SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nieuwe regels opgelegd gekregen en hebben tijd nodig om een antwoord te kunnen geven. Daarom op wedstrijddagen dicht.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal wel vanwege protest van VAK410 zijn![]()
Repost:
Is er een lieve Fok!Ker die mij wil helpen met 2 barcodes? Ik wil een passe halen maar vind de lange zikde iets te veel geld. Iemand met 2 SCC op noord of zuid die niet gaat en waarvan ik de barcode mag lenen?
Edit: kurk droog kan bevestigen dat ik mij altijd gedraag
Edit2: niet op vak410 (424/425) dat is altijd zo'n gekut met kaarten.
Iemand?![]()
Dat moeten ze dan maar intern houden en niet supportershome dicht gaan gooien want in feite zegt het naam al dat het voor alle supporters is. Al komen daar vooral dezelfde mensen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:59 schreef j95 het volgende:
[..]
Nieuwe regels opgelegd gekregen en hebben tijd nodig om een antwoord te kunnen geven. Daarom op wedstrijddagen dicht.![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat moeten ze dan maar intern houden en niet supportershome dicht gaan gooien want in feite zegt het naam al dat het voor alle supporters is. Al komen daar vooral dezelfde mensen.![]()
![]()
Ja, je praat echt onzin. Het supportershome wordt beheerd door supporters. Zij hebben van de gemeente nieuwe regels gekregen en ze hebben tijd nodig om te bedenken hoe ze daar mee omgaan. Dat is hun goed recht.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat?
Wil je impliceren dat Ajax op zijn knieën moet gaan voor VAK410![]()
Daar is vast wel een mouw aan te passen, die regels zullen ze toch wel op tijd hebben ontvangenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:05 schreef j95 het volgende:
[..]
Ja, je praat echt onzin. Het supportershome wordt beheerd door supporters. Zij hebben van de gemeente nieuwe regels gekregen en ze hebben tijd nodig om te bedenken hoe ze daar mee omgaan. Dat is hun goed recht.![]()
Ik meen van niet, die kwamen een week voor de eerste thuiswedstrijd maar goed ik volg het allemaal niet zo maar het komt er op neer zoals meestal dat een kleine groep de boel terroriseert en het trommelvee zich daar als makke schaapjes bij aansluitquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar is vast wel een mouw aan te passen, die regels zullen ze toch wel op tijd hebben ontvangen![]()
Het verbaasde me ook dat ze geld kregen voor spandoeken, wat een onzinquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je ze geen aandacht moeten geven. Stelletje op zichzelf geilende pubers![]()
*Kurkdroogquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
Repost:
Is er een lieve Fok!Ker die mij wil helpen met 2 barcodes? Ik wil een passe halen maar vind de lange zikde iets te veel geld. Iemand met 2 SCC op noord of zuid die niet gaat en waarvan ik de barcode mag lenen?
Edit: kurk droog kan bevestigen dat ik mij altijd gedraag
Edit2: niet op vak410 (424/425) dat is altijd zo'n gekut met kaarten.
Iemand?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Eigenlijk zijn het geen supporters. Die vinden wat er op het veld gebeurt minder boeiend dan wat ze zelf uitvoeren op de tribunes.![]()
Natuurlijk, we hebben het over Eto'o niet over bojanquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:12 schreef Heeinz het volgende:
Eto'o een garantie voor succes noemen![]()
Wat een onzin. Ze zorgen wel voor de sfeer en ook al gaan sommige acties helemaal nergens over en brengen ze wel eens de club in diskrediet, hoeveel tijd en energie ze steken in de sfeer respecteer ik ten zeerstequote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Eigenlijk zijn het geen supporters. Die vinden wat er op het veld gebeurt minder boeiend dan wat ze zelf uitvoeren op de tribunes.![]()
Sfeermakers zijn een belangrijk onderdeel van het publiek daar de rest liever aan het feunen is en een beetje op hun Huaweii 4G-verbinding rondhangt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Eigenlijk zijn het geen supporters. Die vinden wat er op het veld gebeurt minder boeiend dan wat ze zelf uitvoeren op de tribunes.
Tevens moet jij je muil houden want ik zie Ajax nog vaker live spelen dan jij. Dat is wel heel triest."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat scheelt wel enorm maar ik zal blij zijn als dit gerucht de wereld uit is, ik vond het in het begin wel grappig maar dat is wel voorbij.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk, we hebben het over Eto'o niet over bojan![]()
Wat zitten ze dan allemaal verontwaardigd te doen dat Ajax eens terecht maatregelen neemt? Ze lijken er geen ene fuck van te snappen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ze zorgen wel voor de sfeer en ook al gaan sommige acties helemaal nergens over en brengen ze wel eens de club in diskrediet, hoeveel tijd en energie ze steken in de sfeer respecteer ik ten zeerste![]()
Oh dan laat ze maar rellen tijdens zowat elke Europese wedstrijd als de sfeer maar wat beter is toch. Voor zover je kan sfeer kan spreken als iemand op trommels loopt te rammen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ze zorgen wel voor de sfeer en ook al gaan sommige acties helemaal nergens over en brengen ze wel eens de club in diskrediet, hoeveel tijd en energie ze steken in de sfeer respecteer ik ten zeerste![]()
Niet op letten, meest vale toetsen op zijn toetsenbord zijn de 8, 1 en 9quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ze zorgen wel voor de sfeer en ook al gaan sommige acties helemaal nergens over en brengen ze wel eens de club in diskrediet, hoeveel tijd en energie ze steken in de sfeer respecteer ik ten zeerste"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Prima maar ze moeten zichzelf ook weer niet te belangrijk gaan vindenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Omdat een aantal te dom zijn om te poepen misschien? Of moet dat opnieuw uitlegd wordenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zitten ze dan allemaal verontwaardigd te doen dat Ajax eens terecht maatregelen neemt? Ze lijken er geen ene fuck van te snappen.![]()
De kans is nog steeds 50/50 heb ik gehoordquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat scheelt wel enorm maar ik zal blij zijn als dit gerucht de wereld uit is, ik vond het in het begin wel grappig maar dat is wel voorbij.![]()
Een aantal, wow.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Omdat een aantal te dom zijn om te poepen misschien? Of moet dat opnieuw uitlegd worden![]()
Ze moeten gewoon eens nokken met hun eigen beleid willen voeren. Niets mis met sfeeracties, maar na de bekerfinale heb je gewoon je muil te houden met je teringvuurwerk.
Opkanjeren als je niet normaal kan doen, ook al heb je een tijd met je trommeltje lopen slaan, je bent niets en dan ook niets bijzonders verder.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Nou weet ik dat jij niet zo van naar het stadion gaan houdt en op tv vind ik het ook altijd wat knullig klinken, maar altijd als ik daar ben ben ik blij dat ze er zijnquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh dan laat ze maar rellen tijdens zowat elke Europese wedstrijd als de sfeer maar wat beter is toch. Voor zover je kan sfeer kan spreken als iemand op trommels loopt te rammen.![]()
Dat zal best ik heb er helemaal niks mee. Wat ik het ergste vind aan 410 zijn de rellen in vooral de Europese wedstrijden. Celtic,Milan,RBS allemaal afgelopen seizoenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou weet ik dat jij niet zo van naar het stadion gaan houdt en op tv vind ik het ook altijd wat knullig klinken, maar altijd als ik daar ben ben ik blij dat ze er zijn![]()
![]()
Doe eens niet zo aangebrand, joh. Altijd dat gezeik dat van ''jij gaat nooit naar het stadion boehoe''. Zo moeilijk is het niet om je te gedragen bij een voetbalwedstrijd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kan iemand het aan deze jongen uitleggen?![]()
Daar is het al te laat voor ben ik bang, en daarom ben ik groot voorstander van de huidige maatregelen. Als iedereen de pineut zal zijn van de actie van één debiel dan wil iedereen die debiel stoppen. Als alleen die debiel de pineut is vindt iedereen het mooi. Stukje controle onderling, lekker man, werkt veel beterquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Prima maar ze moeten zichzelf ook weer niet te belangrijk gaan vinden![]()
Goed plan om dat over te laten aan doorgesnoven mongolenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Daar is het al te laat voor ben ik bang, en daarom ben ik groot voorstander van de huidige maatregelen. Als iedereen de pineut zal zijn van de actie van één debiel dan wil iedereen die debiel stoppen. Als alleen die debiel de pineut is vindt iedereen het mooi. Stukje controle onderling, lekker man, werkt veel beter![]()
oke. Krijg jij ook een ban als ik dalijk een goatse post. Niet achteraf klagen hèquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Daar is het al te laat voor ben ik bang, en daarom ben ik groot voorstander van de huidige maatregelen. Als iedereen de pineut zal zijn van de actie van één debiel dan wil iedereen die debiel stoppen. Als alleen die debiel de pineut is vindt iedereen het mooi. Stukje controle onderling, lekker man, werkt veel beter![]()
Buitenstaanders zullen de fanatieke supporters nooit snappen, en andersom ook niet. Zal altijd zo blijven.![]()
Ben ik het ook absoluut mee eens, terwijl ik van dezelfde video's in bijvoorbeeld Manchester wel weer enorm kan genieten. Ze lijken zich neer te willen zetten als gevreesde hooligans en dat is in- en intriestquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zal best ik heb er helemaal niks mee. Wat ik het ergste vind aan 410 zijn de rellen in vooral de Europese wedstrijden. Celtic,Milan,RBS allemaal afgelopen seizoen![]()
Daar heb ik niks over gezegd en het zal me een worst zijn hoe vaak iemand naar het stadion gaat.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo aangebrand, joh. Altijd dat gezeik dat van ''jij gaat nooit naar het stadion boehoe''. Zo moeilijk is het niet om je te gedragen bij een voetbalwedstrijd.![]()
Ik wil niet weten hoeveel geld dat clubje Ajax al heeft gekostquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ben ik het ook absoluut mee eens, terwijl ik van dezelfde video's in bijvoorbeeld Manchester wel weer enorm kan genieten. Ze lijken zich neer te willen zetten als gevreesde hooligans en dat is in- en intriest![]()
![]()
Oh, ik verwarde je even met Dven.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Daar heb ik niks over gezegd en het zal me een worst zijn hoe vaak iemand naar het stadion gaat.![]()
Nee, dat laat je over aan de verstandigen die tussen de doorgesnoven mongolen zittenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goed plan om dat over te laten aan doorgesnoven mongolen![]()
Op 410 zitten ook normale supporters hoor. Als ik naar Ajax ga sta ik meestal op 410, gewoon, omdat ik de beleving daar 'leuker' vind.![]()
Gefeliciteerd je begrijpt er geen reet vanquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
oke. Krijg jij ook een ban als ik dalijk een goatse post. Niet achteraf klagen hè![]()
En als die verstandigen niet serieus worden genomen?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee, dat laat je over aan de verstandigen die tussen de doorgesnoven mongolen zitten![]()
Te veel, daarom vind ik ook dat deze maatregelen te lang op zich hebben laten wachtenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoeveel geld dat clubje Ajax al heeft gekost![]()
Er zijn zelfs hooggeplaatste jongens op 410 die een erg goede baan hebben en verstandig zijn. Je hebt geen idee.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En als die verstandigen niet serieus worden genomen?![]()
Dan is het vak leeg de komende wedstrijden, en dan gaan mensen wel eens nadenken waarschijnlijkquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En als die verstandigen niet serieus worden genomen?![]()
Typisch over één kam scheren dit iddquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:26 schreef j95 het volgende:
[..]
Er zijn zelfs hooggeplaatste jongens op 410 die een erg goede baan hebben en verstandig zijn. Je hebt geen idee.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: