Nee. ik heb daar gewoon geen geduld voor.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:23 schreef Toto69 het volgende:
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 21:23 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Kom haten dan
oh, en kan jij mij in de OP zetten van curvefever zodat ik ook een lokroep krijgquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Een FOK!ker die "een beetje koopziek" is![]()
[..]
dit
Dit ging goed snel hoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:25 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Nee. ik heb daar gewoon geen geduld voor.
Ik vind bordspellen leuk als ze snel zijn, of met extra uitdaging. Maar wachten tot alle straten zijn verkocht voordat ik een imperium kan bouwen, dat lukt mij niet.
key to the kingdom bordspelquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:25 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Nee. ik heb daar gewoon geen geduld voor.
Ik vind bordspellen leuk als ze snel zijn, of met extra uitdaging. Maar wachten tot alle straten zijn verkocht voordat ik een imperium kan bouwen, dat lukt mij niet.
Ik heb wel een printer voor wat extra budgetquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:25 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik weet ik weet.
Ik wacht afbegin volgende maand moet het duidelijk zijn. En natuurlijk of het budget er is
doe normaalquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:26 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ga mee
Ik heb nog wel een afwasdwerg nodig
ha haquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
been there done that.
vandaag nog zelfs
IK heb geen beroep geleerd en heb totaal niks met werken of studeren. Sorry ligt mij gewoon niet!quote:
Ik wil wel meequote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:26 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ga mee
Ik heb nog wel een afwasdwerg nodig
TOF! Ga ik ook eens proberenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit ging goed snel hoor.
Mevrouw Toto vond het slim om alles te kopen wat ze tegen kwam. Ik kocht één straat met hotels en ik won direct.#tactiek
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:28 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik kom wel een weekend op bezoek stu
Is de enige juiste tactiek. Ik kocht wel 2-3 extra stadjes voor onderpand zeg maar.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:28 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik wil wel meeStockholm
[..]
TOF! Ga ik ook eens proberen
Ruudquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
IK heb geen beroep geleerd en heb totaal niks met werken of studeren. Sorry ligt mij gewoon niet!
wie zou deze uitspraak gedaan hebben appie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |