abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 19:14:32 #276
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_143454963
ik zou niet met iemand willen zijn die dat soort dingen over me geschreven had. heb een beetje eigenwaarde en maak het uit. nu blijf je altijd een nare bijsmaak houden dat ze je niet aantrekkelijk vindt maar enkel bij je is omdat je een aardige lieve kerel bent. dat lijkt me een naar gevoel. als ze met vriendinnen is noemt ze je waarschijnlijk nog steeds flappie.
pi_143455164
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 19:14 schreef SugeLucky het volgende:
ik zou niet met iemand willen zijn die dat soort dingen over me geschreven had. heb een beetje eigenwaarde en maak het uit. nu blijf je altijd een nare bijsmaak houden dat ze je niet aantrekkelijk vindt maar enkel bij je is omdat je een aardige lieve kerel bent. dat lijkt me een naar gevoel. als ze met vriendinnen is noemt ze je waarschijnlijk nog steeds flappie.
Elke keer dat ze in zijn bijzijn hem flappie noemt, en er komt geen ruzie van, is een bevestiging dat de relatie goed is. Onzekere mensen hebben bevestiging nodig :')
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_143455459
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 19:20 schreef Koral het volgende:

[..]

Elke keer dat ze in zijn bijzijn hem flappie noemt, en er komt geen ruzie van, is een bevestiging dat de relatie goed is. Onzekere mensen hebben bevestiging nodig :')
Deed ze dat maar...
Tails tell tales
pi_143487482
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:18 schreef zegikniet80 het volgende:

[..]

Het gaat helemaal niet om het uitschelden....
Als je mijn teksten zelf gelezen had zou je hebben gezien dat ik het haar vergeven had wat ze en hoe ze het schreef.
Het gaat mij om het feit dat ik dus kennelijk niet in haar smaak van qua uiterlijk.
En daar ging mijn vraag over. Het is niet mijn aandeel dat er zo afgeweken wordt van de daadwerkelijke vraag.
Overigens lees ik wel alles, zelfs de nutteloze een zinnige opmerkingen van mensen.

Je mag schelden wat je wilt. maar piep dan niet als je er een reactie over krijgt. Schelden is in mijn ogen een zwakte, iets dat je doet als je het met normaal Nederlands niet meer red omdat je met je argumenten en al van tafel wordt geveegd en toch je gelijk wilt halen.

Forbry:
Ze vinden het allen een leuke meid. en dat is het ook heel erg. echt een droomvrouwtje en ik ben heel erg blij dat ik haar dan met andere kwaliteiten heb weten te veroveren.
Het tegenstrijdige in het hele verhaal is dan ook dat ze tegen mij zo super lief is en echt de perfecte vrouw voor mij lijkt.
Ze praat zo anders tegen die vriendin dan tegen mij. en ze zegt dat ik haar heel gelukkig maak en haar een heel andere relatie laat zien dan ze gewend is van vorige relaties.
Iemand die voor haar kookt en haar helpt in de huishouding lijkt daarin erg zeldzaam, terwijl ik het met alle liefde voor haar en mezelf doe.
Tegen mij zegt ze dat ze me zo leuk lief en aantrekkelijk vindt. alleen wat ik las staat daar lijnrecht tegenover.
En idd de teksten waren voornamelijk van de periode toen ze nog met die andere dude in een soort van relatie zat.
Over mijn uiterlijk is ze niet heel veel positiever geworden toen dat stuk liep door mij en ze met mij verder wilde.
Het is ook alleen maar naar die vriendin toe geweest dat ze zo over mij sprak.
Op FB plaatst ze wel foto's van ons samen en dat zou ze niet doen als ze zich zou schamen denk ik?
Maar goed. het blijft een lastig verhaal. ik denk persoonlijk dat er een kern van waarheid inzit en iets in die geest maar ik betrap haar ook regelmatig dat ze me verliefd aan zit te staren als ik mijn ogen dicht heb op bed bv.
Waarheid zal misschien in het midden liggen. en misschien valt het mee.
je maakt je dus vooral druk over dat ze jou niet knap vind zeg je.
Vrouwen kunnen verliefd zijn op mannen die niet knap zijn , wees blij dat het niet andersom is en ze niet alleen bij je is vanwege je uiterlijk, dan zou je je pas zorgen moeten gaan maken (aangeizen uiterlijk achteruit gaat met de tijd). Wat dat betreft zou ik me dus geen zorgen maken :)

Het is niet leuk om te lezen wat zij heeft geschreven, maar dat hoeft niet te betekenen dat ze niet iets voor je voelde of later voor je is gaan voelen. Verder kan niemand weten hoe zij in jullie relatie staat op dit moment. Ze schreef dat ze jou voor haar ex zou verlaten...dat is wel een stukje waar ik me zorgen om zou maken, maar jullie zijn nu een tijd verder en haar mening daarover kan natuurlijk net zo goed veranderd zijn. Dat is een gok die je wel of niet zal moeten nemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2014 19:49:52 ]
pi_143499381
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 19:41 schreef madeliefff het volgende:

[..]

je maakt je dus vooral druk over dat ze jou niet knap vind zeg je.
Vrouwen kunnen verliefd zijn op mannen die niet knap zijn , wees blij dat het niet andersom is en ze niet alleen bij je is vanwege je uiterlijk, dan zou je je pas zorgen moeten gaan maken (aangeizen uiterlijk achteruit gaat met de tijd). Wat dat betreft zou ik me dus geen zorgen maken :)

Het is niet leuk om te lezen wat zij heeft geschreven, maar dat hoeft niet te betekenen dat ze niet iets voor je voelde of later voor je is gaan voelen. Verder kan niemand weten hoe zij in jullie relatie staat op dit moment. Ze schreef dat ze jou voor haar ex zou verlaten...dat is wel een stukje waar ik me zorgen om zou maken, maar jullie zijn nu een tijd verder en haar mening daarover kan natuurlijk net zo goed veranderd zijn. Dat is een gok die je wel of niet zal moeten nemen.
Ik zou me toch zorgen maken als een vrouw waar ik een relatie mee heb tegen mij zegt dat ze me niet aantrekkelijk vind.
Ik zou het niet begrijpen hoe je zoiets kunt zeggen tegen je vriend/vriendin dat ze bewust je gevoelens kwetst.

En als ze dan nog zou aangeven dat ze je zou verlaten voor haar ex zou het me te veel worden.
pi_143502304
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 01:24 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ik zou me toch zorgen maken als een vrouw waar ik een relatie mee heb tegen mij zegt dat ze me niet aantrekkelijk vind.
Ik zou het niet begrijpen hoe je zoiets kunt zeggen tegen je vriend/vriendin dat ze bewust je gevoelens kwetst.

En als ze dan nog zou aangeven dat ze je zou verlaten voor haar ex zou het me te veel worden.
ze is eigenlijk gewoon eerlijk, behalve het flappie gedeelte, dat is respectloos en het gedeelte over die ex is zorgelijk, maar dat zei ik al.
Dat ze die gedachten heeft is dan het geen waar je boos om zou moeten zijn niet dat ze het deelt met een vriendin.

De dingen die ze zegt zijn niet leuk , je wilt liever iemand die gelijk enthousiast over je is en als ik zoiets zou lezen zou ik het uitmaken denk ik ( maar goed dat ben ik)omdat ik niet iemand wil die oppervlakkig is of zoveel moeite heeft met bepaalde eigenschappen van mij, nu ben ik niet lelijk maar het zou natuurlijk ook ingevuld kunnen worden door iets anders.

Als ik er echter rationeel tegen aan kijk hoor ik wel vaker van mensen dat ze in eerste instantie iets hadden van "ja mijn partner heeft dit of dit en dat vind ik niet leuk"en later boeide dat ze niet meer omdat ze hem of haar gewoon leuk vonden of ze zeiden het omdat ze bang waren voor andermans reactie :') . Ik denk dat hun partner het echt niet leuk hadden gevonden als ze dat te weten waren gekomen.
Wat ik dus wil zeggen is dat iemand best wat aan te merken kan hebben op iemand omdat zij of hij bepaalde verwachtingen heeft en dat deze verwachtingen kunnen veranderen doordat ze de persoon gewoon leuk vinden. Ik wil niet zeggen dat dat perse bij TS zo is, wie weet vind ze hem niet echt leuk en wacht ze tot er een beter iemand voorbij komt, dat weet ik niet.

edit: o en over looks, ik kan iemand leuk vinden die niet niet eens knap is want iemands karakter is hetgeen dat mij persoonlijk trekt en ik ben daar niet alleen in hoor. maar ik mis de looks dan ook totaal niet, wat bij het meisje in de OP anders is:P maar het kan zijn dat het voor haar later veranderd is.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2014 10:18:25 ]
pi_143502384
Dat stukje over die ex is wel raar, dat hele uiterlijk verhaal tja ach, gewoon eerlijk van haar dan blijkbaar maar dat is niet zozeer het probleem als ze toch voor je gaat.

Wat er bij mij nu een beetje in doorschemert is dat ze je maar accepteert omdat het handig is voor haar en haar zoontje.
Do what you love, love what you do!
  zondag 17 augustus 2014 @ 10:28:26 #283
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_143502504
Zelf weten of je zelfrespect zwaarder weegt, of ze nou mooi, lief is, lekker neukt of een ticket bijboekt.
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_143503141
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:19 schreef Forbry het volgende:
Djeez, in de dingen die je hier neerzet klinkt ze wel echt als een ontiegelijk kutwijf... :X

Ik ken alle ins en puts van jullie relatie natuurlijk niet, maar als ik in jouw schoenen stond zou dit voor mij denk ik voldoende zijn om haar keihard te dumpen, no matter hoe leuk de relatie verder ook is (lijkt?). Volgens mij zal dit ook altijd -flink- aan jou blijven klagen en dat lijkt me echt geen gezonde basis om de relatie op voort te zetten.

Echt wel heel sneu voor je dit... sterkte!
TS = Djeez?
pi_143503529
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:18 schreef Evienne het volgende:
Ze was zelf misschien net zo verbaasd dat ze bij iemand wil zijn die niet aan het ideaalbeeld voldoet. She settled. Dat doen vele miljoenen mensen uiteindelijk, en worden daar alsnog heel gelukkig mee.

Ik vind dat dus geen settlen. Vaak realiseren mensen zich dan gewoon dat uiterlijk gewoon helemaal niet zo gek belangrijk is en dat die focus daarop voortkomt uit:

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:18 schreef Evienne het volgende:

Het promoten van het welhaast onbereikbare ideaal komt vooral voort uit de media en corporaties, die er gebaat bij zijn dat mensen ontevreden zijn met hun middelmatige leven. Het internet moet voor die bedrijven dan ook een welkome uitvinding zijn geweest, want iedereen naait elkaar op om toch niet voor minder te gaan dan perfect. Maar niemand is perfect.
Als je je dat eindelijk realiseert omdat je ziet dat je ineens van je voeten kan worden geblazen door iemand die qua uiterlijk niet vooraan stond bij het uitdelen dan settle je wat mij betreft niet. Wat mij betreft ben je de grootste debiel op aarde als iemand je van je voeten blaast en je daar van wegloopt omdat zijn/haar uiterlijk niet perfect is.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_143504832
Ik zou een Van Goghje doen, wie weet maakt het je wel fysiek iets aantrekkelijker.
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
pi_143507724
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 11:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat mij betreft ben je de grootste debiel op aarde als iemand je van je voeten blaast en je daar van wegloopt omdat zijn/haar uiterlijk niet perfect is.
Dan zou de wereld VOL eenzame mensen zijn :+
pi_143525546
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 10:12 schreef madeliefff het volgende:

[..]

ze is eigenlijk gewoon eerlijk, behalve het flappie gedeelte, dat is respectloos en het gedeelte over die ex is zorgelijk, maar dat zei ik al.
Dat ze die gedachten heeft is dan het geen waar je boos om zou moeten zijn niet dat ze het deelt met een vriendin.

De dingen die ze zegt zijn niet leuk , je wilt liever iemand die gelijk enthousiast over je is en als ik zoiets zou lezen zou ik het uitmaken denk ik ( maar goed dat ben ik)omdat ik niet iemand wil die oppervlakkig is of zoveel moeite heeft met bepaalde eigenschappen van mij, nu ben ik niet lelijk maar het zou natuurlijk ook ingevuld kunnen worden door iets anders.

Als ik er echter rationeel tegen aan kijk hoor ik wel vaker van mensen dat ze in eerste instantie iets hadden van "ja mijn partner heeft dit of dit en dat vind ik niet leuk"en later boeide dat ze niet meer omdat ze hem of haar gewoon leuk vonden of ze zeiden het omdat ze bang waren voor andermans reactie :') . Ik denk dat hun partner het echt niet leuk hadden gevonden als ze dat te weten waren gekomen.
Wat ik dus wil zeggen is dat iemand best wat aan te merken kan hebben op iemand omdat zij of hij bepaalde verwachtingen heeft en dat deze verwachtingen kunnen veranderen doordat ze de persoon gewoon leuk vinden. Ik wil niet zeggen dat dat perse bij TS zo is, wie weet vind ze hem niet echt leuk en wacht ze tot er een beter iemand voorbij komt, dat weet ik niet.

edit: o en over looks, ik kan iemand leuk vinden die niet niet eens knap is want iemands karakter is hetgeen dat mij persoonlijk trekt en ik ben daar niet alleen in hoor. maar ik mis de looks dan ook totaal niet, wat bij het meisje in de OP anders is:P maar het kan zijn dat het voor haar later veranderd is.
Nee maar het ging me ook alleen om het zeggen ervan je moet toch rekening houden met andermans gevoelens als je in een relatie zit.
Als een vrouw vind dat ik bijvoorbeeld een lelijke tattoo heb (heb geen tattoos) en ze er aan went dan vind ik dat prima iedereen heeft wel iets waar een ander zich aan stoort maar daar wen je aan.
Ook dat ze aangeeft dat ze de looks belangrijk vind en eigenlijk hem zou willen verlaten voor haar ex tsja dan zou het voor mij direct over zijn dan zie je ook direct hoe belangrijk uiterlijk voor haar is terwijl hij dat niet heeft volgens haar.

Ik vind dat je die dingen niet met een vriendin moet gaan bespreken via schriftelijke gesprekken wat dat ook mag betekenen :')
Ik ben het wel grotendeels met je eens ik zou het direct uitmaken.
pi_143532382
Ik ben het eens met de eerste reactie, hou de eer aan jezelf.
pi_143545004
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 19:14 schreef SugeLucky het volgende:
Innerlijk is niet belangrijker dan uiterlijk? :')
En waarschijnlijk noemt ze hem nu gewoon haar vriend?
pi_143545120
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 10:28 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Innerlijk is niet belangrijker dan uiterlijk? :')
En waarschijnlijk noemt ze hem nu gewoon haar vriend?
Gaat meer over dat ze hem kwetst door dat zo te zeggen.
pi_143545413
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 10:34 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Gaat meer over dat ze hem kwetst door dat zo te zeggen.
Ze kende hem toen pas net, het was vriendinnen onder elkaar, ze zei het niet tegen iedereen. Aantrekkelijkheid zit ook in uitstraling en innerlijk.

Snap sowieso niet dat ts door hun gesprek gaat.
pi_143545468
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 10:47 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ze kende hem toen pas net, het was vriendinnen onder elkaar, ze zei het niet tegen iedereen. Aantrekkelijkheid zit ook in uitstraling en innerlijk.

Snap sowieso niet dat ts door hun gesprek gaat.
Dat doen vrouwen nooit _O-

Nee natuurlijk is dat niet netjes maar het gebeurd natuurlijk wel vaker en in dit geval terecht.

Tsja ik vind het toch kwetsend als je zo over iemand denkt misschien is ze nu van mening veranderd maar als ze het nog eens zou zeggen zou het echt 100% voor me over zijn als ik TS was.
pi_143545593
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 10:49 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Dat doen vrouwen nooit _O-

Nee natuurlijk is dat niet netjes maar het gebeurd natuurlijk wel vaker en in dit geval terecht.

Tsja ik vind het toch kwetsend als je zo over iemand denkt misschien is ze nu van mening veranderd maar als ze het nog eens zou zeggen zou het echt 100% voor me over zijn als ik TS was.
Maar er staat toch nergens dat ze het nog steeds zegt? Ze zegt nu juist tegen ts dat ze hem wel aantrekkelijk vindt. Is het niet belangrijker dat ze dat nu wel vindt ipv zoveel tijd terug niet?
pi_143545689
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 10:54 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Maar er staat toch nergens dat ze het nog steeds zegt? Ze zegt nu juist tegen ts dat ze hem wel aantrekkelijk vindt. Is het niet belangrijker dat ze dat nu wel vindt ipv zoveel tijd terug niet?
Dat heb ik dan verkeerd begrepen maar toch zou het me storen.
Ik zou haar wel willen vergeven als ik van haar zou houden maar geen tweede keer als ze echt geen gevoel voor je toont 2x....

En dat ze eerst wel haar ex wou inruilen voor hem tsja daar zou ik ook mee zitten als ik TS was veel meer dan die opmerking over het uiterlijk.
pi_143545810
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 10:58 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Dat heb ik dan verkeerd begrepen maar toch zou het me storen.
Ik zou haar wel willen vergeven als ik van haar zou houden maar geen tweede keer als ze echt geen gevoel voor je toont 2x....

En dat ze eerst wel haar ex wou inruilen voor hem tsja daar zou ik ook mee zitten als ik TS was veel meer dan die opmerking over het uiterlijk.
Toen hadden ze nog niks, dan is het haar eigen keus, toen.
Nu kiest ze voor ts.
Verleden = verleden. Leer dat eens
pi_143545861
quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2014 11:03 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Nu kiest ze voor ts.
Het verleden en het heden zullen altijd met elkaar verbonden zijn.
Alsof je het gaat vergeten als je vriend wat uitvreet?
  maandag 18 augustus 2014 @ 11:44:45 #298
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_143546940
quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2014 11:03 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Nu kiest ze voor ts.
Maar blijkbaar vindt ze de mening van een vriendin wel heel belangrijk en schaamt ze zich eigenlijk voor TS.
pi_143547037
quote:
2s.gif Op maandag 18 augustus 2014 11:44 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Maar blijkbaar vindt ze de mening van een vriendin wel heel belangrijk en schaamt ze zich eigenlijk voor TS.
Schaamde**
  maandag 18 augustus 2014 @ 11:50:26 #300
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_143547110
quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2014 11:48 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Schaamde**
Yeah right.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties