quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:09 schreef Life2.0 het volgende:
legimatie, niet id, komop man koop een woordenboek
Had je maar een woordenboek moeten kopen, daar staat het vast in.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:23 schreef Queller het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Geen resultaat voor ' legimatie '
Het woord is verkeerd gespeld of het staat niet in het gratis woordenboek.
Wil je meer woorden en mogelijkheden? Neem een abonnement.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:23 schreef Queller het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Geen resultaat voor ' legimatie '
Het woord is verkeerd gespeld of het staat niet in het gratis woordenboek.
Wil je meer woorden en mogelijkheden? Neem een abonnement.
Harddrugs zijn sowieso niet legaal te koop, wiet daar moet je je al een tijd voor legitimeren en voor alcohol en sigaretten is de leeftijd aangescherpt van 16 naar 18 jaar en daar werd ook al op gelet...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:10 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
waar dan, waar kun je als autonoom mens nog vrij zonder facistische trekjes drugs kopen?
eerst lezen dan vragenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:13 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja. Sinds wanneer valt wodka onder de Opiumwet?
moet ik aan mijn bewindvoerder vragenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:22 schreef Queller het volgende:
[..]
Kunnen wij elkaar een keer ontmoeten, zodat ik met eigen ogen kan zien wie er achter het account zit?
te koop = te koopquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:36 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Harddrugs zijn sowieso niet legaal te koop, wiet daar moet je je al een tijd voor legitimeren en voor alcohol en sigaretten is de leeftijd aangescherpt van 16 naar 18 jaar en daar werd ook al op gelet...
Wat is eigenlijk je probleem?
Geef eens gewoon antwoord. Wodka = drugs, lees ik. Mag ik je nou de vraag nogmaals stellen?quote:
alcohol is geen drug? wat is dezen?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:46 schreef r_one het volgende:
[..]
Geef eens gewoon antwoord. Wodka = drugs, lees ik. Mag ik je nou de vraag nogmaals stellen?
En geef je dan ook normaal antwoord?
Als je een woordenboek had geraadpleegd: nee.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:47 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
alcohol is geen drug? wat is dezen?
okay, gelukkig hebben we nu woordenboeken als rechters; scheelt weer geld bij justitiequote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:48 schreef r_one het volgende:
[..]
Als je een woordenboek had geraadpleegd: nee.
![]()
PM me even als je eens voor moet komen. Wil graag de ROFLOL-reactie van de rechter op je verweer zien.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:50 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
okay, gelukkig hebben we nu woordenboeken als rechters; scheelt weer geld bij justitie
quote:
Nuf saidquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:50 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
okay, gelukkig hebben we nu woordenboeken als rechters; scheelt weer geld bij justitie
Nonargument want: harddrugs zijn nooit legaal te koop geweest, dus altijd oppassen voor de 'fascistische' politie en andere genotsmiddelen staan al een kwart eeuw of langer onder verkooprestricties en zo aan je reactie en spelling te zien heb je een leeftijd waarmee je met deze 'fascistische' regels bent opgegroeid en weet je zelf ook niet beter.quote:
Dat valt nogal tegen de laatste tijd, eigenlijk missen alle punten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:20 schreef n0ir het volgende:
Ik vind dat Life2.0 altijd interessante punten aandraagt in topics zoals deze
echt wel, waar dacht je dat de nederlandse cocainefabriek stond?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:23 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nonargument want: harddrugs zijn nooit legaal te koop geweest, dus altijd oppassen voor de 'fascistische' politie en andere genotsmiddelen staan al een kwart eeuw of langer onder verkooprestricties en zo aan je reactie en spelling te zien heb je een leeftijd waarmee je met deze 'fascistische' regels bent opgegroeid en weet je zelf ook niet beter.
Niet mauwen dus.
boh ik krijg heul niet betaald hiervoorquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:20 schreef n0ir het volgende:
Ik vind dat Life2.0 altijd interessante punten aandraagt in topics zoals deze, maar juist daarom vind ik het zo jammer dat hij zijn boodschap nooit verwoordt op een manier die jan met de pet ook nog kan volgen.
En dan verzandt de discussie weer, tot er niets dan onzin overblijft.
Nou, dan geef je toch je zelf je antwoord: bij je drugsdealer dusquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:24 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
echt wel, waar dacht je dat de nederlandse cocainefabriek stond?![]()
ik ben nog geen drugsdealer met restricties tegen gekomen, behalve de slijterij
weet je uberhaupt wat de vraa.. oh laat maar je bent een vrouwtje..quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:31 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nou, dan geef je toch je zelf je antwoord: bij je drugsdealer dus
Have fun
Hier, het vrouwtje heeft je vraag nog maar eens opgezochtquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:10 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
waar dan, waar kun je als autonoom mens nog vrij zonder facistische trekjes drugs kopen?
die verkopen geen alcohol, te linkquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:51 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hier, het vrouwtje heeft je vraag nog maar eens opgezocht
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:20 schreef n0ir het volgende:
Ik vind dat Life2.0 altijd interessante punten aandraagt in topics zoals deze, maar juist daarom vind ik het zo jammer dat hij zijn boodschap nooit verwoordt op een manier die jan met de pet ook nog kan volgen.
En dan verzandt de discussie weer, tot er niets dan onzin overblijft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |