SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
quote:
nejquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:05 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waarom niet? Houden ze niet van mannen?
Mag er niet gegeild worden op moslima's? Zijn jullie geen sexy aantrekkelijke stoeipoezen ofzo?quote:
quote:
Wat is deze... de meeste vrouwen met hoofddoek die ik zie zijn 50+ met overgewicht... waar zijn deze dames verstopt?quote:
Al die vrouwen zijn zonder sowieso mooier.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat is deze... de meeste vrouwen met hoofddoek die ik zie zijn 50+ met overgewicht... waar zijn deze dames verstopt?
volgens mij zijn het verkleedde moddelenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat is deze... de meeste vrouwen met hoofddoek die ik zie zijn 50+ met overgewicht... waar zijn deze dames verstopt?
Dus what's your point?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Al die vrouwen zijn zonder sowieso mooier.
Nopquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
volgens mij zijn het verkleedde moddelen
Vind jij, uiteindelijk is hun mening het enige wat er toe doet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat het zonde is dat zij hun true nature bedekken.
Ja, maar zoals ik zei vind ik het iets mysterieus hebben. En het laat zien dat ze sterke overtuigingen hebben, iets waarvoor ik eigenlijk best wel respect heb. Beter dan al die vrouwen die overal maar hun poes omheen vouwen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Al die vrouwen zijn zonder sowieso mooier.
Vind ik inderdaad.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Vind jij, uiteindelijk is hun mening het enige wat er toe doet.
Als alleen een hoofddoek jou al doet laten denken dat een vrouw een sterke overtuiging heeft dan is dat best wel sneu. Genoeg meisjes met hoofddoeken die fucking sletten zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:16 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja, maar zoals ik zei vind ik het iets mysterieus hebben. En het laat zien dat ze sterke overtuigingen hebben, iets waarvoor ik eigenlijk best wel respect heb. Beter dan al die vrouwen die overal maar hun poes omheen vouwen.
Geloof best dat die er zijn, maar ik vraag me af waarom ze dan die hoofddoek nog dragen. Druk van ouders misschien?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vind ik inderdaad.
[..]
Als alleen een hoofddoek jou al doet laten denken dat een vrouw een sterke overtuiging heeft dan is dat best wel sneu. Genoeg meisjes met hoofddoeken die fucking sletten zijn.
ZIE JE IK ZEI HET JE.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:00 schreef Crip het volgende:
Ik ga dit topic overnemen. Jullie zijn vies.
[ afbeelding ]
Sharia in Nederland is er soon hopelijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:20 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
ZIE JE IK ZEI HET JE.
Sharia topic, laterz
Wellicht, of omdat ze denken dat ze anders geen goede man meer kunnen krijgen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:19 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Geloof best dat die er zijn, maar ik vraag me af waarom ze dan die hoofddoek nog dragen. Druk van ouders misschien?
Alsof ik ga bukken en mijn angus ga spreiden voor Sharia.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Sharia in Nederland is er soon hopelijk.
Nee alleen je hoofd hebben ze nodig.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
Alsof ik ga bukken en mijn angus ga spreiden voor Sharia.
Pffft. En dan dit land ook in een ongeletterd woestijn landschap omtoveren?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Sharia in Nederland is er soon hopelijk.
Kom hale dannnnnnnnnnn GVD.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee alleen je hoofd hebben ze nodig.
#Sharia4Holland.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:24 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Pffft. En dan dit land ook in een ongeletterd woestijn landschap omtoveren?
ga eens ergens anders trollenquote:
Nee, vind het wel leuk hier.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:25 schreef Beach het volgende:
[..]
ga eens ergens anders trollen
al een paar topics lang zit je hier
til je überhaupt wel
de rest durft het niet te zeggen maar ik wel
Ze tilt wel wat, McNultys aandacht.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:25 schreef Beach het volgende:
[..]
til je überhaupt wel
jij zegt wat andere denke man egt respcetquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:25 schreef Beach het volgende:
[..]
til je überhaupt wel
Street respect voor dees manquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
jij zegt wat andere denke man egt respcet
gwn breivik stylo togquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:25 schreef McNulty het volgende:
Mocht er ooit een serieuze sharia dreiging zijn dan heb ik totaal geen moeite om mijn aan te melden voor het leger srs. Fuck dat shit.
ja togquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:26 schreef Deuce92 het volgende:
ik zou gwn moslim worde dan denk ik heb tog al een baard haha ja tog
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:28 schreef Deuce92 het volgende:
vrinden we moete s naar dit soort party gn met zn alle lkkr shine
[ afbeelding ]
Iesj koeltoer tog?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |