Waarom zou ze er thuis een dragen?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Thuis sport je toch ook met een hoofddoek dan, hoe is dat geen hel?
Thuis met hoofddoek sporten? Heb thuis niet eens 's een hoofddoek op wat zeg jij.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Thuis sport je toch ook met een hoofddoek dan, hoe is dat geen hel?
Domme vergelijking.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Hak je lul af.. een man mijn zijn zit binnen niet buiten.
Idd, vergeten. Wel sneu dat iemand niet eens normaal naar de sportschool kan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waarom zou ze er thuis een dragen?
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:38 schreef Montelly het volgende:
Ik hoorde dat Deuce voor 65¤ p/u thuis "les" geeft
Is dat zo Deuce?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:38 schreef Montelly het volgende:
Ik hoorde dat Deuce voor 65¤ p/u thuis "les" geeft
wat?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Hak je lul af.. een man mijn zijn zit binnen niet buiten.
Is toch haar eigen keuze, lijkt me.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Idd, vergeten. Wel sneu dat iemand niet eens normaal naar de sportschool kan.
Kan ik wel maar wil ik niet? Wat zit je de laatste tijd moeilijk te doen alsof een hoofddoek het ergste ooit is voor een vrouw.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Idd, vergeten. Wel sneu dat iemand niet eens normaal naar de sportschool kan.
Doe je ze speciaal aan voor fok foto's?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Thuis met hoofddoek sporten? Heb thuis niet eens 's een hoofddoek op wat zeg jij.
Shalom!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:40 schreef Beach het volgende:
anyway ik ben weg hier
succes met de shariaverhaaltjes en boos worden als het woord hoofddoek valt
Nee, ik maak foto's als ik al een hoofddoek op heb.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:40 schreef McNulty het volgende:
[..]
Doe je ze speciaal aan voor fok foto's?
Wellicht wil je het wel, maar durf je het niet. Klopt, ik vind het jammer om te zien dat religieuzen zich vaak laten beperken. Je bent namelijk niet de eerste die bepaalde dingen wellicht niet doet vanwege een geloofsovertuiging.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Kan ik wel maar wil ik niet? Wat zit je de laatste tijd moeilijk te doen alsof een hoofddoek het ergste ooit is voor een vrouw.
Hier ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Spul kopen voor thuis is geldverspilling. Keer op keer is dat gebleken, maar goed.
Wie zegt dat ik het niet durf vanwege geloofsovertuiging, mijn geloof belemmert mij nergens in? Ik heb nooit gezegd waarom ik het niet durf dus je moet geen conclusie's trekken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wellicht wil je het wel, maar durf je het niet. Klopt, ik vind het jammer om te zien dat religieuzen zich vaak laten beperken. Je bent namelijk niet de eerste die bepaalde dingen niet durft vanwege een geloofsovertuiging.
Spul kopen voor thuis is geldverspilling. Keer op keer is dat gebleken, maar goed.
Wat jij als beperking ziet, ziet een ander misschien als toewijding? Ik kan het niet jammer vinden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wellicht wil je het wel, maar durf je het niet. Klopt, ik vind het jammer om te zien dat religieuzen zich vaak laten beperken. Je bent namelijk niet de eerste die bepaalde dingen wellicht niet doet vanwege een geloofsovertuiging.
Eensch.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:45 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat jij als beperking ziet, ziet een ander misschien als toewijding? Ik kan het niet jammer vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:47 schreef Deuce92 het volgende:
McNutty wij zijn best wel een goed team, begin geloof ik een beetje een mancrush op je te krijgen.![]()
#nohomowhohohoho cuteeee ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is overduidelijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het niet durf vanwege geloofsovertuiging, mijn geloof belemmert mij nergens in? Ik heb nooit gezegd waarom ik het niet durf dus je moet geen conclusie's trekken.
Omdat er horrorverhalen zijn over ''opression'' en geloof hoeft dat niet te gelden voor alle vrouwen die moslima zijn. Had ik niet van jou verwacht dit.
Voor de TV zetten -> HDMI kabel via laptop naar TV -> TED.com -> HIIT.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:45 schreef Deuce92 het volgende:
Ik heb inmiddels al een paar jaar een hometrainer op m'n kamer staan omdat niemand weet wat we ermee moeten doen.
Klopt, zoiets zei ik ook tegen jou gisteren idd. Mja.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:45 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat jij als beperking ziet, ziet een ander misschien als toewijding? Ik kan het niet jammer vinden.
Ik heb een hekel aan cardio.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Voor de TV zetten -> HDMI kabel via laptop naar TV -> TED.com -> HIIT.
''Het is overduidelijk''quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is overduidelijk.
[..]
Voor de TV zetten -> HDMI kabel via laptop naar TV -> TED.com -> HIIT.
[..]
Klopt, zoiets zei ik ook tegen jou gisteren idd. Mja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |