dat zat ik ook al te lezen maar word er niet wijzer van, easykey intikken op google heeft ook niet echt nuttige resultaten..quote:
volgens mij is dat automatisch dat internet bankieren maar ok dat weet ik ook niet zeker..quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan kun je ook geen gebruik maken van iDEAL.
Een acceptgiro, maar dan in je mailbox i.p.v op papier. Gawd onder welke steen leef jij.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:16 schreef BaajGuardian het volgende:
"AfterPay voert voor // het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij // betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van ¤ 300,00 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van ¤ 500,00."
De neuk is een digitale acceptgiro :s
Hoe hou ik de gemiddelde FOK!er bezig?!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Moet haast wel. Of dit is een topic uit, wat? 2005?
Het is vrijwel gelijk aan internetbankieren. Kan je dat niet, dan kun je ook geen betalingen met iDEAL doen. Zul je eerst internetbankieren aan moeten vragen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
volgens mij is dat automatisch dat internet bankieren maar ok dat weet ik ook niet zeker..
Maar hoe zet je daar je handtekening dan op, kan toch nooit veilig zijn...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Een acceptgiro, maar dan in je mailbox i.p.v op papier. Gawd onder welke steen leef jij.
Dacht dat "kan je internetbankierne" bedoeld was als of ik dat 'kan', niet of dat geactiveerd is op mijn rekening oid. Heb het nognooit gedaan iig.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is vrijwel gelijk aan internetbankieren. Kan je dat niet, dan kun je ook geen betalingen met iDEAL doen. Zul je eerst internetbankieren aan moeten vragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |