Totaal niet interessant voor de 'discussie' inderdaad.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:05 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nergens gelezen, maar geloof(de) Ouder1 op dit punt wel.
Vind het sowieso niet noemenswaardig verder.
Het gaat helemaal niet om het uitschelden....quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:56 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Lees zelf nog even goed waar je op reageert:
[..]
Waarom?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:57 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Een vakantie betaal je toch zelf?
Als je mijn teksten zelf gelezen had dan had je ook gelezen dat ik je een zeer inhoudelijk antwoord op je vraag heb gegeven. Maar dat negeer je. Ik noem je 1x een debiel omdat je in haar internet/chat geschiedenis zit te neuzen en daar blijf je maar over doorgaan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:18 schreef zegikniet80 het volgende:
Als je mijn teksten zelf gelezen had zou je hebben gezien dat ik het haar vergeven had wat ze en hoe ze het schreef.Het gaat mij om het feit dat ik dus kennelijk niet in haar smaak van qua uiterlijk.En daar ging mijn vraag over. Het is niet mijn aandeel dat er zo afgeweken wordt van de daadwerkelijke vraag.Overigens lees ik wel alles, zelfs de nutteloze een zinnige opmerkingen van mensen.
Dikgedrukte: Ah, o.k... nou dat is op zich wel positief dan en dank je voor je antwoordquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:18 schreef zegikniet80 het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet om het uitschelden....
Als je mijn teksten zelf gelezen had zou je hebben gezien dat ik het haar vergeven had wat ze en hoe ze het schreef.
Het gaat mij om het feit dat ik dus kennelijk niet in haar smaak van qua uiterlijk.
En daar ging mijn vraag over. Het is niet mijn aandeel dat er zo afgeweken wordt van de daadwerkelijke vraag.
Overigens lees ik wel alles, zelfs de nutteloze een zinnige opmerkingen van mensen.
Je mag schelden wat je wilt. maar piep dan niet als je er een reactie over krijgt. Schelden is in mijn ogen een zwakte, iets dat je doet als je het met normaal Nederlands niet meer red omdat je met je argumenten en al van tafel wordt geveegd en toch je gelijk wilt halen.
Forbry:
Ze vinden het allen een leuke meid. en dat is het ook heel erg. echt een droomvrouwtje en ik ben heel erg blij dat ik haar dan met andere kwaliteiten heb weten te veroveren.
Het tegenstrijdige in het hele verhaal is dan ook dat ze tegen mij zo super lief is en echt de perfecte vrouw voor mij lijkt.
Ze praat zo anders tegen die vriendin dan tegen mij. en ze zegt dat ik haar heel gelukkig maak en haar een heel andere relatie laat zien dan ze gewend is van vorige relaties.
Iemand die voor haar kookt en haar helpt in de huishouding lijkt daarin erg zeldzaam, terwijl ik het met alle liefde voor haar en mezelf doe.
Tegen mij zegt ze dat ze me zo leuk lief en aantrekkelijk vindt. alleen wat ik las staat daar lijnrecht tegenover.
En idd de teksten waren voornamelijk van de periode toen ze nog met die andere dude in een soort van relatie zat.
Over mijn uiterlijk is ze niet heel veel positiever geworden toen dat stuk liep door mij en ze met mij verder wilde.
Het is ook alleen maar naar die vriendin toe geweest dat ze zo over mij sprak.
Op FB plaatst ze wel foto's van ons samen en dat zou ze niet doen als ze zich zou schamen denk ik?
Maar goed. het blijft een lastig verhaal. ik denk persoonlijk dat er een kern van waarheid inzit en iets in die geest maar ik betrap haar ook regelmatig dat ze me verliefd aan zit te staren als ik mijn ogen dicht heb op bed bv.
Waarheid zal misschien in het midden liggen. en misschien valt het mee.
Klinkt misschien ouderwets, maar ik vind zelf als man dat je als man zelf je boontjes dient te doppen. Een vrouw verwen je. Een vrouw is een cadeautje. Ze is niet voor niets mooi. Die geef je vliegtickets.quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:27 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Klinkt misschien ouderwets, maar ik vind zelf als man dat je als man zelf je boontjes dient te doppen. Een vrouw verwen je. Een vrouw is een cadeautje. Ze is niet voor niets mooi. Die geef je vliegtickets.
LOL....quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:27 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Klinkt misschien ouderwets, maar ik vind zelf als man dat je als man zelf je boontjes dient te doppen. Een vrouw verwen je. Een vrouw is een cadeautje. Ze is niet voor niets mooi. Die geef je vliegtickets.
Das behoorlijk seksistisch.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:27 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Ja, hallo, wat doe je hier dan. Dan moet je het in de Viva-forum vragen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:34 schreef zegikniet80 het volgende:
[..]
LOL....
Waar heb je het nou over dude... alsof je iets van de verdeling weet.
En waarom weet je het niet? omdat het niet ter zaken is gekomen omdat het in dit onderwerp nogal irrelevante info is.
Waarom ik over de ticket vertelde en over het bij haar inwonen, was om het gezeur over dat ze mij zou gebruiken voor mijn geld van tafel te krijgen. Ik kreeg namelijk nogal veel antwoorden waar ik niks aan had. zo ook die van jou.
Tja, ik ga al,niet met dat soort mensen om als het gaat om vriendschappen (ik hoor dat soort dingen dan ook nooit), laat staan dat ik er een relatie mee aan zou gaan. Mijn vriend is echt zo'n type niet (en ik zelf ook niet, dat mag duidelijk zijn), maar zou ik er -tot mijn immens grote verbazing dus- achter komen dat ik mij daarin blijkbaar volledig heb vergist, dan zou het wel meteen over en uit zijn tussen ons... ik schreef het al eerder, maar voor zo iemand duizend anderen (die niet zo zijn) of gewoon géén relatie dan... alles beter dan iemand die zo over je praat (en blijkbaar totaal geen ruggengraat heeft).quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:16 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Totaal niet interessant voor de 'discussie' inderdaad.
En om toch mijn mening te geven. Ik heb vrienden die zo negatief over hun vriendin praten, daar is dit niks bij. Ik word daar niet vrolijk van en geef dat dan ook aan bij die maten. Toch, het is ook een soort humor en het is vaak ook goedpraten (denk aan 'ze is naakt een drama met die theezakjes, maar ze is goed in bed en verdient wel 7k per maand). Ik vind het sowieso een zwaktebod als je zo praat over de belangrijkste persoon uit je leven en ik snap dat diskrediet niet. In het geval van TS staat het alleen zwart op wit staat en in mijn ogen kan je dan niet anders dan je conclusies trekken en ermee kappen. Eigen schuld ook, dan had je dat niet moeten lezen. Dat is een bewuste keuze geweest, wellicht geboren uit onzekerheid.
Kijk, daar heb je wat aan. Niemand hier durft het je hier niet te zeggen, maar dit is een echte Viva-uitspraak. Gewoon recht voor de raap.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:39 schreef Syrena het volgende:
Een vriendin van me heeft ook eens dergelijke dingen tegen mij gezegd over haar vriendje. Slecht gebit, rare kledingkeuze. Ook zij had al een kind, gescheiden, beetje desparate. De gezamenlijke vakantie was geboekt (na drie maanden relatie) en dat werd trots op Hyves gedeeld. En een week later was het uit. "Ik dacht ineens, waar ben ik mee bezig??"
De vakantie heeft ze geannuleerdquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:42 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je wat aan. Niemand hier durft het je hier niet te zeggen, maar dit is een echte Viva-uitspraak. Gewoon recht voor de raap.
Wel kicken, uitmaken in de vakantie! Echt Viva!
Ik ben de BFF waar tegen geklaagd werd. Telefonisch overigens. Geen bewijzen achterlaten jeweets (en dit was in het tijdperk voor Whatsapp).quote:
Als je haar maar goed zit.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:55 schreef Sosa het volgende:
Het is en blijft een gok TS. En dan heb ik het niet over je neus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |