doe fotto postequote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:17 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ga dat echt maken dit weekend. Ik doe dat al best vaak met (geiten)kaas maar dit is echt
Wel tof dat hij dit zegt in de comments:quote:
quote:3rd I'm not offended by the word nigga cause I use it all the time I even call white ppl niggas and it confuses the shit out of them lmao!!
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:19 schreef Deuce92 het volgende:
Vaak ziet m'n dieet er op een trainingsdag zo uit:
Pre-workout: 100 gram pannenkoek beslag, bereid
Post-workout: 1.000 gram pannenkoek beslag, bereid
Later in de middag: 1L melk + 160g brinta + 20g zoetstof. En dan nog iets van 300 kcal aan snacks oid.
Lekker volproppen met pannenkoeken dus. En dan de brinta als laatste omdat het goed en lang vult.
Vind m'n zelfgemaakte whey pannenkoeken zo fucking lekker. Ik eet ze al bijna een jaar bijna elke dag.
Zal binnenkort eens een collectie posten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
doe fotto poste
je post nooit fotto
Nee, je hebt alleen een fotto van je ribs gepost.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zal binnenkort eens een collectie posten.
Ik had mijn bacon explosion toch wel eens gepost??
Oh die waren nog beter man.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, je hebt alleen een fotto van je ribs gepost.
Ik noem black people altijd nigga maar dan zijn ze ineens rustledquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wel tof dat hij dit zegt in de comments:
[..]
Ik heb onglangs m'n recept veranderd. Ik had eerst veel meer whey erin, omdat ik het recept had gemaakt tijdens een cut, toen ik veel meer protonz nodig had. Bleek niet zo goed te werken tijdens de bulk, omdat ik ze zo lekker vind en er zoveel van at dat ik soms 300g eiwitten op een dag binnen kreeg. Beetje te veel van 't goede.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]WADDUP PANCAKEBRAH Drop recept.
But where was vegetables and fruit
Wel een solide recept, maar man, 150 gr. whey.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik heb onglangs m'n recept veranderd. Ik had eerst veel meer whey erin, omdat ik het recept had gemaakt tijdens een cut, toen ik veel meer protonz nodig had. Bleek niet zo goed te werken tijdens de bulk, omdat ik ze zo lekker vind en er zoveel van at dat ik soms 300g eiwitten op een dag binnen kreeg. Beetje te veel van 't goede.
Nu maak ik 't zo:
500g ei (volledig)
75g zoetstof (zal per zoetstof verschillen, ik heb ook een tijdje een gebruikt waarvan ik er minstens twee keer zoveel in moest doen...)
400g zelfrijzend bakmeel
150g whey (vanille van B&F; heb in het begin vanille van XXL gebruikt die twee keer zo sterk was, was niet te vreten)
1700g melk
100g beslag bevat:
Kcal:132,59
Eiwit: 10,06
Koolhydraten: 15,8
Vet: 3,01
Lekker genieten.
Het is 2.8kg aan beslag. Maar ik heb sowieso tubs van 4.5kg aan whey.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wel een solide recept, maar man, 150 gr. whey.Je bent wss zo door een tube heen of niet?
syn we tog al sgatjequote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:18 schreef Crip het volgende:
[..]
hihih ja ik ookkkk vriendinnetjes worden?
sickening manquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Het is 2.8kg aan beslag. Maar ik heb sowieso tubs van 4.5kg aan whey.
En dit is weinig, ik deed er eerst 350g whey in. Had toen 14,47g eiwitten per 100g. Dat was dus voor tijdens het cutten.
Ja, was wat te veel van 't goede. Ik zit nu meestal rond de 180g eiwitten per dag. Misschien nog steeds iets meer dan nodig, maar ik zit liever iets te hoog dan iets te laag.quote:
Nah niet echt, maar ik zou wel wat meer fruit eten, en ook groente.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Vraag me af of het uberhaupt wel kwaad kan. Maar het was sowieso maar een enkele keer.
truequote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:48 schreef Sapstengel het volgende:
Je weet dat je maar 30gram eiwitten per maaltijd opneemt? De rest wordt direct omgezet in vet.
Ik eet wel rauwkost. Calorieën zijn vrijwel verwaarloosbaar, dus dat tel ik niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nah niet echt, maar ik zou wel wat meer fruit eten, en ook groente.Eet zelf ook niet vaak groenten though, 1x p.w. oid een bak, maar wel 'veel' fruit.
Ja heb een lege kamer hier. Kan ik omtoveren tot een ''gym'' eerst nog wat andere doelen bereiken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:54 schreef Deuce92 het volgende:
So Crip. Ga je nu een homegym aanschaffen, of wat?
Dus je gaat allerlei spullen aanschaffen, maar bent wel van plan om uiteindelijk naar de sportschool te gaan?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja heb een lege kamer hier. Kan ik omtoveren tot een ''gym'' eerst nog wat andere doelen bereiken.
Wil gewoon basics, wil nog niet superbuff worden ofzo en dan eventually als ik me op mijn gemak voel overstappen naar de gym.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |