Deze discussie is sowieso al gedoemd te falen aangezien jij de meest simpele feiten als de doden die het communisme op zijn naam heeft staan als onzin wegcijfert.quote:
Zie jij er zo bijzonder uit?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:51 schreef Vriezzer het volgende:
Mogge, onderweg naar Den Haag.
In een coupé vol giegelende en hysterische meiden..
Ze maken zelfs foto's van me. Voel me net een attractie.
pics van jouquote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:51 schreef Vriezzer het volgende:
Mogge, onderweg naar Den Haag.
In een coupé vol giegelende en hysterische meiden..
Ze maken zelfs foto's van me. Voel me net een attractie.
Neen, ik heb gewoon geen enkele conditie meerquote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat is er kerel? Doet het meisje vervelend?
Oh gsus wijffiequote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Neen, ik heb gewoon geen enkele conditie meerkwartiertje fietsen met wat heuvels en iemand achterop en ik viel bijna om
. Al helpt 1 sneetje brood ook niet echt mee.
Als ik kón sporten deed ik dat ook welquote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh gsus wijffie... ga dan meer eten en ga sporten vetklep. Geen medelijden.
gr
tyf lekker op danquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
ajax![]()
voetbal![]()
ui van ajax![]()
voetbal gerelateerde ui![]()
!~!!
doe normaal tegen JC oké????????quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
ajax![]()
voetbal![]()
ui van ajax![]()
!~!!
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
ajax![]()
voetbal![]()
ui van ajax![]()
!~!!
Ohja my bad.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als ik kón sporten deed ik dat ook wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |