Ja, die wordt moeilijkerquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:29 schreef TwyLight het volgende:
Ze hebben volgens mij ook gezegd dat Mythic moeilijker wordt dan het huidige heroic. Wat ook wel mag, want de raids van tegenwoordig zijn echt een lachertje
Ik heb op dit moment alleen maar een resto/feral druid alliance 90. Op Horde heb ik wat meerquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:10 schreef Isabeau het volgende:
Server maakt niets uit! Faction natuurlijk wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
ik zit ook op bloodhoofquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
M'n vriend en ik zouden graag mee gaan als er via fok een keer wordt geraidalliance op bloodhoof
resto druid/ele shaman/destr warlock oa en hij heeft een disc priest en resto/balance druid en nog een warlock
Server lijkt drukker geworden door de merger met die andere server, dus blij mee!quote:
Nou, roep maar wanneer je een keer wil raiden, wij zijn bijna altijd wel beschikbaarquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Server maakt niets uit! Faction natuurlijk wel
Daarbij kan je straks geloof ik tussen de 10 en 30 man meenemenZolang je er maar minstens 10 hebt. Alles wordt een soort flex, op mythic na en daar heb ik geen behoefte aan
En ik denk ook niet dat mythic cross realm wordt.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb wel een lvl 90 horde warlockMaar dat is die van de expansionboost en ik heb geen flauw idee hoe je een warlock speelt
Altijd handig dat soort kennisquote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:08 schreef Skillstorm het volgende:
Hahahahaha, ik doe random BG's, komen we in Isle of Conquest tegen 40 russen.
Nou, we verliezen hard, zij zitten op 265 reinforcements en wij op 97.
Tot we de kans hebben de baas te doen met een relatief kleine groep. Gelukt, en net op tijd.
2de keer kwamen we weer in IoC tegen dezelfde groep Russen, ik roepen dat hun zwakte hun base is. (want ze rushen eigenlijk met 30 man naar de flags en overrunnen zeg maar) en weer hadden we gewonnen.
Jupquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:43 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb een vraag over die shared achievements. Ik wil Glory of ICC 10 man doen. Maar valithria kan ik niet doen met warrior want healer nodig. Als ik die doe met mijn druid, telt hij dan mee voor de meta achiev?
Mja, ik begon het gewoon weer een beetje te missen, zeker nadat ik weer wat dingen gelezen had over wat er aan zit te komen enzo, en het is na al die jaren ook een beetje een gewoonte geworden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik snap dat nooit zoIk speel wow wanneer ik niet iets anders (beters) te doen heb.
WoW, eenmaal begonnen ontkom je er niet aan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:12 schreef Isabeau het volgende:
Het idiote is dat twee mensen die ik ken, die allebei al lang gestopt waren (één al meer dan 3 jaar) beiden eergisteren weer zijn gaan spelenOnafhankelijk van elkaar.
Mijn vriend zei al 'Nobody really quits wow'. Tenminste niet die mensen die het echt langdurig en fanatiek gespeeld hebben, zoals betreffende vriend.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:13 schreef Skillstorm het volgende:
WoW, eenmaal begonnen ontkom je er niet aan.
Beetje jammer die ruzies tussen Bloodhoof & Khadgarquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Server lijkt drukker geworden door de merger met die andere server, dus blij mee!
[..]
Nou, roep maar wanneer je een keer wil raiden, wij zijn bijna altijd wel beschikbaarWe spelen alleen met alliance, dus dat zit wel goed
Ruzies tussen servers.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:22 schreef Roma-Totti het volgende:
[..]
Beetje jammer die ruzies tussen Bloodhoof & Khadgar![]()
Ik kan trouwens ook wel mee raiden, weet niet hoeveel il er nodig is
Ik wist niet eens dat zoiets bestondquote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:24 schreef Skillstorm het volgende:
Ruzies tussen servers.Als er iets zo doelloos is om ruzie over te maken is het dat wel.
Ja, echt niet normaal hoe mensen zulke dingen bedenken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat zoiets bestond![]()
Wat futiel
Niks van die ruzies meegekregenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:22 schreef Roma-Totti het volgende:
[..]
Beetje jammer die ruzies tussen Bloodhoof & Khadgar![]()
Ik kan trouwens ook wel mee raiden, weet niet hoeveel il er nodig is
Lower level tanks de hoogste DPS? Dat is de norm.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:46 schreef Reneuh het volgende:
Ik heb WoW ook maar weer eens geactiveerd.
Ben gelijk met een nieuwe char begonnen en heb gekozen voor een Pandaren Monk Brewmaster. Was wel even benieuwd hoe het ging in de dungeons, want ik heb er totaal geen ervaring mee (en was sowieso een ZEER casual speler voorheen). Maar een beetje inlezen in wat ik moet doen helpt en tot nu toe geen klachten van de groepen
Wat me wel opvalt is dat mijn damage, ondanks constant opletten dat ik mobs pull, vaak een stuk hoger ligt dan van de DPS die meedoen. Is dat normaal?
Dit inderdaad. Sowieso is dat om te compenseren dat je (zeker op low level) nog te weinig abilities hebt die je als tank kan gebruiken om je aggro goed te houden, dus dan is een hogere dps een stuk handigerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:48 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Lower level tanks de hoogste DPS? Dat is de norm.Echt waar, geen grapje.
In SOO is het ook zo'n beetje de norm.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:48 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Lower level tanks de hoogste DPS? Dat is de norm.Echt waar, geen grapje.
watquote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:17 schreef Skillstorm het volgende:
Had wel een extreem raar potje in IoC trouwens.
Ik zag de eerste 10 minuten niet 1 alliance. Niks. Niemand ook die bij de hangar was geweest Horde of Alliance bij 5 minuten, toen kwam ik het maar rustig cappen.
Plotseling leaven er 20 van Horde (mijn kant) tegelijk de BG.
Tijdje rustig op de gate met het hele team aan het beuken. Geen Alliance te bekennen, gate down, iedereen naar binnen en Opeens stormen er 40 Alliance door de teleporter naar ons toe en laten ons ook cappen bij hun Base en werden naar 0 reinforcements gefarmed bij de graveyard.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:17 schreef Skillstorm het volgende:
Had wel een extreem raar potje in IoC trouwens.
Ik zag de eerste 10 minuten niet 1 alliance. Niks. Niemand ook die bij de hangar was geweest Horde of Alliance bij 5 minuten, toen kwam ik het maar rustig cappen.
Plotseling leaven er 20 van Horde (mijn kant) tegelijk de BG.
Tijdje rustig op de gate met het hele team aan het beuken. Geen Alliance te bekennen, gate down, iedereen naar binnen en Opeens stormen er 40 Alliance door de teleporter naar ons toe en laten ons ook cappen bij hun Base en werden naar 0 reinforcements gefarmed bij de graveyard.
Fuck Holy, ik heb lol als disc in battlegrounds.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:20 schreef TwyLight het volgende:
fyi, disc is echt waardeloos in PvP op het moment. Holy is nu de priest PvP spec
Er is altijd wel een spec het bestequote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:20 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
dacht dat Blizzard juist als doel had om 'niet 1 spec de allerbeste te laten zijn'
disc is nu de PvE spec. Je kan simpelweg de damage niet bijhouden als disc in pvpquote:En je kan ook zwaar overdrijven. Zo slecht is disc nu ook weer niet.
Oh maar ik doe nooit echt 'serieuze' Pvp, meestal random bg's voor honor en ander world Pvp oid.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:44 schreef TwyLight het volgende:
*in random bgs zal je vast lol kunnen hebben, maar als je echt serieus wil gaan pvpen op je priest is disc waardeloos.
Dispellen dacht ik nog niet aan... Heb je wel gelijk in. Ben je niet van mening dat ze undispellable moeten worden dan om ze weer viable te maken?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:57 schreef TwyLight het volgende:
De reden is trouwens omdat disc zwaar afhankelijk is van shields, die vaak direct gedispelled worden, je bijna geen passive healing hebt en je al je heals behalve shields moet casten.
Plus je hebt geen chastise
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |