Kat niksquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Ongeacht welke diersoort dan?
5213.32 Braziliaanse pesos.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoeveel geld zouden jullie uitgeven voor je huisdier?
Ongeacht diersoort.
Inb4 ik draai hem zelf wel de nek om.
I see what you did therequote:
Oke, jij draait hem zelf wel de nek omquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
5213.32 Braziliaanse pesos.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
I see what you did there
Is je huisdier ziek of wat bedoel je?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, jij draait hem zelf wel de nek om
Tenzij je in Brazilië zit.
Nooit dus.
Neuf heeft een melkkliertumor en de operatie is 100 euro.quote:
Ik vind het niet helemaal normaal om een huisdier een operatie te laten ondergaan, ongeacht de kosten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neuf heeft een melkkliertumor en de operatie is 100 euro.![]()
![]()
![]()
Nou heb ik wel hogere bedragen neergeteld, maar ik blijf nu een beetje aan de gang met haar.
Ja, meer dat je hier niet met dat geld kan betalen, tenzij je in Brazilië zit en ik heb niet het idee dat jij daar naar toe zal gaan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is je huisdier ziek of wat bedoel je?
Ik snapte je vraag gewoon niet, aanschaf, onderhoud, apk etc. etc.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, meer dat je hier niet met dat geld kan betalen, tenzij je in Brazilië zit en ik heb niet het idee dat jij daar naar toe zal gaan.
Tegenwoordig kan je dieren ook chemotherapie laten ondergaanquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind het niet helemaal normaal om een huisdier een operatie te laten ondergaan, ongeacht de kosten.
Oh pardon.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik snapte je vraag gewoon niet, aanschaf, onderhoud, apk etc. etc.
Cavia's hebben maar 1 levenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wauw.
Je zou nog meer uitgeven voor een cavia dan aan een kat
O ja sure, sommige mensen hebben daar geen problemen mee. Maar ik denk dat zo iets dusdanig veel stress oplevert voor zo'n diertje en dat ze daar niet zo best mee om kunnen gaan. Vaak heb ik het idee dat het ook meer om de gemoedsrust van het baasje gaat dan om het beestje zelf.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan je dieren ook chemotherapie laten ondergaan
Gaat mij 8476364 stappen te ver, maar ieder voor zich.
Damnquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neuf heeft een melkkliertumor en de operatie is 100 euro.![]()
![]()
![]()
Nou heb ik wel hogere bedragen neergeteld, maar ik blijf nu een beetje aan de gang met haar.
Van katten kan men 7 keer genietenquote:
Welke?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:15 schreef Gridlok het volgende:
Grappig om te zien hoe gekkies totaal genegeerd worden.
9 keer van het balkon mieterenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van katten kan men 7 keer genieten![]()
Dat.. Die beesten hebben vaak al pijn en geen plezier meer in het leven.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
O ja sure, sommige mensen hebben daar geen problemen mee. Maar ik denk dat zo iets dusdanig veel stress oplevert voor zo'n diertje en dat ze daar niet zo best mee om kunnen gaan. Vaak heb ik het idee dat het ook meer om de gemoedsrust van het baasje gaat dan om het beestje zelf.
Er wordt op me gereageerdquote:
Ik heb een keer een vogel met een euthanasie wens gehad en dat was niet makkelijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat.. Die beesten hebben vaak al pijn en geen plezier meer in het leven.
Vogels wensen nooit. Dieren überhaupt nietquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb een keer een vogel met een euthanasie wens gehad en dat was niet makkelijk.
Ja 2x 310 euroquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Damn:s
Kut. Maar ik heb je inderdaad wel eens bedragen zien noemen van het dubbele van dat? toch?
Ligt ook aan de leeftijd en hoe lang je zo'n beestje hebt natuurlijk. Maar voor knaagdiertjes die maar een paar jaar worden zoveel geld... :s lastigggg
Wel eens een hond mee gemaakt die je wist te vertellen dat 'ie geen plezier meer in het leven had? Projectie van menselijke emoties pur sang.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vogels wensen nooit. Dieren überhaupt niet
Alleen kleine verwende jongetjes ?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vogels wensen nooit. Dieren überhaupt niet
Gebaseerd op feiten?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wel eens een hond mee gemaakt die je wist te vertellen dat 'ie geen plezier meer in het leven had? Projectie van menselijke emoties pur sang.
Sjezusquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja 2x 310 euro![]()
Neuf is pas 2, wordt 3 dit jaar en volgens de dierenarts wordt het alleen meer groter, totdat ie in de weg gaat zitten.
En dat ... Las in het caviatopic dat iemand 200 euro had uitgegeven en dat de cavia toch uw overleden, tja zuur is dat wel.
Maybequote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen kleine verwende jongetjes ?![]()
Nee.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wel eens een hond mee gemaakt die je wist te vertellen dat 'ie geen plezier meer in het leven had? Projectie van menselijke emoties pur sang.
Is dat zo'n parasiet die altijd op haaien zitten of zo? Arm meisjequote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:21 schreef VeerEli het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)opt_uit_klauwen.html
AHHAHAHAHA die kop van dat wijfIk ga stuk
Ik bedoel niet dat ze niet zielig zijn in zo'n situatie maar ik weet niet of dieren zo diepzinnig kunnen nadenken over hun eigen leven of zich gewoon min voelen en dus maar in een hoekje gaan zitten. Maar in zo'n geval zou ik zeker kiezen om 'em te laten inslapen omdat ik vind dat het niet ten goede komt aan de levenskwaliteit van een huisdier als 'ie zo'n kwaal heeft.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gebaseerd op feiten?
Niet meer eten, niet meer spelen, in een hoekje wegrotten?
Dat is geen antropomorfisme.
Ja, als je geluk hebt 8quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sjezus![]()
Denk niet dat ik dat had gedaan. DIe beesten worden 6 jaar ofzo?
Wow die is oudquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is dat zo'n parasiet die altijd op haaien zitten of zo? Arm meisje.
Mja mja.... trekje conclusie. Hoe hard ookquote:
Nee, daar kunnen dieren niet over nadenken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat ze niet zielig zijn in zo'n situatie maar ik weet niet of dieren zo diepzinnig kunnen nadenken over hun eigen leven of zich gewoon min voelen en dus maar in een hoekje gaan zitten. Maar in zo'n geval zou ik zeker kiezen om 'em te laten inslapen omdat ik vind dat het niet ten goede komt aan de levenskwaliteit van een huisdier als 'ie zo'n kwaal heeft.
Hoe dan ook, ik hou sowieso niet zo van zuigzoenen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow die is oud
Wel mooi sommige vissen hebben zo'n punt aan de kieuw of vin. Meestal zijn die ook giftig.
Bijlange na niet dodelijk maar wel vervelend.
Ook niet op je penis?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik hou sowieso niet zo van zuigzoenen.
Ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mja mja.... trekje conclusie. Hoe hard ook
quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mja mja.... trekje conclusie. Hoe hard ook
Ja corydorassen ook.. Blijven zo in dat netje hangenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow die is oud
Wel mooi sommige vissen hebben zo'n punt aan de kieuw of vin. Meestal zijn die ook giftig.
Bijlange na niet dodelijk maar wel vervelend.
Ja, kijk... ik weet niet hoe dat gaat met cavias enzo je zal er vast echt wel een goeie band mee hebben maar stel dat er elk jaar weer 100/200 euro in moet voor dat soort dingen. Dan kan je nooit sparen voor een andere auto... je wil al zo lang van je Twingo af met bloemetjes...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja.
Ik laat neuf wel wegrotten![]()
Nee, maar srs.
Ik blijf bezig_
Sowieso dat die gozer op het eind een foto maaktequote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:21 schreef VeerEli het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)opt_uit_klauwen.html
AHHAHAHAHA die kop van dat wijfIk ga stuk
Ja, idd. Alle meerval soorten hebben dat.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja corydorassen ook.. Blijven zo in dat netje hangen
Verwarrend ditquote:
Ik heb vroeger een cavia gehad die, ik denk, d'r rug gebroken had want z'n achterpoten zaten in een keer aan de zijkant. Maar die kon dat wel handelen wat ze at wel gewoon nogquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja.
Ik laat neuf wel wegrotten![]()
Nee, maar srs.
Ik blijf bezig_
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb vroeger een cavia gehad die, ik denk, z'n rug gebroken had want z'n achterpoten zaten in een keer aan de zijkant. Maar die kon dat wel handelen wat ze at wel gewoon nog, denk dat de zenuwen in de knel zaten o.i.d. en dat ze daardoor niks meer voelde . Evengoed wel laten inslapen want echt een fraai gezicht was het niet.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sowieso dat die gozer op het eind een foto maakte
Veer?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ga weer een appeltaart makendoeeeeiii
Het was redelijk bizar, kwam op een ochtend beneden en trof d'r zo aanquote:
Zou je? als ze die vis nog aan haar been had?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sowieso dat die gozer op het eind een foto maakte
Vertrouwde geur, niks aan de hand.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou je? als ze die vis nog aan haar been had?
Ik had hem van die vin afgebroken en in haar waffel gestopt. Vreselijk geluid altijd die Amerikaanse wijvenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou je? als ze die vis nog aan haar been had?
Ik snap dat nooit zo. Heb echt nog nooit vrouwen met visgeur gehadquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vertrouwde geur, niks aan de hand.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik had hem van die vin afgebroken en in haar waffel gestopt. Vreselijk geluid altijd die Amerikaanse wijven
Ik put ook alleen maar uit de kennis die ik hier opgebouwd heb.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
Ik snap dat nooit zo. Heb echt nog nooit vrouwen met visgeur gehad
Ik denk dat hier iemand klapjes moetquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, kijk... ik weet niet hoe dat gaat met cavias enzo je zal er vast echt wel een goeie band mee hebben maar stel dat er elk jaar weer 100/200 euro in moet voor dat soort dingen. Dan kan je nooit sparen voor een andere auto... je wil al zo lang van je Twingo af met bloemetjes...
Ik ook niet. Voor geval dat wel lactacyd in huisquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo. Heb echt nog nooit vrouwen met visgeur gehad
[..]![]()
Ik zou me doodschrikken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, idd. Alle meerval soorten hebben dat.
Ik heb btw 2 soorten die knorren
[..]
Verwarrend dit
Jij?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ook niet. Voor geval dat wel lactacyd in huis
Wie is het?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat hier iemand klapjes moet![]()
Nu op weg hoor.
In m'n bloemen -twingo.
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik put ook alleen maar uit de kennis die ik hier opgebouwd heb.
Botia 'knakt' iddquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou me doodschrikken.
Ineens knorgeluiden uit het aquarium![]()
Ik heb wel dat ze knakken, maar knorren niet.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb vroeger een cavia gehad die, ik denk, d'r rug gebroken had want z'n achterpoten zaten in een keer aan de zijkant. Maar die kon dat wel handelen wat ze at wel gewoon nog, denk dat de zenuwen in de knel zaten o.i.d. en dat ze daardoor niks meer voelde . Evengoed wel laten inslapen want echt een fraai gezicht was het niet.
Ik ga richting grunna.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij?
[..]
Wie is het?
[..]
Begrijpelijk.
Alleen corydorassen hierquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Botia 'knakt' idd![]()
Ja, klopt... zit soms op de bank en dan in ene vanuit het aquarium lawaaihebben ze weer ruzie.
De grote knort als een varken en de kleinere knortpiept meer
Echt?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga richting grunna.
Moeilijk hoor, zoveel grunna-users hier
jaajaj je bent dol op corydorassenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen corydorassen hier
Vanuit Zuid-Limburg gezien wel.quote:
Dat zeg ik, Zuid-Limburg.quote:
Je bent wel een halve jaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt?
Ja er zitten hier te veel. Maar ik ben de enige belangrijke en semi coole
Vanuit Delfzijl is Groningen anders goed bereikbaar.quote:
Jij woont niet in aggaquote:
halve wat?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent wel een halve ja
ja ook wel.quote:
Bereikbaar is het sowiesoquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:44 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Vanuit Delfzijl is Groningen anders goed bereikbaar.
praat is NLDS.quote:
Gewoon een halve van allesquote:
-Hoofdletterquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:45 schreef voederbietel het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_meneer_agent_.html
En jij een hele...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon een halve van alles
hahaa die gozer wilde hem neerstekenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Laatst compilatie gezien van Hood pranks gone wrong
Die lui worden echt soms kapot getrapt enzo he
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
-Hoofdletter
-Eens
-Nederlands
Je mamma![]()
Ja, diequote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hahaa die gozer wilde hem neersteken
voor 4ebe is alles groot;quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En jij een hele...
Een hele kleine
Ik ben benieuwd wat ze te zien krijgt..quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:54 schreef wise het volgende:
[..]
voor 4ebe is alles groot;
[ afbeelding ]
Die man zal wel zo'n grote opblaasbare hamer laten zien ofso haahquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:54 schreef wise het volgende:
[..]
voor 4ebe is alles groot;
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En jij een hele...
Een hele kleine
foto van 2nutzquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat ze te zien krijgt..
quote:
Doe eens niet zo ongesteldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |