val je op oudere mannen? lkrre DILF ja haha ja togquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Eigen schuld. Wie heeft nou nog niet eens 's eerste seizoen gezien!
Wel jammer, ik had echt een zware crush op hem.
Dat was ook de enige keer dat ik haar lekker vond. Maar het ging over Ned, dus ik begon over z'n dochters. Kon moeilijk over Arya beginnen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Voor de rest vind ik haar ook niet echt hnnnng.
maar stiekem wou je het wel he :$quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat was ook de enige keer dat ik haar lekker vond. Maar het ging over Ned, dus ik begon over z'n dochters. Kon moeilijk over Arya beginnen.
ze zou goed om kunne gaan met de zwaard :$ :$quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
maar stiekem wou je het wel he :$
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
val je op oudere mannen? lkrre DILF ja haha ja tog
Mijn doel is een man vinden die op Chris Pratt lijkt. Men zegt dat er zes personen op aarde zijn die precies op jou lijken. Waar the hell ik die andere 5 Pratts ga vinden weet ik niet daar dat maakt mijn leven wel wat uitdagenderquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat is het doel dan? De hemel? Ik heb ook gewoon doelen hoor; levensdoelen aka accomplishments.
Wat vraag jij je precies af met 'is dit het nou?'?
Mijn moeder gelooft ook. Allemaal prima. Het is voor haar ook een houvast etc.
[..]
lolquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
ze zou goed om kunne gaan met de zwaard :$ :$
Prima doel, erg ambitieus. I like it. Go for it!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:43 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Mijn doel is een man vinden die op Chris Pratt lijkt. Men zegt dat er zes personen op aarde zijn die precies op jou lijken. Waar the hell ik die andere 5 Pratts ga vinden weet ik niet daar dat maakt mijn leven wel wat uitdagender
De hemel inderdaad, lijkt me. Bij God/Allah wonen in het paradijs. En misschien andere mensen helpen om dat doel ook te bereiken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat is het doel dan? De hemel? Ik heb ook gewoon doelen hoor; levensdoelen aka accomplishments.
De zin van het leven, en zo. Waar we vandaan komen, hoe we zijn ontstaan.quote:Wat vraag jij je precies af met 'is dit het nou?'?
quote:Mijn moeder gelooft ook. Allemaal prima. Het is voor haar ook een houvast etc.
[..]
Dat dere tartaar gebakken. 80 gr. protons hoppa.
kijk en als we hier nu gewoon een sharia hadden, dat had ik die lap tekst niet hoeven door te lezen want dan had je die mening niet gehad. Sharia had mij dus al een minuut extra nuttige besteedbare tijd kunnen opleveren.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel, ik ben zelf namelijk ook atheïst. Ik dacht er vroeger net zo over als jij. Geloof heeft veel oorlogen veroorzaakt, heeft de wetenschap honderden jaren stilgelegd, ga zo maar door. Het veroorzaakt zélf nu nog oorlogen.
Ik ben tegenwoordig echter van mening dat religie in de basis niet slecht is, maar dat mensen met macht en andere gekken er misbruik van maken. Zoals eerder is gezegd brengt het mensen samen, en als er een gek met een schroefje los bovenaan staat gebeuren er al gauw gekke dingen.
Saamhorigheid hoeft echter niet slecht te zijn. Daarnaast geeft religie mensen ook een doel, iets om naar uit te kijken. Als atheïst vraag ik me vaak af 'is dit het nou?' terwijl religieuze mensen iets hebben om aan vast te houden. Daar ben ik soms jaloers op, om eerlijk te zijn.
Ik vind dat mensen die geloven, op een manier waarop andere mensen er geen last van ondervinden, hun geloof moeten kunnen beoefenen zonder dat andere mensen hén lastigvallen.
/endrant
Ik reageer trouwens niet alleen op jouw post, Yuri. Wilde gewoon even mijn mening uiten.
Efficiënt, die Sharia.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
kijk en als we hier nu gewoon een sharia hadden, dat had ik die lap tekst niet hoeven door te lezen want dan had je die mening niet gehad. Sharia had mij dus al een minuut extra nuttige besteedbare tijd kunnen opleveren.
Dope. Ik wou dat ik het brein van Mike Ross had man.quote:
Dus men blijft het hele leven heilig, moet imo veel dingen missen (dingen die de meerderheid van de wereldbevolking awesome vindt) allemaal voor een niet verifieerbaar doel. Wat als de hemel niet bestaat? Dan heb je basically je leven IMO weggegooid.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:45 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
De hemel inderdaad, lijkt me. Bij God/Allah wonen in het paradijs. En misschien andere mensen helpen om dat doel ook te bereiken.
[..]
De zin van het leven, en zo. Waar we vandaan komen, hoe we zijn ontstaan.
[..]
Misschien moet jij ook Moslim worden. Ze wassen zich 5x per dag, inclusief hun handen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:48 schreef Ethanolic het volgende:
jezus kanker nou eens op met die reli discussies
alleen het jodendom mag hier
tovalg zegquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
hey ik heb ook baard toevalg he :$ :$![]()
De zin van het leven is gelukkig zijn en dingen doen waar jij het meest van geniet totdat je dood neervalt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:45 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
De hemel inderdaad, lijkt me. Bij God/Allah wonen in het paradijs. En misschien andere mensen helpen om dat doel ook te bereiken.
[..]
De zin van het leven, en zo. Waar we vandaan komen, hoe we zijn ontstaan.
[..]
Zo zou je het kunnen zien, ja. Maar iemand die gelovig is denkt waarschijnlijk dat jij je hele leven hier weggooit en later zult branden in de hel, of iets dergelijks.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dus men blijft het hele leven heilig, moet imo veel dingen missen (dingen die de meerderheid van de wereldbevolking awesome vindt) allemaal voor een niet verifieerbaar doel. Wat als de hemel niet bestaat? Dan heb je basically je leven IMO weggegooid.
Haha daar dacht ik van de week ook nog aanquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dus men blijft het hele leven heilig, moet imo veel dingen missen (dingen die de meerderheid van de wereldbevolking awesome vindt) allemaal voor een niet verifieerbaar doel. Wat als de hemel niet bestaat? Dan heb je basically je leven IMO weggegooid.
lol 5 keer per dag is weinig voor mijquote:[..]
Misschien moet jij ook Moslim worden. Ze wassen zich 5x per dag, inclusief hun handen.
trolololol
Ja, daar moet ik het inderdaad mee doen, want iets anders kan ik niet verzinnen. Dus zo zal ik het voorlopig ook blijven doen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:51 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
De zin van het leven is gelukkig zijn en dingen doen waar jij het meest van geniet totdat je dood neervalt.
Ja, dat is ook weer zo.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:51 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen zien, ja. Maar iemand die gelovig is denk waarschijnlijk dat jij je hele leven hier weggooit en later zult branden in de hel, of iets dergelijks.
Echt hé.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha daar dacht ik van de week ook nog aanLeef je je hele leven zo gelimiteerd omdat dat in een boek geschreven staat en dan is er niets na de dood
[..]
lol 5 keer per dag is weinig voor mij
Bijvoeglijk naamwoord?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer zo.
brb neuken en whiskey drinken
[..]
Echt hé.Mja, gewoon die yolo leef voor de ekte ekte.
Haha, same hier man. Ben best wel hoe noem je dat woordje ook alweer.
We houden gewoon een gymmeet in hel. Ik neem wel wat vlees mee voor op de BBQ.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja, daar moet ik het inderdaad mee doen, want iets anders kan ik niet verzinnen. Dus zo zal ik het voorlopig ook blijven doen.
Smetvrees idd! Is niet extreem, maar was mijn handen wel veel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Bijvoeglijk naamwoord?
Smetvrezende Yuri.
Ik neem wel de zwaard mee om te snijden haha ja tog.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:56 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
We houden gewoon een gymmeet in hel. Ik neem wel wat vlees mee voor op de BBQ.
Ik heb dat een tijdje ook vaak gedaan, op een gegeven moment begon m'n huid nogal erg uit te drogen... Nu doe ik het nog steeds vaker dan de meeste mensen denk ik, maar dat zegt niet veel, omdat de helft van de mensen niet eens hun handen wassen als ze naar de WC zijn geweest.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Smetvrees idd! Is niet extreem, maar was mijn handen wel veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |