abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143443036
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 12:13 schreef NotYou het volgende:

[..]

Flappie die door z'n vriendin en haar vriendinnen bespot en afgekraakt wordt, vooral makkelijk lijkt omdat ie zorgzaam is en bereid is de vaderrol voor haar kind te spelen (daarnaast ongetwijfeld ook deelt of zelfs voorziet in haar/hun kosten) suggereert dat een ander niet zou sporen..

Nu wordt het mooi. :)

[ afbeelding ] Als je van uitgescholden worden op het internet, om een meningsverschil, zo'n punt maakt, hoe sta je dan tegenover uitgescholden worden, om je uiterlijk, in een sms-bericht?
In een SMS-bericht?
Lees jij wel wat andere schrijven?
  Moderator / Redactie FP vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:47:12 #227
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_143443055
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 12:44 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Het lijkt mij eerder andersom. TS teert namelijk op haar zak.
Waar staat dat?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_143443085
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 12:46 schreef zegikniet80 het volgende:

[..]

In een SMS-bericht?
Lees jij wel wat andere schrijven?
In andere correspondentie dan, verandert weinig aan het principe.
Je suis Charlie Sheen
pi_143443195
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 12:47 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Waar staat dat?
Ik wil geen 9 pagina's doorspitten.. Maar hij zei dat hij bij haar in was getrokken en daarvoor niets hoefde te betalen. En dat zij een vakantieticket voor hem had gekocht.
pi_143443239
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 12:47 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Waar staat dat?
Nergens :')

Er staat "slechts": "voor het geld of iets in die richting doet ze het niet. je zou eerder denken dat het andersom is aangezien ik bij haar ben ingetrokken en daar ook geen cent voor hoef te betalen".

De verdere financiële "verdeling" is -voor ons- onbekend.
Tails tell tales
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:54:26 #231
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_143443264
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 12:51 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik wil geen 9 pagina's doorspitten.. Maar hij zei dat hij bij haar in was getrokken en daarvoor niets hoefde te betalen. En dat zij een vakantieticket voor hem had gekocht.
Is dat zo?
Wat flapdrol zeg!
  Moderator / Redactie FP vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:55:55 #232
Brabo Bastard
pi_143443302
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 12:53 schreef Forbry het volgende:

[..]

Nergens :')

Er staat "slechts": "voor het geld of iets in die richting doet ze het niet. je zou eerder denken dat het andersom is aangezien ik bij haar ben ingetrokken en daar ook geen cent voor hoef te betalen".

De verdere financiële "verdeling" is -voor ons- onbekend.
Dat viel mij dus ook al op, vandaar dat ik het vroeg.
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 12:51 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Een vakantieticket wil nog niet zeggen dat hij op haar kosten teert, en wellicht is er nog meer veranderd waar wij niets van weten.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_143443305
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 12:46 schreef zegikniet80 het volgende:
In een SMS-bericht? Lees jij wel wat andere schrijven?
Lees zelf nog even goed waar je op reageert:
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 12:13 schreef NotYou het volgende:
Als je van uitgescholden worden op het internet, om een meningsverschil, zo'n punt maakt, hoe sta je dan tegenover uitgescholden worden, om je uiterlijk, in een sms-bericht?
pi_143443327
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 12:54 schreef Grietje-tit het volgende:

[..]

Is dat zo?
Wat flapdrol zeg!
Hoezo?
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:56:52 #235
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_143443336
Misschien is het wel een enkeltje en stopt zij drugs in zijn koffer.
Voorgoed uit het leven van die flaporen is dan één telefoontje.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:57:30 #236
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_143443354
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 12:56 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Hoezo?
Een vakantie betaal je toch zelf? :)
pi_143443379
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 12:57 schreef Grietje-tit het volgende:

[..]

Een vakantie betaal je toch zelf? :)
Je partner (hetzij vrouw, hetzij man) betaalt een keer een ticket. Wow zeg :')
Tails tell tales
pi_143443421
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 12:55 schreef El_Thijs het volgende:
Een vakantieticket wil nog niet zeggen dat hij op haar kosten teert, en wellicht is er nog meer veranderd waar wij niets van weten.
Blijkbaar betaalt zij de huur/hypotheek, g/w/l, rioolheffingen, inboedelverzekering, gemeentelijke heffingen/belastingen e.d.
Dat is toch een aardige klap geld doorgaans, alles bij elkaar. En dan dus ook nog een vakantieticket. Het lijkt mij dat je dan onmogelijk kan spreken over dat zij hem alleen 'gebruikt' voor het geld.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:02:29 #239
Brabo Bastard
pi_143443495
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 12:59 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Blijkbaar betaalt zij de huur/hypotheek, g/w/l, rioolheffingen, inboedelverzekering, gemeentelijke heffingen/belastingen e.d.
Dat is toch een aardige klap geld doorgaans, alles bij elkaar. En dan dus ook nog een vakantieticket. Het lijkt mij dat je dan onmogelijk kan spreken over dat zij hem alleen 'gebruikt' voor het geld.
Nogmaals, waar baseer je dat op? Tenzij je met iets hards komt zie ik enkel aannames.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_143443510
Staat nergens dat zij dat ticket betaald heeft, staat alleen dat ze een ticket heeft bijgeboekt.

(En nu ga ik even een nieuwe bak popcorn pakken. Bemoei-modus uit)
pi_143443546
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 12:43 schreef zegikniet80 het volgende:

[..]

Ik vind het lastig om dit met hen te bespreken.
Op de relatie zelf hebben ze wel een mening en die luidt voornamelijk dat ze erg blij zijn dat ik weer zo lekker in mijn vel zit met mijn nieuwe vriendin.
Het is na de breuk van mijn vorige relatie van 13 jaar en de verkoop van het huis en als die rompslomp heel erg veranderd, ben in de ogen van de mensen om mij heen heel veel gelukkiger en zie er weer happy uit.
Dit onderwerp bespreek ik liever niet met hen, en heb dit enkel met mijn vriendin besproken.
Dat is ook de reden waarom ik het hier heb geplaatst
Op zich is het dan wel weer positief dat er geen negatieve reacties van familieleden en vrienden over jullie relatie komen zonder dit gegeven. Toch is het wel verstandig om die smsjes aan directe familie te laten zien. Ik snap dat het zeer gênant is, maar zonder die informatie zijn ze in de veronderstelling dat jij je gelukkig voelt in deze relatie, terwijl het duidelijk steekt. Ook kunnen ze er een objectievere blik op geven dan jij op het moment. Bedenk dat als ze je graag gelukkig zien, ze ook het beste voor hebben en eerlijk advies zullen geven wanneer je ze die smsjes laat zien.

Maar eerlijk, als ik de begin OP zie, voorspel ik weinig goeds.

[ Bericht 1% gewijzigd door rosability op 15-08-2014 13:16:02 ]
I'm an idealist. I don't know where I'm going, but I'm on my way.
pi_143443568
TS.. :N Jij bent echt een poesje mainn.. Als ik erachter zou komen dat mijn chick zo over mij heeft gepraat(maak niet uit hoe lang geleden het was), dan zou ze echt ver uit mijn buurt moeten, blijven want anders zou het niet goed komen met haar..
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:04:54 #243
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_143443579
Ik snap één ding niet, vliegticket of geen vliegticket. Als zij je lelijk vindt, waarom dumpt ze je dan niet? Met andere woorden: hoe lang is die van jou eigenlijk? :D
pi_143443596
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:02 schreef Ciscus het volgende:
Staat nergens dat zij dat ticket betaald heeft, staat alleen dat ze een ticket heeft bijgeboekt.

Ik heb dat ook nergens gelezen, maar geloof(de) Ouder1 op dit punt wel.
Vind het sowieso niet bepaald noemenswaardig verder. :')
Tails tell tales
pi_143443672
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 12:59 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Theoretisch gezien zou ze nog steeds wel op een bepaalde manier op geld uit kunnen zijn natuurlijk, maar ja... in eerste instantie klinkt dit idd wel gunstig haar richting op. Echter, om daaruit vervolgens de conclusie te trekken dat TS DUS op haar zak teert slaat nergens op. Kán wel, maar weten wij gewoon niks van.
Tails tell tales
pi_143443740
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:02 schreef Ciscus het volgende:

Er staat: "Ze heeft het ticket voor de geplande vakantie bij haar ex omgeboekt naar een ander land en als verrassing voor mij er een ticket bij gekocht."
Klinkt in mijn oren alsof zij dat dus voor hem betaald heeft. Of koop jij verrassingen van het geld van degene die je wilt verrassen terwijl jij een eigen inkomen hebt?
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:10:33 #247
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143443780
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:35 schreef zegikniet80 het volgende:
Wat Ouder1 nu lijkt te verdraaien is dat ik zonder respect over mijn vriendinnetje zou praten.
De teksten die ik als voorbeeld gebruikte waren een fractie van alle dingen die ze over mijn uiterlijk zei.
Ook zijn deze niet overdreven maar eerder genuanceerd omdat ik me er zelf behoorlijk voor schaam

Los van dit alles ben ik wel de persoon die het voor haar opneemt omdat ik dol op haar ben en heb ook duidelijk aangegeven dat ze tegen mij anders praat dan tegen die nogal domme vriendin van mijn vriendin.
[..]
Dus je schaamt je maar je neemt het voor haar op omdat je dol op haar bent.

En als iemand in dit topic zich afvraagt of ze bepaalde uitspraken misschien in een context heeft gezegd die de interpretatie zouden kunnen beïnvloeden word je kwaad?

Weet je op wie je kwaad moet zijn? Op je vriendin. Omdat ze zich zo achterbaks gedraagt. En op jezelf. Omdat je je als een sukkel gedraagt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_143443788
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 12:46 schreef Forbry het volgende:

[..]

Zij geven niet aan het wel een leuke meid te vinden of iets dergelijks?
TS, wil je hier geen antwoord op geven? Niet dat het op zich écht uitmaakt, maar ik ben daar toch wel nieuwsgierig naar...
Tails tell tales
pi_143443824
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dus je schaamt je maar je neemt het voor haar op omdat je dol op haar bent.

En als iemand in dit topic zich afvraagt of ze bepaalde uitspraken misschien in een context heeft gezegd die de interpretatie zouden kunnen beïnvloeden word je kwaad?

Weet je op wie je kwaad moet zijn? Op je vriendin. Omdat ze zich zo achterbaks gedraagt. En op jezelf. Omdat je je als een sukkel gedraagt.
Waarheid als een koe.
Tails tell tales
  PR en moderator vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:13:31 #250
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_143443865
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:49 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Snotneus.
Soms ben jij echt een nare user.