quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:25 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Deze bazigheid:
[ afbeelding ]
Ah, ik mocht dat nooit kijken omdat het te geweldadig zou zijn? Mijn ouders zijn pussies jeweetquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:25 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Deze bazigheid:
[ afbeelding ]
Ga eens snel alle 9 seizoenen downloaden dan. Het is nog niet te laat.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:26 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Ah, ik mocht dat nooit kijken omdat het te geweldadig zou zijn? Mijn ouders zijn pussies jeweet
Ik niet, doet pijn aan me leuterquote:
Helaas, heb geen interesse meer in tekenfilms. Fragmenten van die vent in je UI echterquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:27 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ga eens snel alle 9 seizoenen downloaden dan. Het is nog niet te laat.
[ afbeelding ]
Werkt idd niet goed met zo'n prince albert lijkt me..quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:28 schreef BigRedKane het volgende:
[..]
Ik niet, doet pijn aan me leuter
Mwah, op bepaalde elementen na is het niet eens een kinderserie. Eerder een prima Scifi.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:29 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Helaas, heb geen interesse meer in tekenfilms. Fragmenten van die vent in je UI echter
ik dragonball kai toevalligquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:26 schreef mokkiemok het volgende:
momenteel aan het kijken toevallig
zit nu bij Buu saga
blijft baas
die androids waren altijd saai manquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:32 schreef boik het volgende:
[..]
ik dragonball kai toevallig
ben nu bij de android saga
mwa de eerste 2 wel idd, android 17 en 18 gaan maar cell blijft toch wel de leukste androidquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die androids waren altijd saai man
Freeza saga was prima hoor. Buu saga toen werd het wel een beetje triest.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dragon Ball is leuker dan Dragon Ball Z. De Freeza Saga en Buu Saga verneuken DBZ best welEn het gaat vaak echt te langzaam
Freeza Saga was echt véél en véél te lang.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:41 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Freeza saga was prima hoor. Buu saga toen werd het wel een beetje triest.
daarom dragonball kaiquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dragon Ball is leuker dan Dragon Ball Z. De Freeza Saga en Buu Saga verneuken DBZ best welEn het gaat vaak echt te langzaam
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |