quote:Op donderdag 28 augustus 2014 08:44 schreef Isegrim het volgende:
Morgenochtend zes broden leveren aan biowinkeltje in de buurt. Zes 'om te beginnen'. Toch maar een Rofco thuis laten brengen?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 08:49 schreef Isegrim het volgende:
Hey, beter zo, maar als ze meer wil wordt het erg lastig binnen de huidige mogelijkheden. Het dubbele zou nog haalbaar zijn met twee batches, maar daar houdt het op want soms wil ik ook een paar uur slapen.
Dank, gaan we fixen!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:05 schreef Nezhi het volgende:
Hm, misschien een aandachtspuntje? Bij mij doet www.jeroenbaktbrood.nl het wel, maar alleen jeroenbaktbrood.nl niet.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:29 schreef Isegrim het volgende:
Nou eh, de vanmorgen geleverde broden waren een uur geleden uitverkocht en ze meldden al op hun FB dat ze morgen weer hebben, maar wij waren daarover nog niet ingelicht.Dat wordt echt de hele dag bakken morgen.
Nou eh, de vanmorgen geleverde broden waren een uur geleden uitverkocht en ze meldden al op hun FB dat ze morgen weer hebben, maar wij waren daarover nog niet ingelicht.Dat wordt echt de hele dag bakken morgen.
Bio Bodega. Deze week geopend. Noordzijde CS, rechtsaf, en dan na 100 meter aan je rechterhand.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:54 schreef minilot het volgende:
Welke biowinkel is dat eigenlijk? Eentje iets meer in het centrum of in zuid toevallig?
Die ken ik, thanks!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bio Bodega. Deze week geopend. Noordzijde CS, rechtsaf, en dan na 100 meter aan je rechterhand.
Ja hoor, waarom niet? PM maar, dan regelen we iets.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:00 schreef _Loki het volgende:
Joh nou woon ik niet in Rotterdam maar ik ben wel heel nieuwschierig eigenlijkIs er een mogelijkheidje om er eentje af te halen ipv het te laten bezorgen? Ik ben er namelijk wel 3 dagen per week voor m'n werk.
Nou, ik was er een paar keer langsgelopen toen ze nog bezig was met de inrichting. Ik heb haar toen gewoon benaderd met de vraag of ze al een leverancier had voor brood. Nee, maar die zocht ze nog wel. Dus toen is ze bij ons thuis brood wezen proeven en ze vond het erg lekker.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:00 schreef minilot het volgende:
Wel superleuk dat zo'n heel splinternieuwe biowinkel ook meteen begint met de verkoop van jullie ook al zo nieuwe brood!
Nee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:44 schreef pmponer het volgende:
Super! Maar goed druk dagje morgen.
Heb je die rofco al besteld
Hoeveel bakrondes zijn dat?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee.
Lijst voor morgen: 15 grote broden, 3 kleine broden, 9 bollen, 8 rommelbroodjes (vruchtenbroodjes met rommelkruid), 1 borodinsky-brood (Witrussisch). De 10 broden voor Bio Bodega moeten om 09:00 worden bezorgd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |