In een SMS-bericht?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:13 schreef NotYou het volgende:
[..]
Flappie die door z'n vriendin en haar vriendinnen bespot en afgekraakt wordt, vooral makkelijk lijkt omdat ie zorgzaam is en bereid is de vaderrol voor haar kind te spelen (daarnaast ongetwijfeld ook deelt of zelfs voorziet in haar/hun kosten) suggereert dat een ander niet zou sporen..
Nu wordt het mooi.
[ afbeelding ] Als je van uitgescholden worden op het internet, om een meningsverschil, zo'n punt maakt, hoe sta je dan tegenover uitgescholden worden, om je uiterlijk, in een sms-bericht?
Waar staat dat?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:44 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Het lijkt mij eerder andersom. TS teert namelijk op haar zak.
In andere correspondentie dan, verandert weinig aan het principe.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:46 schreef zegikniet80 het volgende:
[..]
In een SMS-bericht?
Lees jij wel wat andere schrijven?
Ik wil geen 9 pagina's doorspitten.. Maar hij zei dat hij bij haar in was getrokken en daarvoor niets hoefde te betalen. En dat zij een vakantieticket voor hem had gekocht.quote:
Nergensquote:
Is dat zo?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:51 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik wil geen 9 pagina's doorspitten.. Maar hij zei dat hij bij haar in was getrokken en daarvoor niets hoefde te betalen. En dat zij een vakantieticket voor hem had gekocht.
Dat viel mij dus ook al op, vandaar dat ik het vroeg.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:53 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nergens![]()
Er staat "slechts": "voor het geld of iets in die richting doet ze het niet. je zou eerder denken dat het andersom is aangezien ik bij haar ben ingetrokken en daar ook geen cent voor hoef te betalen".
De verdere financiële "verdeling" is -voor ons- onbekend.
Een vakantieticket wil nog niet zeggen dat hij op haar kosten teert, en wellicht is er nog meer veranderd waar wij niets van weten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:51 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik wil geen 9 pagina's doorspitten.. Maar hij zei dat hij bij haar in was getrokken en daarvoor niets hoefde te betalen. En dat zij een vakantieticket voor hem had gekocht.
Lees zelf nog even goed waar je op reageert:quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:46 schreef zegikniet80 het volgende:
In een SMS-bericht? Lees jij wel wat andere schrijven?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:13 schreef NotYou het volgende:
Als je van uitgescholden worden op het internet, om een meningsverschil, zo'n punt maakt, hoe sta je dan tegenover uitgescholden worden, om je uiterlijk, in een sms-bericht?
Je partner (hetzij vrouw, hetzij man) betaalt een keer een ticket. Wow zegquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:57 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Een vakantie betaal je toch zelf?
Blijkbaar betaalt zij de huur/hypotheek, g/w/l, rioolheffingen, inboedelverzekering, gemeentelijke heffingen/belastingen e.d.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:55 schreef El_Thijs het volgende:
Een vakantieticket wil nog niet zeggen dat hij op haar kosten teert, en wellicht is er nog meer veranderd waar wij niets van weten.
Nogmaals, waar baseer je dat op? Tenzij je met iets hards komt zie ik enkel aannames.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:59 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Blijkbaar betaalt zij de huur/hypotheek, g/w/l, rioolheffingen, inboedelverzekering, gemeentelijke heffingen/belastingen e.d.
Dat is toch een aardige klap geld doorgaans, alles bij elkaar. En dan dus ook nog een vakantieticket. Het lijkt mij dat je dan onmogelijk kan spreken over dat zij hem alleen 'gebruikt' voor het geld.
Op zich is het dan wel weer positief dat er geen negatieve reacties van familieleden en vrienden over jullie relatie komen zonder dit gegeven. Toch is het wel verstandig om die smsjes aan directe familie te laten zien. Ik snap dat het zeer gênant is, maar zonder die informatie zijn ze in de veronderstelling dat jij je gelukkig voelt in deze relatie, terwijl het duidelijk steekt. Ook kunnen ze er een objectievere blik op geven dan jij op het moment. Bedenk dat als ze je graag gelukkig zien, ze ook het beste voor hebben en eerlijk advies zullen geven wanneer je ze die smsjes laat zien.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:43 schreef zegikniet80 het volgende:
[..]
Ik vind het lastig om dit met hen te bespreken.
Op de relatie zelf hebben ze wel een mening en die luidt voornamelijk dat ze erg blij zijn dat ik weer zo lekker in mijn vel zit met mijn nieuwe vriendin.
Het is na de breuk van mijn vorige relatie van 13 jaar en de verkoop van het huis en als die rompslomp heel erg veranderd, ben in de ogen van de mensen om mij heen heel veel gelukkiger en zie er weer happy uit.
Dit onderwerp bespreek ik liever niet met hen, en heb dit enkel met mijn vriendin besproken.
Dat is ook de reden waarom ik het hier heb geplaatst
Ik heb dat ook nergens gelezen, maar geloof(de) Ouder1 op dit punt wel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:02 schreef Ciscus het volgende:
Staat nergens dat zij dat ticket betaald heeft, staat alleen dat ze een ticket heeft bijgeboekt.
(En nu ga ik even een nieuwe bak popcorn pakken. Bemoei-modus uit)
Theoretisch gezien zou ze nog steeds wel op een bepaalde manier op geld uit kunnen zijn natuurlijk, maar ja... in eerste instantie klinkt dit idd wel gunstig haar richting op. Echter, om daaruit vervolgens de conclusie te trekken dat TS DUS op haar zak teert slaat nergens op. Kán wel, maar weten wij gewoon niks van.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:59 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Blijkbaar betaalt zij de huur/hypotheek, g/w/l, rioolheffingen, inboedelverzekering, gemeentelijke heffingen/belastingen e.d.
Dat is toch een aardige klap geld doorgaans, alles bij elkaar. En dan dus ook nog een vakantieticket. Het lijkt mij dat je dan onmogelijk kan spreken over dat zij hem alleen 'gebruikt' voor het geld.
Er staat: "Ze heeft het ticket voor de geplande vakantie bij haar ex omgeboekt naar een ander land en als verrassing voor mij er een ticket bij gekocht."quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:02 schreef Ciscus het volgende:
Staat nergens dat zij dat ticket betaald heeft, staat alleen dat ze een ticket heeft bijgeboekt.
(En nu ga ik even een nieuwe bak popcorn pakken. Bemoei-modus uit)
Dus je schaamt je maar je neemt het voor haar op omdat je dol op haar bent.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:35 schreef zegikniet80 het volgende:
Wat Ouder1 nu lijkt te verdraaien is dat ik zonder respect over mijn vriendinnetje zou praten.
De teksten die ik als voorbeeld gebruikte waren een fractie van alle dingen die ze over mijn uiterlijk zei.
Ook zijn deze niet overdreven maar eerder genuanceerd omdat ik me er zelf behoorlijk voor schaam
Los van dit alles ben ik wel de persoon die het voor haar opneemt omdat ik dol op haar ben en heb ook duidelijk aangegeven dat ze tegen mij anders praat dan tegen die nogal domme vriendin van mijn vriendin.
[..]
TS, wil je hier geen antwoord op geven? Niet dat het op zich écht uitmaakt, maar ik ben daar toch wel nieuwsgierig naar...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:46 schreef Forbry het volgende:
[..]
Zij geven niet aan het wel een leuke meid te vinden of iets dergelijks?
Waarheid als een koe.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus je schaamt je maar je neemt het voor haar op omdat je dol op haar bent.
En als iemand in dit topic zich afvraagt of ze bepaalde uitspraken misschien in een context heeft gezegd die de interpretatie zouden kunnen beïnvloeden word je kwaad?
Weet je op wie je kwaad moet zijn? Op je vriendin. Omdat ze zich zo achterbaks gedraagt. En op jezelf. Omdat je je als een sukkel gedraagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |