En dit:quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:25 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Deze bazigheid:
[ afbeelding ]
Vriend.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:29 schreef DataMoshed-SpaDinner het volgende:
Als het goed is zijn ze nu bezig met de Buu saga van DB Kai.
Ik ben denk ik de enigste... Maar de Buu saga was altijd mijn favoriet. Kid Buu is naar mijn mening toch echt de tofste villain.
Tuurlijk, maar omdat hij in/na de Freeza saga eigenlijk geen villain meer is.....quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:33 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Vriend.Ga fietsen. Vegeta was by far de tofste villain.
Dat gebeurt wel vaker. En hij is wel degelijk nog heel lang een soort antiheld voordat hij echt goed wordt. En ook als villain was hij sowieso de beste. Misschien gedeeld met cell.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:47 schreef DataMoshed-SpaDinner het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar omdat hij in/na de Freeza saga eigenlijk geen villain meer is.....
En dan op het eind die narrator: "We'll find out in the next Dragonball ZZZZZ"quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:59 schreef Manke het volgende:
Vroeger op cartoon network, elke dag 1 aflevering, met reclame, en dan die gevechten die tientallen afleveringen duren.
Dat filmpjequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:59 schreef Manke het volgende:
Vroeger op cartoon network, elke dag 1 aflevering, met reclame, en dan die gevechten die tientallen afleveringen duren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |