Damn. Ik probeer altijd veel kcals voor de avond te bewaren omdat ik dan juist cravings krijg.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit. Ik heb sinds 5 uur niet meer gegeten dus ik begin nu wel honger te krijgen.![]()
Maar ja, heb alles binnen voor vandaag.
[..]
Sws.
Hihi wauwquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
hihi ja leuk
oeps mn topje is prongelijk eraf gevallen hihi![]()
Ik train 's morgens. Ik pak meestal maar iets van 150 kcal voor het trainen, dan iets van 1500 na het trainen, en dan nog 1300 later in the middag. Ik kan het niet verder uitspreiden omdat ik zolang ik nog mág eten altijd aan eten denk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Damn. Ik probeer altijd veel kcals voor de avond te bewaren omdat ik dan juist cravings krijg.
Beste meals.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:09 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik train 's morgens. Ik pak meestal maar iets van 150 kcal voor het trainen, dan iets van 1500 na het trainen, en dan nog 1300 later in the middag. Ik kan het niet verder uitspreiden omdat ik zolang ik nog mág eten altijd aan eten denk.
Ik heb nu wel honger, maar ik denk niet meer aan eten omdat ik weet dat ik niks meer mag.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is echt genius:
Pizza RollsThnx dit ga ik zeker morgen makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inb4 etha: dat ga ik morgen makenDeathlift or Die.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is echt genius:
Pizza RollsAlleen waarom met losse saus? Gewoon ff die broodjes besmeren met tomatensaus + kruiden voordat je er salami op doet. Of met PizzaQuick.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inb4 etha: dat ga ik morgen maken
Op zich kan je die twee meals makkelijk over vier verspreiden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:12 schreef Deuce92 het volgende:
Het is eigenlijk een beetje onbedoeld IF. Ik eet morgen om een uur of 9 die pre-workout meal, dus 16 uur na m'n laatste maaltijd. Maar dus alleen omdat ik anders aan eten blijf denken.
Ik heb wel eens bewust IF gedaan maar doen deed ik ook wat ik nu doe ipv wat normaal wordt gedaan. Dus later op de dag vaster ipv 's morgens. 's Morgens vasten was niks voor mij, omdat ik dan dus ook weet dat ik later op de dag mag eten denk ik de hele morgen aan eten.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Thnx dit ga ik zeker morgen maken
Het is gewoon een soort salsa saus oid. Dipsaus dus.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Alleen waarom met losse saus? Gewoon ff die broodjes besmeren met tomatensaus + kruiden voordat je er salami op doet. Of met PizzaQuick.
PizzaQuick stel ik hoofdaansprakelijk voor mijn dikke jeugd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Alleen waarom met losse saus? Gewoon ff die broodjes besmeren met tomatensaus + kruiden voordat je er salami op doet. Of met PizzaQuick.
Ja man, ik kan dan aan niks anders denken. Elke vijf minuten naar de klok kijken ook...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Op zich kan je die twee meals makkelijk over vier verspreiden.
Vind je het erg om aan eten te denken dan?
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
PizzaQuick stel ik hoofdaansprakelijk voor mijn dikke jeugd.
Lol wut.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:16 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja man, ik kan dan aan niks anders denken. Elke vijf minuten naar de klok kijken ook...
En nog een reden dat ik verspreiden niet zo graag doe is omdat ik graag vol zit.
hihih ja ik ookkkk vriendinnetjes worden?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
hihi ja ik ben bekeerd tot de vrouweliefde jy ook?![]()
doe fotto postequote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:17 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ga dat echt maken dit weekend. Ik doe dat al best vaak met (geiten)kaas maar dit is echt
Wel tof dat hij dit zegt in de comments:quote:
quote:3rd I'm not offended by the word nigga cause I use it all the time I even call white ppl niggas and it confuses the shit out of them lmao!!
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:19 schreef Deuce92 het volgende:
Vaak ziet m'n dieet er op een trainingsdag zo uit:
Pre-workout: 100 gram pannenkoek beslag, bereid
Post-workout: 1.000 gram pannenkoek beslag, bereid
Later in de middag: 1L melk + 160g brinta + 20g zoetstof. En dan nog iets van 300 kcal aan snacks oid.
Lekker volproppen met pannenkoeken dus. En dan de brinta als laatste omdat het goed en lang vult.
Vind m'n zelfgemaakte whey pannenkoeken zo fucking lekker. Ik eet ze al bijna een jaar bijna elke dag.
Zal binnenkort eens een collectie posten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
doe fotto poste
je post nooit fotto
Nee, je hebt alleen een fotto van je ribs gepost.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zal binnenkort eens een collectie posten.
Ik had mijn bacon explosion toch wel eens gepost??
Oh die waren nog beter man.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, je hebt alleen een fotto van je ribs gepost.
Ik noem black people altijd nigga maar dan zijn ze ineens rustledquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wel tof dat hij dit zegt in de comments:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |