idd!quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:53 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Doet me denken aan die beroemde foto van dat Afghaanse meisje, deze kan ook wel ingestuurd worden voor World Press Photo.
quote:
quote:
Ik mis Baklava op dit moment...quote:
Proberen Tabqa AFB in te nemen lijkt het, en trekken op ten noorden van Aleppo ten kosten van andere rebellen.quote:
twitter:Herb_Maddison twitterde op zondag 17-08-2014 om 12:18:07In the 1st camp: The #YPG is training 55 Ezidi recruits with skills to help them fight against the #IS [#Iraq] http://t.co/otss0yEUU5 reageer retweet
De VS hebben hun aanvallen hervat toch ?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:14 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Aan het Koerdische front niet zo goed.
Aan het westfront in Syrië gaat het beter.
Geheel inmiddels.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:16 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb gelezen dat de dam bij Mosul gedeeltelijk is terug gewonnen ?
ben je een van de weinigenquote:
te goedquote:
Geen idee. Wel Amerikaanse special forces bij betrokken naar het schijnt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Yes !Nu de rest.
Veel IS. strijders omgekomen bij het terug nemen van de dam ?
met steun van de vs iddquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:14 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Aan het Koerdische front niet zo goed.
ow?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:19 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Geen idee. Wel Amerikaanse special forces bij betrokken naar het schijnt.
Dat zijn grond troepen toch ?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:19 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Geen idee. Wel Amerikaanse special forces bij betrokken naar het schijnt.
ze grijpen de kansen, het is een goed geoliede machinequote:Op zondag 17 augustus 2014 22:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja elke overwinning aan hun kant is niet goed. Maar waarom blijven ze de kans krijgen dan ?
"Om luchtsteun aan te wijzen."quote:
Waar wacht de 'rest' dan op? Zal wel super naief zijn dat ik dat vraag maar tochquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
ze grijpen de kansen, het is een goed geoliede machine
helaas is het ingewikkeldquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waar wacht de 'rest' dan op? Zal wel super naief zijn dat ik dat vraag maar toch
HAHAHAHAHA !quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:51 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Hij was niet de enige Serviër, er zijn er meer. Ze wonen voornamelijk in Servië, maar ook wel in de landen er omheen.
De zwarte stippens zijn IS. toch?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:27 schreef UpsideDown het volgende:
De situatie rond Sinjar is, als ik het goed heb, als volgt momenteel:
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De zwarte stippens zijn IS. toch?
Wie zijn de rode stippen ?
Zwart is IS en rood is Syrische leger, maar die zijn zo goed als weg uit Oost-Syrië.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De zwarte stippens zijn IS. toch?
Wie zijn de rode stippen ?
Begrijp ik het goed als het hele grijze gedeelte IS. is of is het alleen op de plekken waar de stippen zelf zitten ?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:32 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Zwart is IS en rood is Syrische leger, maar die zijn zo goed als weg uit Oost-Syrië.
Dat is gebied wat de facto onder IS-controle valt, maar waar bijna niemand woont. Het gaat voornamelijk om de stippen (dorpen en steden).quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed als het hele grijze gedeelte IS. is of is het alleen op de plekken waar de stippen zelf zitten ?
Wow.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:37 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Dat is gebied wat de facto onder IS-controle valt, maar waar bijna niemand woont. Het gaat voornamelijk om de stippen (dorpen en steden).
Edit: Deze kaarten staan ook in de OP trouwens en worden bijna dagelijks geupdate.![]()
Dat is heel moeilijk te zeggen omdat er geen toezicht op is, schattingen lopen uiteen van 5.000 tot 20.000. Het is ook maar net wie je meetelt, lokale bewoners wel of niet bijvoorbeeld.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wow.
Weet jij hoeveel mensen er strijden aan de kant van IS. ?
ISIS heeft het in zich om in het Midden-Oosten flink wat macht te krijgen, maar meer niet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:47 schreef Yasmin23 het volgende:
Dat vijf jaren plan van hun is toch niet realistisch ?
Totaal niet, ik gok gewoon een kaartje gemaakt door één of andere fanboy.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:47 schreef Yasmin23 het volgende:
Dat vijf jaren plan van hun is toch niet realistisch ?
Wij kunnen natuurlijk niet in het brein van hun kijken he.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:53 schreef Yasmin23 het volgende:
Gelukkig maar![]()
Hoe zien ze dat eigenlijk voor zich; mag iedereen die daar graag wilt wonen naar hun staat emigreren ?
Volgens hun ideologie is de islam niet verbonden aan nationaliteit, dus mag iedere moslim daar komen wonen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:53 schreef Yasmin23 het volgende:
Gelukkig maar![]()
Hoe zien ze dat eigenlijk voor zich; mag iedereen die daar graag wilt wonen naar hun staat emigreren ?
Volgens ISIS bestaan er nauwelijks echte moslims.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:55 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Volgens hun ideologie is de islam niet verbonden aan nationaliteit, dus mag iedere moslim daar komen wonen.
twitter:HaraldDoornbos twitterde op zondag 17-08-2014 om 22:53:44Latest US operations in Iraq --> "14 strikes destroyed 10 ISIL armed vehicles, 7 Humvees, 2 APC's &1 checkpoint." http://t.co/2xxAK11AjS reageer retweet
huh, wats gebeurd met de assadisten?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:32 schreef UpsideDown het volgende:
De YPG heeft nu de controle over Hasakah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |