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja elke overwinning aan hun kant is niet goed. Maar waarom blijven ze de kans krijgen dan ?
"Om luchtsteun aan te wijzen."quote:
Waar wacht de 'rest' dan op? Zal wel super naief zijn dat ik dat vraag maar tochquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
ze grijpen de kansen, het is een goed geoliede machine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |