jij zegt wat andere denke man egt respcetquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:25 schreef Beach het volgende:
[..]
ga eens ergens anders trollen
al een paar topics lang zit je hier
til je überhaupt wel
de rest durft het niet te zeggen maar ik wel
Street respect voor dees manquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
jij zegt wat andere denke man egt respcet
gwn breivik stylo togquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:25 schreef McNulty het volgende:
Mocht er ooit een serieuze sharia dreiging zijn dan heb ik totaal geen moeite om mijn aan te melden voor het leger srs. Fuck dat shit.
ja togquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:26 schreef Deuce92 het volgende:
ik zou gwn moslim worde dan denk ik heb tog al een baard haha ja tog
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:28 schreef Deuce92 het volgende:
vrinden we moete s naar dit soort party gn met zn alle lkkr shine
[ afbeelding ]
Iesj koeltoer tog?quote:
kan er niks aan doen dat ze uit je thuisland komtquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:28 schreef Deuce92 het volgende:
vrinden we moete s naar dit soort party gn met zn alle lkkr shine
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/BosnianWomenBosankequote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:30 schreef Beach het volgende:
[..]
kan er niks aan doen dat ze uit je thuisland komt
not even oncequote:
Pareltjes eruit pikken ken iedereen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/BosnianWomenBosanke
Ben je gay als je smegma in je anus hebt?quote:
is gwn slowchat hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:34 schreef Crip het volgende:
topic totaal niet meer over the gym laten gaan.
#succes.
Dit topic ging nooit alleen over de gym.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:34 schreef Crip het volgende:
topic totaal niet meer over the gym laten gaan.
#succes.
okquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit topic ging nooit alleen over de gym.
Train zonder hoofddoek dan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:35 schreef Crip het volgende:
Okey nu even weer naar normale modus zonder al het gekut. Ik heb besloten om thuis te trainen, aangezien met hoofddoek sporten sowieso hell is.
Wie kan me helpen met een starterspakket?
Thuis sport je toch ook met een hoofddoek dan, hoe is dat geen hel?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:35 schreef Crip het volgende:
Okey nu even weer naar normale modus zonder al het gekut. Ik heb besloten om thuis te trainen, aangezien met hoofddoek sporten sowieso hell is.
Wie kan me helpen met een starterspakket?
Hak je lul af.. een man mijn zijn zit binnen niet buiten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Train zonder hoofddoek dan.
Geloven zit van binnen, niet van buiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |