abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143484693
Sowieso gaan de betere spelers ook altijd gewoon naar een PvP server, ook als ze zich vooral met PvE bezig houden.
pi_143485055
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 18:16 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Goblin zijn is echter niet leuk
Wel joh :D Beter dan orc, dwarf, human of draenei :P
pi_143486471
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 18:18 schreef TwyLight het volgende:
Sowieso gaan de betere spelers ook altijd gewoon naar een PvP server, ook als ze zich vooral met PvE bezig houden.
Yup! Vond het altijd verbazingwekkend om te zien dat de grote PvE guilds ook allemaal op PvP servers zitten :Y

En altijd spelen waar je vrienden spelen! Dus zeker beginnen op de server van die vriend :Y
En anders naar Frostmane komen 8-) Kan je nog wel helpen ook, er is toch niet zo heel veel te doen en ik heb momenteel tijd zat.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 21:28:23 #64
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_143491352
De tijden dat je met 40 man gezamenlijk voor de dungeon aankomt en om de tijd te doden een hele alliance guild sloopt :D.

Inmiddels level 90 en meteen het verzoek gekregen om met mijn oude hc guild te raiden :). Alleen ga ik pas een abonnement nemen als wod uit is. De trial periode loopt dinsdag af en tot die tijd geen wow meer.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 21:40:01 #65
432911 LukeTriton
Layton's apprentice.
pi_143491781
Welke race/class zou ik nemen (ik ga eerst nog even de trial doen tot level 20 en zie dan wel)?
Pandaren lijkt me wel leuk, maar ik heb er natuurlijk geen verstand van.
pi_143491899
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 21:40 schreef LukeTriton het volgende:
Welke race/class zou ik nemen (ik ga eerst nog even de trial doen tot level 20 en zie dan wel)?
Pandaren lijkt me wel leuk, maar ik heb er natuurlijk geen verstand van.
Ik vond pandaren geen zak aan :@

Eerst kijken welke class bij je zou passen. Vind je het leuk om een groep te leiden (tanken), te ondersteunen (healen) of zo anoniem mogelijk te blijven? Wil je veel samen spelen, wil je veel alleen spelen? Wil je in pvp kans maken om de beste te worden, of heb je helemaal niets met pvp. Wil je van een afstandje vechten of juist bovenop een vijand? Wil je alle mogelijkheden open houden (healer, tnk, dps) of weet je nu al dat je alleen gaat dps'en of nooit gaat tanken? Etc.

Als je je class weet, kijk je welke races daar bij passen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_143491977
ik wil terug naar vanilla.. en zeker als ik denk aan 'I was at Moonglade 06' _O_
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 21:46:24 #68
432911 LukeTriton
Layton's apprentice.
pi_143491981
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 21:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vond pandaren geen zak aan :@

Eerst kijken welke class bij je zou passen. Vind je het leuk om een groep te leiden (tanken), te ondersteunen (healen) of zo anoniem mogelijk te blijven? Wil je veel samen spelen, wil je veel alleen spelen? Wil je in pvp kans maken om de beste te worden, of heb je helemaal niets met pvp. Wil je van een afstandje vechten of juist bovenop een vijand? Wil je alle mogelijkheden open houden (healer, tnk, dps) of weet je nu al dat je alleen gaat dps'en of nooit gaat tanken? Etc.

Als je je class weet, kijk je welke races daar bij passen.
Mij lijkt het leuk om van afstand aan te vallen maar ook melee als het nodig is.
Ook zou het chill zijn om een pet te hebben.

Als je hier uit een class kan halen, weet je dan ook een goed race ervoor.

ty :D
pi_143492091
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 21:46 schreef LukeTriton het volgende:
Mij lijkt het leuk om van afstand aan te vallen maar ook melee als het nodig is.
Ook zou het chill zijn om een pet te hebben.

Als je hier uit een class kan halen, weet je dan ook een goed race ervoor.

ty :D
Dps dus!

Afstandje aanvallen + pet = hunter
Afstandje aanvallen + demonpet = warlock

Er is geen class die in dezelfde spec goed kan casten + meleevechten. Druid kan het wel, maar in verschillende specs.

Ik zou je een hunter aanraden eerlijk gezegd :)
Zelf zou ik aan horde kant dan voor troll gaan en alliance kant voor human. Maar dat is persoonlijk 8-)
pi_143492116
Kon je vroeger niet als hunter ook melee vechten incl talents daar voor? (zij het waardeloos :D )
pi_143492156
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 21:51 schreef Isabeau het volgende:
Kon je vroeger niet als hunter ook melee vechten incl talents daar voor? (zij het waardeloos :D )
yep dual 1h axes en vooral "clippe"
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 22:00:29 #72
432911 LukeTriton
Layton's apprentice.
pi_143492384
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 21:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dps dus!

Afstandje aanvallen + pet = hunter
Afstandje aanvallen + demonpet = warlock

Er is geen class die in dezelfde spec goed kan casten + meleevechten. Druid kan het wel, maar in verschillende specs.

Ik zou je een hunter aanraden eerlijk gezegd :)
Zelf zou ik aan horde kant dan voor troll gaan en alliance kant voor human. Maar dat is persoonlijk 8-)
Oké! Ik ga denk ik Human Hunter :) , de alliance kant spreekt me sowieso al meer aan, maar volgens mij zijn er meer fans van de horde..
pi_143492492
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 22:00 schreef LukeTriton het volgende:

Oké! Ik ga denk ik Human Hunter :) , de alliance kant spreekt me sowieso al meer aan, maar volgens mij zijn er meer fans van de horde..
Zoals ik al eerder zei in dit topic: ik ben ook horde fan, maar zelfs ik speel alliance :')

Human hunter, prima keus! Je kan op een gegeven moment echt enorm veel leuke pets die samen met je vechten tamen. Geeft je ook als je alleen speelt een beetje het gevoel niet alleen te zijn ;)
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 22:04:15 #74
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_143492512
Ik heb nooit wat van alliance gevonden op de een of andere manier vind ik het gewoon niet leuk om alliance te zijn, of te wel for the horde!
pi_143492526
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 22:00 schreef LukeTriton het volgende:

[..]

kun je doen, die combinatie zie je niet zo vaak zelfs.
voor hunter tips n tricks mag je altijd dm'en

oja.. welcome to crew ^O^

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 22:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik heb nooit wat van alliance gevonden op de een of andere manier vind ik het gewoon niet leuk om alliance te zijn, of te wel for the horde!
hier het omgekeerde :P
waarschijnlijk omdat ik 'opgegroeid' ben aan die kant
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 22:05:05 #76
432911 LukeTriton
Layton's apprentice.
pi_143492555
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 22:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder zei in dit topic: ik ben ook horde fan, maar zelfs ik speel alliance :')

Human hunter, prima keus! Je kan op een gegeven moment echt enorm veel leuke pets die samen met je vechten tamen. Geeft je ook als je alleen speelt een beetje het gevoel niet alleen te zijn ;)
-O-

Alliance ziet er naar mijn mening ook beter uit, maar dat is mijn mening. Vind sommige wel vet hoor!
pi_143492602
Ik vind zelf night elves echt vreselijk en de combi night elf + hunter zie je continu :D
Dwarf hunter is ook nog wel een goede optie, mooi startgebied ook :Y
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 22:08:46 #78
432911 LukeTriton
Layton's apprentice.
pi_143492710
En is Orc Hunter goed? Die ziet er namelijk wel vet uit!
Mijn vriend speelt ook alleen maar Horde, dus is wel makkelijker om ook horde te nemen.
pi_143492748
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 22:08 schreef LukeTriton het volgende:
Mijn vriend speelt ook alleen maar Horde, dus is wel makkelijker om ook horde te nemen.
Als je vriend horde speelt dan moet je niet voor human hunter gaan, silly :P
Ik zou voor troll gaan en dan de grootste slagtanden kiezen O+ Orc hunters, geen idee, ken niemand die dat speelt.
pi_143492783
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 22:08 schreef LukeTriton het volgende:
Trolls hebben de "racial" +1expertise met guns of bows
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 22:11:31 #81
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_143492810
Het gaat erom welke ras jij het mooist eruit vindt zien met je gear aan. Orc is dus geen verkeerde keuze je zou ook voor een tauren kunnen gaan.
pi_143492864
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 22:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het gaat erom welke ras jij het mooist eruit vindt zien met gear aan. Orc is dus geen verkeerde keuze je zou ook voor een tauren kunnen gaan.
Eigenlijk vind ik alle horde races wel cool genoeg voor een hunter 8-)

Die racials gaan binnen 3 maanden allemaal veranderen, dus vooral daar niet naar kijken. Kies vooral iets wat je cool/mooi vindt!!
pi_143492966
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 22:12 schreef Isabeau het volgende:
vooral iets wat je cool/mooi vindt!!
dit is best wel moeilijk om te kiezen voor een beginner :@
voor ieders wat wils inderdaad *O*

trouwens: wat waren jullie aller eerste gemaakte char toen der tijd ?
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 22:17:41 #84
432911 LukeTriton
Layton's apprentice.
pi_143493065
Ik ga voor een Tauren Hunter, weet niet of het goed is maar ziet er cool uit :P .
Hoe is het beginnersgebied daar?
pi_143493070
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 22:15 schreef Syphixx het volgende:
dit is best wel moeilijk om te kiezen voor een beginner :@
voor ieders wat wils inderdaad *O*

trouwens: wat waren jullie aller eerste gemaakte char toen der tijd ?

Blood elf rogue 8-)

En ik zou troll hunter nemen omdat de bow-animatie zo vet is :o Gewoon lekker stoer.
Een tauren doet het dan weer beter met een gun. Maar goed, ik heb tauren geprobeerd en kon er niet aan wennen dat ik tegen zo'n dikke kont aan moest kijken :@
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 22:18:35 #86
432911 LukeTriton
Layton's apprentice.
pi_143493086
Shhh, heb echt geen idee welke race. Dat ik hier last van zou krijgen is ook raar.
pi_143493117
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 22:18 schreef LukeTriton het volgende:
Shhh, heb echt geen idee welke race. Dat ik hier last van zou krijgen is ook raar.
Welnee, niet raar. Je gaat er uiteindelijk waarschijnlijk veel tijd en energie in steken en dan wil je wel iets leuks. Op zich kan je altijd van race veranderen als je er voor betaalt.

Wacht maar tot je een naam moet kiezen :')
pi_143493126
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 22:17 schreef LukeTriton het volgende:
Ik ga voor een Tauren Hunter, weet niet of het goed is maar ziet er cool uit :P .
Hoe is het beginnersgebied daar?

rustig, kalm en mooi
pi_143493135
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 22:20 schreef Syphixx het volgende:

[ afbeelding ]

rustig, kalm en mooi
Redelijk gemoedelijk :Y
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 22:21:21 #90
432911 LukeTriton
Layton's apprentice.
pi_143493164
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 22:20 schreef Syphixx het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

rustig, kalm en mooi
Lol
Heeft iemand een link voor helpen beslissen, anders val ik jullie maar lastig met vragen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')