abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143443955
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:05 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik heb dat ook nergens gelezen, maar geloof(de) Ouder1 op dit punt wel.
Vind het sowieso niet noemenswaardig verder. :')
Totaal niet interessant voor de 'discussie' inderdaad.

En om toch mijn mening te geven. Ik heb vrienden die zo negatief over hun vriendin praten, daar is dit niks bij. Ik word daar niet vrolijk van en geef dat dan ook aan bij die maten. Toch, het is ook een soort humor en het is vaak ook goedpraten (denk aan 'ze is naakt een drama met die theezakjes, maar ze is goed in bed en verdient wel 7k per maand). Ik vind het sowieso een zwaktebod als je zo praat over de belangrijkste persoon uit je leven en ik snap dat diskrediet niet. In het geval van TS staat het alleen zwart op wit staat en in mijn ogen kan je dan niet anders dan je conclusies trekken en ermee kappen. Eigen schuld ook, dan had je dat niet moeten lezen. Dat is een bewuste keuze geweest, wellicht geboren uit onzekerheid.
pi_143443975
Heb enkel de eerste post van je gelezen, hier mijn advies.

Je bent schijnbaar heel erg gek op haar en misschien wat onzeker over jezelf, want anders had je je niet zo laten behandelen.Je kunt 2 dingen doen. Je kunt zelf de relatie verbreken, wat pijn zal doen, of je kunt wachten op het moment dat zij het doet, wat nog pijnlijker zal zijn.

Zelf heb ik niet zo'n heel extreem voorbeeld als jouw meegemaakt, maar ik weet wel dat een vroegere ex mij heel makkelijk heeft kunnen dumpen, omdat de situatie voor haar omsloeg. Ik was gek op haar en zij was op momenten schijnbaar ook gek op mij, maar toen kwam ze in de verleiding en bam! einde relatie, resultaat was dat zij vrolijk verder ging met haar nieuwe vriend en ik jankend thuis zat. Ik was te verliefd, vond haar te mooi en ik genoot van de sex, maar onze relatie kreeg scheurtjes en ik had er op bepaalde momenten geen zin meer in.

Dus of ze moet je overtuigen dat ze fout zat of jij moet dingen op een rij zetten waarom je nog met haar verder zou willen, maar dan niet met redenen komen als, ze is zo mooi of de sex is super, want uiteindelijk zetten ze je aan de kant.
pi_143444015
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 12:56 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Lees zelf nog even goed waar je op reageert:

[..]

Het gaat helemaal niet om het uitschelden....
Als je mijn teksten zelf gelezen had zou je hebben gezien dat ik het haar vergeven had wat ze en hoe ze het schreef.
Het gaat mij om het feit dat ik dus kennelijk niet in haar smaak van qua uiterlijk.
En daar ging mijn vraag over. Het is niet mijn aandeel dat er zo afgeweken wordt van de daadwerkelijke vraag.
Overigens lees ik wel alles, zelfs de nutteloze een zinnige opmerkingen van mensen.

Je mag schelden wat je wilt. maar piep dan niet als je er een reactie over krijgt. Schelden is in mijn ogen een zwakte, iets dat je doet als je het met normaal Nederlands niet meer red omdat je met je argumenten en al van tafel wordt geveegd en toch je gelijk wilt halen.

Forbry:
Ze vinden het allen een leuke meid. en dat is het ook heel erg. echt een droomvrouwtje en ik ben heel erg blij dat ik haar dan met andere kwaliteiten heb weten te veroveren.
Het tegenstrijdige in het hele verhaal is dan ook dat ze tegen mij zo super lief is en echt de perfecte vrouw voor mij lijkt.
Ze praat zo anders tegen die vriendin dan tegen mij. en ze zegt dat ik haar heel gelukkig maak en haar een heel andere relatie laat zien dan ze gewend is van vorige relaties.
Iemand die voor haar kookt en haar helpt in de huishouding lijkt daarin erg zeldzaam, terwijl ik het met alle liefde voor haar en mezelf doe.
Tegen mij zegt ze dat ze me zo leuk lief en aantrekkelijk vindt. alleen wat ik las staat daar lijnrecht tegenover.
En idd de teksten waren voornamelijk van de periode toen ze nog met die andere dude in een soort van relatie zat.
Over mijn uiterlijk is ze niet heel veel positiever geworden toen dat stuk liep door mij en ze met mij verder wilde.
Het is ook alleen maar naar die vriendin toe geweest dat ze zo over mij sprak.
Op FB plaatst ze wel foto's van ons samen en dat zou ze niet doen als ze zich zou schamen denk ik?
Maar goed. het blijft een lastig verhaal. ik denk persoonlijk dat er een kern van waarheid inzit en iets in die geest maar ik betrap haar ook regelmatig dat ze me verliefd aan zit te staren als ik mijn ogen dicht heb op bed bv.
Waarheid zal misschien in het midden liggen. en misschien valt het mee.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:18:48 #254
432025 politiekman
Doe zelf normaal
pi_143444019
pijnlijk, hoe moeilijk het ook is. kies voor jezelf
Nee, ik haat politiek.
pi_143444041
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 12:57 schreef Grietje-tit het volgende:

[..]

Een vakantie betaal je toch zelf? :)
Waarom? :)
pi_143444153

[ Bericht 100% gewijzigd door rosability op 15-08-2014 13:30:20 ]
I'm an idealist. I don't know where I'm going, but I'm on my way.
pi_143444166
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:18 schreef zegikniet80 het volgende:
Als je mijn teksten zelf gelezen had zou je hebben gezien dat ik het haar vergeven had wat ze en hoe ze het schreef.Het gaat mij om het feit dat ik dus kennelijk niet in haar smaak van qua uiterlijk.En daar ging mijn vraag over. Het is niet mijn aandeel dat er zo afgeweken wordt van de daadwerkelijke vraag.Overigens lees ik wel alles, zelfs de nutteloze een zinnige opmerkingen van mensen.
Als je mijn teksten zelf gelezen had dan had je ook gelezen dat ik je een zeer inhoudelijk antwoord op je vraag heb gegeven. Maar dat negeer je. Ik noem je 1x een debiel omdat je in haar internet/chat geschiedenis zit te neuzen en daar blijf je maar over doorgaan. :N
pi_143444183
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:18 schreef zegikniet80 het volgende:

[..]

Het gaat helemaal niet om het uitschelden....
Als je mijn teksten zelf gelezen had zou je hebben gezien dat ik het haar vergeven had wat ze en hoe ze het schreef.
Het gaat mij om het feit dat ik dus kennelijk niet in haar smaak van qua uiterlijk.
En daar ging mijn vraag over. Het is niet mijn aandeel dat er zo afgeweken wordt van de daadwerkelijke vraag.
Overigens lees ik wel alles, zelfs de nutteloze een zinnige opmerkingen van mensen.

Je mag schelden wat je wilt. maar piep dan niet als je er een reactie over krijgt. Schelden is in mijn ogen een zwakte, iets dat je doet als je het met normaal Nederlands niet meer red omdat je met je argumenten en al van tafel wordt geveegd en toch je gelijk wilt halen.

Forbry:
Ze vinden het allen een leuke meid. en dat is het ook heel erg. echt een droomvrouwtje en ik ben heel erg blij dat ik haar dan met andere kwaliteiten heb weten te veroveren.
Het tegenstrijdige in het hele verhaal is dan ook dat ze tegen mij zo super lief is en echt de perfecte vrouw voor mij lijkt.
Ze praat zo anders tegen die vriendin dan tegen mij. en ze zegt dat ik haar heel gelukkig maak en haar een heel andere relatie laat zien dan ze gewend is van vorige relaties.
Iemand die voor haar kookt en haar helpt in de huishouding lijkt daarin erg zeldzaam, terwijl ik het met alle liefde voor haar en mezelf doe.
Tegen mij zegt ze dat ze me zo leuk lief en aantrekkelijk vindt. alleen wat ik las staat daar lijnrecht tegenover.
En idd de teksten waren voornamelijk van de periode toen ze nog met die andere dude in een soort van relatie zat.
Over mijn uiterlijk is ze niet heel veel positiever geworden toen dat stuk liep door mij en ze met mij verder wilde.
Het is ook alleen maar naar die vriendin toe geweest dat ze zo over mij sprak.
Op FB plaatst ze wel foto's van ons samen en dat zou ze niet doen als ze zich zou schamen denk ik?
Maar goed. het blijft een lastig verhaal. ik denk persoonlijk dat er een kern van waarheid inzit en iets in die geest maar ik betrap haar ook regelmatig dat ze me verliefd aan zit te staren als ik mijn ogen dicht heb op bed bv.
Waarheid zal misschien in het midden liggen. en misschien valt het mee.
Dikgedrukte: Ah, o.k... nou dat is op zich wel positief dan en dank je voor je antwoord ^O^
De rest: ik heb mijn mening inmiddels al wel luid en duidelijk kenbaar gemaakt denk ik ;)
Tails tell tales
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:27:12 #259
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_143444258
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:19 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Waarom? :)
Klinkt misschien ouderwets, maar ik vind zelf als man dat je als man zelf je boontjes dient te doppen. Een vrouw verwen je. Een vrouw is een cadeautje. Ze is niet voor niets mooi. Die geef je vliegtickets.
pi_143444424
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:27 schreef Grietje-tit het volgende:

[..]

Klinkt misschien ouderwets, maar ik vind zelf als man dat je als man zelf je boontjes dient te doppen. Een vrouw verwen je. Een vrouw is een cadeautje. Ze is niet voor niets mooi. Die geef je vliegtickets.
:')

11 zeker?
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:33:53 #261
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_143444459
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:33 schreef Deckard het volgende:

[..]

:')

11 zeker?
Tien :)
Van de film
pi_143444469
quote:

[..]

LOL....
Waar heb je het nou over dude... alsof je iets van de verdeling weet.
En waarom weet je het niet? omdat het niet ter zaken is gekomen omdat het in dit onderwerp nogal irrelevante info is.
Waarom ik over de ticket vertelde en over het bij haar inwonen, was om het gezeur over dat ze mij zou gebruiken voor mijn geld van tafel te krijgen. Ik kreeg namelijk nogal veel antwoorden waar ik niks aan had. zo ook die van jou.
pi_143444476
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:33 schreef Grietje-tit het volgende:

[..]

Tien :)
Van de film
Je bent tien jaar? Ok. Nou ja vooruit, je weet niet beter.
pi_143444506
quote:

[..]

Das behoorlijk seksistisch. ;)
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:37:14 #265
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_143444572
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:34 schreef zegikniet80 het volgende:

[..]

LOL....
Waar heb je het nou over dude... alsof je iets van de verdeling weet.
En waarom weet je het niet? omdat het niet ter zaken is gekomen omdat het in dit onderwerp nogal irrelevante info is.
Waarom ik over de ticket vertelde en over het bij haar inwonen, was om het gezeur over dat ze mij zou gebruiken voor mijn geld van tafel te krijgen. Ik kreeg namelijk nogal veel antwoorden waar ik niks aan had. zo ook die van jou.
Ja, hallo, wat doe je hier dan. Dan moet je het in de Viva-forum vragen.
Je gaat wel gedesillussioneerd slapen, maar antwoorden krijg je wel.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:37:38 #266
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_143444585
Dude
pi_143444634
Een vriendin van me heeft ook eens dergelijke dingen tegen mij gezegd over haar vriendje. Slecht gebit, rare kledingkeuze. Ook zij had al een kind, gescheiden, beetje desparate. De gezamenlijke vakantie was geboekt (na drie maanden relatie) en dat werd trots op Hyves gedeeld. En een week later was het uit. "Ik dacht ineens, waar ben ik mee bezig??"

:{
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_143444701
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:16 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Totaal niet interessant voor de 'discussie' inderdaad.

En om toch mijn mening te geven. Ik heb vrienden die zo negatief over hun vriendin praten, daar is dit niks bij. Ik word daar niet vrolijk van en geef dat dan ook aan bij die maten. Toch, het is ook een soort humor en het is vaak ook goedpraten (denk aan 'ze is naakt een drama met die theezakjes, maar ze is goed in bed en verdient wel 7k per maand). Ik vind het sowieso een zwaktebod als je zo praat over de belangrijkste persoon uit je leven en ik snap dat diskrediet niet. In het geval van TS staat het alleen zwart op wit staat en in mijn ogen kan je dan niet anders dan je conclusies trekken en ermee kappen. Eigen schuld ook, dan had je dat niet moeten lezen. Dat is een bewuste keuze geweest, wellicht geboren uit onzekerheid.
Tja, ik ga al,niet met dat soort mensen om als het gaat om vriendschappen (ik hoor dat soort dingen dan ook nooit), laat staan dat ik er een relatie mee aan zou gaan. Mijn vriend is echt zo'n type niet (en ik zelf ook niet, dat mag duidelijk zijn), maar zou ik er -tot mijn immens grote verbazing dus- achter komen dat ik mij daarin blijkbaar volledig heb vergist, dan zou het wel meteen over en uit zijn tussen ons... ik schreef het al eerder, maar voor zo iemand duizend anderen (die niet zo zijn) of gewoon géén relatie dan... alles beter dan iemand die zo over je praat (en blijkbaar totaal geen ruggengraat heeft).

Ik denk overigens ook niet dat de relaties waar jij het over hebt, waarbij er dus zo over de andere helft gepraat wordt, echt een lang leven beschoren zijn, maar dat is mijn verder-niet-echt-op-feiten-berustende gevoel... ;)

EDIT: Wil hiermee overigens -in géén geval- zeggen dat je nooit iets negatiefs over je partner zou mogen/kunnen zeggen... echt niet! Zou het totaal onrealistich vinden als dát zo was. Het is gewoon het complete plaatje en ook vooral de manier waarop enzo. Ik heb natuurlijk ook wel eens vriendinnen (gehad), die aangaven iets niet leuk aan hun vriend/man te vinden, soms ook qua uiterlijk, maar dat gaat dan op een hele andere manier.

[ Bericht 2% gewijzigd door Forbry op 15-08-2014 13:52:57 ]
Tails tell tales
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:42:48 #269
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_143444728
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:39 schreef Syrena het volgende:
Een vriendin van me heeft ook eens dergelijke dingen tegen mij gezegd over haar vriendje. Slecht gebit, rare kledingkeuze. Ook zij had al een kind, gescheiden, beetje desparate. De gezamenlijke vakantie was geboekt (na drie maanden relatie) en dat werd trots op Hyves gedeeld. En een week later was het uit. "Ik dacht ineens, waar ben ik mee bezig??"

:{
Kijk, daar heb je wat aan. Niemand hier durft het je hier niet te zeggen, maar dit is een echte Viva-uitspraak. Gewoon recht voor de raap.
Wel kicken, uitmaken in de vakantie! Echt Viva!
pi_143444855
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:42 schreef Grietje-tit het volgende:

[..]

Kijk, daar heb je wat aan. Niemand hier durft het je hier niet te zeggen, maar dit is een echte Viva-uitspraak. Gewoon recht voor de raap.
Wel kicken, uitmaken in de vakantie! Echt Viva!
De vakantie heeft ze geannuleerd *;
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:47:34 #271
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_143444881
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:46 schreef Syrena het volgende:

[..]

De vakantie heeft ze geannuleerd *;
Ah..
En nu ben jij met haar?
pi_143444960
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:47 schreef Grietje-tit het volgende:

[..]

Ah..
En nu ben jij met haar?
Ik ben de BFF waar tegen geklaagd werd. Telefonisch overigens. Geen bewijzen achterlaten jeweets (en dit was in het tijdperk voor Whatsapp).
pi_143445817
Soms moet jezelf voorop zetten en eruit stappen Je weet dat je beter verdient. Hou de eer aan jezelf en stop hier geen energie meer in.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 14:55:09 #274
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_143446995
Het is en blijft een gok TS. En dan heb ik het niet over je neus.
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 15:09:03 #275
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_143447495
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 14:55 schreef Sosa het volgende:
Het is en blijft een gok TS. En dan heb ik het niet over je neus.
Als je haar maar goed zit.
En dan heb ik het niet over je avatar. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')