SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
Die girl woont ver weg en ik kan momenteel alleen fietsenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon bij iemand thuis hard aan de cola, of doe gek en neem een icetea. Je laat je toch niet tegenhouden door een beetje regen of wa!
strugglesquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die girl woont ver weg en ik kan momenteel alleen fietsenen zij kan niet hier komen
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:36 schreef CookieSlikker het volgende:
[ afbeelding ]Cookie jij hebt mooiere vormen dan die dames hoor .SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokker101 is mijn onderdaan.
umad bro?
Mijn kat sprong dus op het toetsenbord en op hetzelfde moment zat mijn broertje ineens achter mijn laptop.quote:
hey ;$$quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn kat sprong dus op het toetsenbord en op hetzelfde moment zat mijn broertje ineens achter mijn laptop.
Ik wil verder niemand beschuldigen maar ik denk dat Fopje erachter zit.
jajaquote:[ Bericht 19% gewijzigd door Littlerabbit op 13-08-2014 20:37:42 ]
Dat heb ik echt nooit meer gelukkigquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:02 schreef Snowbells het volgende:
Weer verder met sims nadat die vastliep zonder op te slaan
3 dagen bezig geweest met een huis bouwen, loopt die vast. Janken is dat.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nooit meer gelukkig
I know the feelquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:05 schreef Casaa het volgende:
[..]
3 dagen bezig geweest met een huis bouwen, loopt die vast. Janken is dat.
Ja jeetje, verpest het maar weer.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben geinstructueerd door mensen/users die ik niet durf tegen te spreken.
[..]
Al kun je natuurlijk beter zonuren opmeten dan gevallen regen. Een halve tropische regenbui in Italie staat gelijk aan maanden van donkere wolken met hier en daar wat miezeren in Engeland.
Al klopt het wel dat Schotland nog veel erger is. Wat niet wegneemt dat ik er graag weer eens naartoe zou gaan. De natuur is daar echt schitterend
okie darrrrrling.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:40 schreef Cosmo. het volgende:
Flips weg gaan over een uurtje weg ok neem je bikini mee.
En vergeet je benen niet scheren.quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:42 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
En vergeet je benen niet scheren.
Moet wel een beetje toonbaar zijn toch.quote:
Dat ben ik altijd toch.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:44 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Moet wel een beetje toonbaar zijn toch..
Uhh ja uiteraard.quote:
No tea no shade.quote:
Dit had niks met relativeren te maken. Dit was slechts mijn eigen stelling verdedigen tegen jouw artikel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja jeetje, verpest het maar weer.Al heb je wel gelijk, maar jeetje.
Ik ben nog nooit van het continent af geweest, al geloof ik best dat het er erg mooi is.Ga gewoon een keertje weer er naar toe dannnnnn
Wow. Bikkelhard ben je ook.quote:
We zijn niet allemaal zoals jijquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
hij zegt dat je een harde pener hebt dus hij wil wel iets anders denk ik![]()
'als jou' toch?quote:
Heb je wel eens de drang om een banaan te eten?quote:
Ik lees net dat het 'als jij' is. Ik word steeds beter in Nederlandsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:23 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Heb je wel eens de drang om een banaan te eten?
Ja, ik eet er soms ook één.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:23 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Heb je wel eens de drang om een banaan te eten?
Bananen*quote:
Ik heb nog een jerrycan vol glijmiddel staan, misschien kunnen we die aanbreken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang we het naderhand maar goedmaken op een liefelijke, intieme wijze.
Ga ik wel nodig hebben ook. Niet dat ik jou een oude fiets zou willen noemen of iets dergelijks overigens, slechts ervaren en grootquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:34 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ik heb nog een jerrycan vol glijmiddel staan, misschien kunnen we die aanbreken..
Okéquote:
okquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:05 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb vandaag Ice Tea gedronken @TT #peach #lipton
Ik zal mijn nieuw verworven kroonkurken eens in mijn mappen stoppen.quote:
Neen Ford Fiestaquote:
Uit?quote:
2010quote:
Die zien er leuk uitquote:
Is het waardquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:43 schreef Amarantha het volgende:
Op wit zie je elk vlekje zo zitten
Eensquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:44 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vind witte auto's niet zo mooi
Is ook een Fordquote:
Dat kloptquote:
Maar als je eroverheen ejaculeert zie je t nietquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:43 schreef Amarantha het volgende:
Op wit zie je elk vlekje zo zitten
quote:
Maar de kleur is niet ''spermawit''quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar als je eroverheen ejaculeert zie je t niet [ afbeelding ]
Ja had het eerder toch steeds over een andere?quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja had het eerder toch steeds over een andere?
Mooier ookquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar dit is 'm geworden omdat deze maandelijks goedkoper is
Geel? Is het over de datum?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar de kleur is niet ''spermawit'' [ afbeelding ]
Nee, Frost white ^^quote:
Ik ben ook al 24 jaar blank. Tot nu toe succesvol.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wacht maar.. Ik heb de ervaring daarmee.
blank =/= witte.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben ook al 24 jaar blank. Tot nu toe succesvol.
Ik ging er voor het gemak vanuit dat ik niet hoefde te verduidelijken dat ik nooit in de zon kwam en daarmee 'echt' wit ben..quote:
blob...blob...blob...quote:
Oeh, dan zou ik de politie maar bellen.quote:
JA DOE DAT EEENS!!!!!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:10 schreef Dagoduck het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EDIT GEWOON JE FUCKING BERICHT BADMUTS!![]()
![]()
haiquote:
Wie doet zoiets dan ookquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:31 schreef Casaa het volgende:
On-topic: Ice Tea na het tandenpoetsen is echt zwaar goor.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:31 schreef Casaa het volgende:
Heb ik gedaan, moest 'domme badmuts' staan.quote:
Ga je morgen ook naar de gang bang bij ria thuis grquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Haha leuk grapje van mij he groetjes Willeke & de kids.
Nee sorry ik moet op Banjer de hond passen. En een huispak op marktplaats zetten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:09 schreef klawie het volgende:
[..]
Ga je morgen ook naar de gang bang bij ria thuis gr
Ps het is van 17:00tot 20:00
Waar woont Ria? Want ik ga bandje kijken morgenavond.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:09 schreef klawie het volgende:
[..]
Ga je morgen ook naar de gang bang bij ria thuis gr
Ps het is van 17:00tot 20:00
Melk, appelsap, Coca Cola en 95% van alle andere dranken ook.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:31 schreef Casaa het volgende:
Ria woont in Wassenaar.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waar woont Ria? Want ik ga bandje kijken morgenavond.
Dat ga ik dan niet redden.quote:
Mwah, hoef je voor mij niet te doen hoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
We kunnen het ook verplaatsen naar een andere datum wat schikt u?
neequote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:21 schreef Dagoduck het volgende:
Maar als iedereen nou even Editors komt luisteren op Studio Brussel en in het topic posten dan voel ik me daar niet zo alleen.
TV / [StuBru #5] Met heel veel goede muziek!
Oh.quote:
Ok.quote:
Het is gewoon in het zaaltje van de bingo grtzquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waar woont Ria? Want ik ga bandje kijken morgenavond.
Hallo.quote:
Nee, je internet is ruk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:11 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn downloadsnelheid is 80mbps en toch duurt het eeuwen om facebook etc te laden, dan is mijn pc toch gewoon ruk?
Paulquote:
Hoi hoiquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 06:37 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is dit voor tijd om wakker te worden
Ja halloquote:
Ik werd gewoon wakker.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 06:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Moet je nu opstaan of werd je gewoon wakker?
Ik heb ook helemaal geen zin meer om te slapen.quote:
Snap ik.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 06:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal geen zin meer om te slapen.
10 uur slapen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 06:48 schreef Dagoduck het volgende:
Slapen is overrated als je elke dag al 10 uur slaapt.
Gaat vanzelf, behalve vandaag.quote:
Zeker dat er nog 300 tussen zitten die er uit kunnen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 07:20 schreef Dagoduck het volgende:
Er zaten ook nog 5 ghosts tussen, nog maar 439 over.
Nah, is ook zo saai.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:12 schreef Maringo het volgende:
[..]
Zeker dat er nog 300 tussen zitten die er uit kunnen.
Wel okequote:
Kattenstress?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wel okewat kattenstress. Hoe is het met jou? En met je huis?
Ja twee gebroken pootjes.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kattenstress?
goed, beetje puinhoop nu wel
hoe heeft die dat gedaan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja twee gebroken pootjes.
Veel klussen? Wat moet er allemaal gedaan worden?
Uit het raam gevallen, 4 hoogquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe heeft die dat gedaan?
Ben nu het trappenhuis en de gang aan het strippen voor nieuw behang en verf
dat kan pijn doen jaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Uit het raam gevallen, 4 hoog
Is dat het enige wat een nieuw verf/behanglaagje nodig heeft?
De operaties doen vooral pijn in mijn portemonneequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat kan pijn doen ja
Kamers zijn al min of meer klaar.
Trappenhuis ook nog even een plafonje slopen. Als dat klaar is misschien nog een nieuw plafond op de badkamer en in de schuur. En er zijn nog meer projecten maar die hebben geen haast
geen brabo meer?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
De operaties doen vooral pijn in mijn portemonneeNee hoor, hij is wel een beetje zielig
Fijn dat er geen dringende issues verder zijn!
Wij zijn inmiddels in Alphen aan den Rijn aan het kijken voor een huisafgelopen zaterdag 3 bezichtigingen gehad en morgen weer 3.
Jaquote:
flips aan de apres ski?quote:
Haha dat is onder andere wel weer een groot voordeelquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jakan ik ook eens spontaan met vrienden en familie afspreken
Jij gefeliciteerd met je diplomaaaaatoch?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stiekem wel zin om een nacht lang te zuipen en slechte muziek te horen.![]()
dan moet je dit weekend in mijn dorp zijnquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stiekem wel zin om een nacht lang te zuipen en slechte muziek te horen.![]()
Bijnaaaaaa! Laatste loodjes dus haha.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha dat is onder andere wel weer een groot voordeel
En nou niet helemaal, maar ik had geen zin om facebook aan te passen.Ik moet hem nog 1 keer inleveren en verdedigen maar beetje veel gewerkt en wat privé omstandigheden dat er voor zorgt dat ik het nog niet af heb.
Hosselpoging gespotquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan moet je dit weekend in mijn dorp zijn![]()
flips laat zich niet hosselenquote:
ik wil niet stoken in een goed huwelijkquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zou het niet eens proberen als ik jou was
Aldus degene die er zelf wel een tweede relatie op na houdt. Het is je gegund hoor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zou het niet eens proberen als ik jou was
Doe niet zo nieuw!quote:
Ik heb hem al eens in de Melkweg gezien. Toen hij net upcoming was. Waren echt 20 mensen ofzoquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik hoorde dat hij binnenkort in NL op gaat treden.
Goed verhaalquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dit is echt pure kunst gek
een van mijn favo bands aller tijde
Echte fans reizen hun bands gewoon achterna.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als ze ooit in Nederland komen
kosten wat het kost concert bijwonen
daar heb ik het geld toch niet voorquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Echte fans reizen hun bands gewoon achterna.
Was echt een kut userquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:59 schreef wietparkiet het volgende:
hamerhaaitje is ook gestopt met fok
was toffe peer
Alsof je zelfmoord heb gepleegd..quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gestopt met fok, klinkt best wel dramatisch
Blijft de beste meetquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:01 schreef Dientje12 het volgende:
hey, 2 jaar geleden was die mono meet toch ofzo
bijna 2 jaar jaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:01 schreef Dientje12 het volgende:
#neverforgetquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:01 schreef Dientje12 het volgende:
ik ook nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben er niet geweest, maar ik zal dit nooit vergeten nee
Wel toch bij die meet van FL?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben er niet geweest, maar ik zal dit nooit vergeten nee
kontje verkopen achter Utrecht csquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
daar heb ik het geld toch niet voor
Was ook wel baas.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jah die wel, in oktober is dat 2 jaar geleden dacht ik
Toen iemand een gat in zn kop opliep, dat was echt fantastisch jaquote:
Oh jaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Toen iemand een gat in zn kop opliep, dat was echt fantastisch ja
er is geen voor of achter meer bij ucsquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
kontje verkopen achter Utrecht cs
Bij de bushaltes/taxi's dan. Lopen altijd shady types rond.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
er is geen voor of achter meer bij ucs
Dan gewoon in de stationshal.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
er is geen voor of achter meer bij ucs
je bent zelf een shady typenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bij de bushaltes dan. Lopen altijd shady types rond.
Mn kat heet wel Shady jaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je bent zelf een shady typen![]()
maar hoorde van een niet nader te noemen Molukker dat je in Utje ging wonen?
Kom gewoon weer terug naar Almere. Zal je goed doen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mn kat heet wel Shady ja
Hehe, nee wordt Alphen aan den Rijn. Utrecht is keiduur manen wil niet naar Leidse Rijn.
Hooguit een paar maanden in het ouderlijk huis zodra de papieren rond zijnquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kom gewoon weer terug naar Almere. Zal je goed doen.
jammerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mn kat heet wel Shady ja
Hehe, nee wordt Alphen aan den Rijn. Utrecht is keiduur manen wil niet naar Leidse Rijn.
Tis dichterbij dan Tilburgquote:
ik was ook laatst met een niet nader te noemen Molukker in Utregquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Tis dichterbij dan Tilburg
Binnenkort ben ik wel met een niet nader te noemen Molukker in Utreg
30 uur lolwatquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik was ook laatst met een niet nader te noemen Molukker in Utreg
maar had 30 uur niet geslapen toen
ja kon niet slapen die nacht daarvoor dus had maar niet geslapen en toen had ik 's middags afgesprokenquote:
Het was daarentegen wel een zeer boeiend gesprek die nacht.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja kon niet slapen die nacht daarvoor dus had maar niet geslapen en toen had ik 's middags afgesproken
pep gesnoven gewoonquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja kon niet slapen die nacht daarvoor dus had maar niet geslapen en toen had ik 's middags afgesproken
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het was daarentegen wel een zeer boeiend gesprek die nacht.
Was vast een strak planquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
We hebben er wel mensen een prachtige ochtend mee kunnen geven. We zijn een begenadigd team samen en niet enkel als ridders.quote:
flips die 's ochtends nog even kon delen dat ze naar werk ging en wij die nog wakker warenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We hebben er wel mensen een prachtige ochtend mee kunnen geven. We zijn een begenadigd team samen en niet enkel als ridders.
ja had dat al eerder afgesproken en dan is het lullig om af te zeggenquote:
Silent but deadly?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik geef hem gewoon de schuld. Kan ook zijn dat ik t zelf was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |