quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei in dit topic: ik ben ook horde fan, maar zelfs ik speel alliance
Human hunter, prima keus! Je kan op een gegeven moment echt enorm veel leuke pets die samen met je vechten tamen. Geeft je ook als je alleen speelt een beetje het gevoel niet alleen te zijn
Als je vriend horde speelt dan moet je niet voor human hunter gaan, sillyquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:08 schreef LukeTriton het volgende:
En is Orc Hunter goed? Die ziet er namelijk wel vet uit!
Mijn vriend speelt ook alleen maar Horde, dus is wel makkelijker om ook horde te nemen.
Trolls hebben de "racial" +1expertise met guns of bowsquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:08 schreef LukeTriton het volgende:
En is Orc Hunter goed? Die ziet er namelijk wel vet uit!
Mijn vriend speelt ook alleen maar Horde, dus is wel makkelijker om ook horde te nemen.
Eigenlijk vind ik alle horde races wel cool genoeg voor een hunterquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het gaat erom welke ras jij het mooist eruit vindt zien met gear aan. Orc is dus geen verkeerde keuze je zou ook voor een tauren kunnen gaan.
dit is best wel moeilijk om te kiezen voor een beginnerquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:12 schreef Isabeau het volgende:
vooral iets wat je cool/mooi vindt!!
Blood elf roguequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:15 schreef Syphixx het volgende:
dit is best wel moeilijk om te kiezen voor een beginner
voor ieders wat wils inderdaad
trouwens: wat waren jullie aller eerste gemaakte char toen der tijd ?
Welnee, niet raar. Je gaat er uiteindelijk waarschijnlijk veel tijd en energie in steken en dan wil je wel iets leuks. Op zich kan je altijd van race veranderen als je er voor betaalt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:18 schreef LukeTriton het volgende:
Shhh, heb echt geen idee welke race. Dat ik hier last van zou krijgen is ook raar.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:17 schreef LukeTriton het volgende:
Ik ga voor een Tauren Hunter, weet niet of het goed is maar ziet er cool uit.
Hoe is het beginnersgebied daar?
Redelijk gemoedelijkquote:
Lolquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:20 schreef Syphixx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
rustig, kalm en mooi
gelukkig moet hij the barrens general chat niet meer lezen ano 2006quote:
nieuwe mensen helpen is leukquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:21 schreef LukeTriton het volgende:
[..]
Lol
Heeft iemand een link voor helpen beslissen, anders val ik jullie maar lastig met vragen.
Dat laatste is voor een echte newbie misschien nog even te overweldigend?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wowhead is de website dat je nodig hebt tijdens het levelen en curse voor de addons. Succes.
Dat komt goed uitquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:23 schreef Syphixx het volgende:
[..]
gelukkig moet hij the barrens general chat niet meer lezen ano 2006
[..]
nieuwe mensen helpen is leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom hij gaat hoogstwaarschijnlijk dungeons doen tijdens het levelen, dus kun je er beter gebruik van maken. Ook al is hij een newbie.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat laatste is voor een echte newbie misschien nog even te overweldigend?
Maar dan moet iemand dat iets beter uitleggen dan 'en voor addons ga je naar curse'quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Waarom hij gaat hoogstwaarschijnlijk dungeons doen tijdens het levelen, dus kun je er beter gebruik van maken. Ook al is hij een newbie.
Je zou ook zijn handje kunnen vasthoudenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dan moet iemand dat iets beter uitleggen dan 'en voor addons ga je naar curse'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |