quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:29 schreef ToT het volgende:
Maar ik vind het wel fijn dat ik zo gewoon m'n eigen ding kan doen, doen en laten wat ik wil en wanneer ik het wil.
Magnetronmaaltijden FTW!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:33 schreef d4v1d het volgende:
Iemand trouwens tip voor het koken? Ik ben nogal een stresskip.
Wat ik iig al doe is het recept 'n keer doorlezen voor ik begin, dan zorgen dat alles wat gesneden moet worden (of wat ik al van te voren kan klaar maken) al gesneden is. Ik had vroeger wel eens "doe nu de gesneden paprika in de pan" en dat ik de paprika nog moest snijdenDan komt er een klein beetje paniek.
Het is al wel beter zo maar ik ben nogsteeds hartstikke chaotisch
Magnetronmaaltijdenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Magnetronmaaltijden FTW!
Serieus, daar leef ik op!
Ga ik de komende tijd wel weer verandering in brengen.
Concrete tips voor koken heb ik verder niet, behalve idd de boel eerst doorlezen en ter plekke tijdens het lezen vast dingen klaarmaken die je zo moet toevoegen.
Ach je moet wel kijken wat je neemt, maar tegenwoordig zitten er echt hele goede bij!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
MagnetronmaaltijdenBen blij dat ik dat alleen hoef te eten als ik op m'n werk eet.
+ De magnetron is hier al een eeuw kapot
Maaltijdsalades, diepvriesmaaltijden, dat soort werkquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:33 schreef d4v1d het volgende:
Wat ik iig al doe is het recept 'n keer doorlezen voor ik begin, dan zorgen dat alles wat gesneden moet worden (of wat ik al van te voren kan klaar maken) al gesneden is. Ik had vroeger wel eens "doe nu de gesneden paprika in de pan" en dat ik de paprika nog moest snijdenDan komt er een klein beetje paniek.
Oeh, de dag dat ik alleen ging wonen weet ik nog als de dag van gisteren ook al was ik toen 17 (nu bijna 43), heb een week lang alleen maar friet en kroketten gegetenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:26 schreef d4v1d het volgende:
Ben nu sinds 11 augustus alleen thuisNog 11 dagen en m'n ouders komen weer terug van vakantie.
Het bevalt me eigenlijk wel, maar ik zie t nog niet voor me om dit heel lang te doen. Iig nog niet nuBlijft t liefst sowieso nog even thuis wonen tot ik een opleiding af heb, waar ik volgend jaar ga beginnen.
Maar die opleiding duurt 4 jaar, en dan ben ik 21-22 als ik klaar ben met die opleiding en dan ga ik dan pas uit huisDat lijkt me eigenlijk ook niks.
Makkelijke gerechten met weinig pannen. En zorgen dat je dingen hebt voorgesneden/voorgesneden hebt gekocht.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:33 schreef d4v1d het volgende:
1-pans gerechtenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:00 schreef kvd het volgende:
[..]
Makkelijke gerechten met weinig pannen. En zorgen dat je dingen hebt voorgesneden/voorgesneden hebt gekocht.
Voorbeelden:
- gehakt rulbakken, groente erbij, saus erbij, ondertussen een pannetje met pasta koken.
- kip bakken, groente erbij, saus/kruiden erbij, ondertussen een pannetje met rijst koken/noodles verwarmen
- ovenschotels maken
Oh, ik vergeet de makkelijkste.quote:
O maar dat is eigenlijk heel simpelquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:48 schreef Poesopstokje het volgende:
Voorgesneden en diepvries groenten ftw!![]()
Topic niet meer doorgelezen btw, teveel gamegeneuzel waar ik toch niks van begrijp
Heuy, Billy wakker moeten maken om 11.20, luxe![]()
Vanavond met een goede vriend naar andere vrienden toe voor een spelletjesavond, en morgen gaan we uit eten en naar the Guardians of the Galaxy![]()
Leuk weekend voor de boeg dus.
Dank!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:12 schreef Poesopstokje het volgende:
Iedereen een fijn weekend toegewenst!
Fijn om te zien dat het topic weer leeft
de dag is nog lang hahaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha, ik heb altijd wel even nodig om wakker te worden
Neuh, volgens mij zit iedereen in een hoekje in de foetushouding wiegend voor zich uit te staren.quote:
laat ik dat ook maar doen danquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, volgens mij zit iedereen in een hoekje in de foetushouding wiegend voor zich uit te staren.
Om half 1 's nachts?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Om half 1 's nachts?___________________________!
i knew it..hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk niet dat ik slaapproblemen zal hebben doordat ik daar verder aan wil gaan werken, maar vroeger zou dat sowieso wel het geval geweest zijn.quote:
Neu, zat te moddenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, volgens mij zit iedereen in een hoekje in de foetushouding wiegend voor zich uit te staren.
Dit is altijd een lastige afweging...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:54 schreef Nijna het volgende:
Ben een beetje moe en overprikkeld en nu moeten we nog even gezellig met zn allen weg...
Verstandig zijn of maar weer doen wat er van me verwacht wordt... Het zal optie 2 wel worden...
Ik zeg optie 1. Tenminste, ik neem aan dat je man/vriend alleen met de kinderen weg kan en het niet van afspraak is waar van alles vanaf hangt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:54 schreef Nijna het volgende:
Ben een beetje moe en overprikkeld en nu moeten we nog even gezellig met zn allen weg...
Verstandig zijn of maar weer doen wat er van me verwacht wordt... Het zal optie 2 wel worden...
En doe rustig aanquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:01 schreef Nijna het volgende:
Optie 1 was inderdaad slimmer geweest.
Het weer hielp me gelukkig mee, dus na een uur weer naar huis gegaan.
Maar gezien mn gemopper denk ik dat optie 1 de beste was.
Helaas ook een partner die dan wil dat we met zn allen gaan.
Meestal zijn de meiden een extra prikkel. De verantwoordelijkheid voor ze, het niet enkel voor mezelf hoeven te beslissen, maar ook voor hen maakt het (hoe leuk sommige dingen ook zijn), wel een extra belasting.
Ik denk dat ik nog maar even op de bank stort voordat ik straks eten ga maken.
Het zijn lastige beslissingen. Je eigen behoeftes en die van je gezin lopen helaas niet altijd synchroon. Probeer nog even wat Nijna-tijd te pakken! En rustig aan doen...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:01 schreef Nijna het volgende:
Optie 1 was inderdaad slimmer geweest.
Het weer hielp me gelukkig mee, dus na een uur weer naar huis gegaan.
Maar gezien mn gemopper denk ik dat optie 1 de beste was.
Helaas ook een partner die dan wil dat we met zn allen gaan.
Meestal zijn de meiden een extra prikkel. De verantwoordelijkheid voor ze, het niet enkel voor mezelf hoeven te beslissen, maar ook voor hen maakt het (hoe leuk sommige dingen ook zijn), wel een extra belasting.
Ik denk dat ik nog maar even op de bank stort voordat ik straks eten ga maken.
Haha, herkenbaarquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:45 schreef ToT het volgende:
Op tijd naar bed gaan helpt mij geen ene fuck; dan zit ik tot de ochtend naar het plafond te staren. Ga ik gewoon later naar bed, dan heb ik kans dat ik rond 2.00 of 3.00 in slaap val.
Ben je stiekem een kloon van mij ofzoquote:Op zondag 17 augustus 2014 10:52 schreef ToT het volgende:
Jezus, vannacht echt legendarisch diep geslapen. Dit is me echt HEEL lang niet meer gebeurd!
Gevolg: ben nu wel volkomen naar de tyfus!![]()
KOFFIE!!! And lots of it!!!!
Whwhwhw ik tot 10.quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ben je stiekem een kloon van mij ofzo
Zelfde verhaal wat ik las en ik heb vanmorgen voor het eerst in echt dit jaar ofzo uitgeslapen tot 8 uur
Wat bedoel je precies met p. begeleiding? En kreeg je dat op school, of op het werk misschien?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor mij was het alleen maar positief: ik kreeg mogelijkheden voor persoonlijke begeleiding, hulp in de huishouding, therapieën enz. Daarnaast is zo'n etiketje toch soms wel prettig als mensen duidelijk laten merken dat ze vinden dat je "raar" reageert.
@ mijn ervaringen met dat soort instanties: Die heb ik hier boven ergens omschreven.
Goede vragen!quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:28 schreef TheSatanSlayer het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met p. begeleiding? En kreeg je dat op school, of op het werk misschien?
Hoeveel heeft het je gekost
Wat is zo'n diagnose eigenlijk, staat dan bijv. met kleine letters op je paspoort dat je autistisch bent? Ik neem aan dat je wel ''bewijs'' moet hebben.. En dat er ook gevolgen bij komt kijken, als je zo'n officiële diagnose hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |