Deelnemersquote:De succesvolle kennisquiz is weer iedere werkdag om 20:30 uur te zien op Nederland 2. Onder leiding van presentator Philip Freriks en het kritisch oog van eenmansjury Maarten van Rossem gaan dagelijks 3 prominente Nederlanders de strijd aan in de vragenarena. Op vrijdag 29 augustus is de finale en weten we wie deze zomer De slimste mens is geworden!
Sowieso is Freriks een verschrikkelijke presentatorquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:07 schreef timmmmm het volgende:
Ik haat mensen die 'bij wijze van spreken' verkeerd gebruiken en/of gebruiken wanneer het helemaal nergens op slaat.
Philip moet dood.
Bij wijze van spreken of wil je hem echt dood hebben?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:07 schreef timmmmm het volgende:
Ik haat mensen die 'bij wijze van spreken' verkeerd gebruiken en/of gebruiken wanneer het helemaal nergens op slaat.
Philip moet dood.
Doodquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken of wil je hem echt dood hebben?
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan Philip niet gewoon oprotten met z'n ''let op je tijd''?
Kun je niet even dimmen Stijn?quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Kun je niet even dimmen Stijn?
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:07 schreef timmmmm het volgende:
Philip moet dood.
Ik ben trots op jequote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat Alors trots op mij is dat ik die hetze heb laten varen.
Hij heeft gewoon gelijk, niet helpen..quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Bakkes dicht joh, het mag gezegd worden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Doe normaal joh.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:07 schreef timmmmm het volgende:
Philip moet dood.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Sowieso is Freriks een verschrikkelijke presentator
110% anti-Philip Freriksquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:08 schreef GlennQuagmire het volgende:
Michiel van Erp verwacht ik wel wat van
Wajooo jij zoekt echt ruzie met mij he?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bakkes dicht joh, het mag gezegd worden.
Als je zelfs te simpel bent om dit spel aan te kunnen zonder de volstrekt infantiele aanwijzingen enkel nodig voor de laagste intelligentievorm, moet je gewoon het huis niet uit oid. In ieder geval niet aan quizzen meedoen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk, niet helpen..
Nou ja, met intelligentie heeft dit programma ook weinig te maken, eerlijk is eerlijkquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:10 schreef Monolith het volgende:
Dit soort ivoren toren intellectuelen redden het sowieso nooit in dit soort programma's.
Hm, ik hou niet zo van schoonmaken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:12 schreef empa1010 het volgende:
Hij zoekt een schoonmaakster die hij in natura kan betalen. Dus als je je geroepen voelt
Met Dionne zou ik erg blij zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
[..]
110% anti-Philip Freriks
Bring on:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu je ruzie met me hebt gehad, hoor je er echt bij als modquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wajooo jij zoekt echt ruzie met mij he?
Wat een zelfoverschatting. Je lijkt Philip wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nu je ruzie met me hebt gehad, hoor je er echt bij als modHet lijkt er een beetje bij te horen tegenwoordig, dat ik toch wel met iedereen ruzie gehad heb
Moet je me er maar geen reden voor geven.
Philiplover, je maakt me ziek
Philip doet het best leuk, ondanks z'n onhandigheid.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
[..]
110% anti-Philip Freriks
Bring on:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Juist dat geeft het wel een lekker losse sfeer eigenlijk en genoeg tijd om zelf een beetje mee te doen indien daar de behoefte aan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Philip doet het best leuk, ondanks z'n onhandigheid.
#TEAMLRquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een zelfoverschatting. Je lijkt Philip wel.
Nee, hij maakt opzichtige fouten en ik heb nog nooit om hem moeten glimlachen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Philip doet het best leuk, ondanks z'n onhandigheid.
Lekker losse sfeer door Philip? Gek.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Juist dat geeft het wel een lekker losse sfeer eigenlijk en genoeg tijd om zelf een beetje mee te doen indien daar de behoefte aan.
Wow. Zo had ik het nog niet eerder bekeken. Wat een paardenlulquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lekker losse sfeer door Philip? Gek.
Lekker los, zoals iemand een vraag stellen en dan daarna standaard als reactie geven, goed, laten we dan maar beginnen.
Lekker los_!
Klopt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Zo had ik het nog niet eerder bekeken. Wat een paardenlul
Nee jij trekt volle zalen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:19 schreef timmmmm het volgende:
Philip heeft ook echt nog nooit een grapje gemaakt wat echt aansloeg
Hij hoeft geen grappen te maken, dat moeten Van Rossem en de deelnemers doen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee, hij maakt opzichtige fouten en ik heb nog nooit om hem moeten glimlachen.
zendnequote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik raad het dan ook af mij op nationale televisie uit te zendne
Hij moet de bruggetjes maken als presentator. Waar hij jammerlijk in faaltquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij hoeft geen grappen te maken, dat moeten Van Rossem en de deelnemers doen.
HAHAHAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAH een typfoutquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
zendneHier kan ik dan wel weer om lachen. Wellicht moet je het inderdaad maar overnemen
Hij probeert het anders vaak genoeg.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij hoeft geen grappen te maken, dat moeten Van Rossem en de deelnemers doen.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:07 schreef Cue_ het volgende:
Oh wat een irritante vent was die nieuwe gast
Sommige mensen hebben echt hele rare issues.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:33 schreef JedimindhaX het volgende:
Kunnen die vervelende Thomas en Philip elkaar niet vermoorden? Jezus christus. Ik weet niet wie er meer een klap op z'n bek verdient.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |