Mijn halve familie heeft het vanuit de "verliezers" beleefd gelukkig.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Omdat geschiedenis geschreven wordt door de winnaars
Ja maar na het communisme zien zij alleen de slechte kanten. Terwijl ze de voordelen vergetenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn halve familie heeft het vanuit de "verliezers" beleefd gelukkig.
Zoals?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja maar na het communisme zien zij alleen de slechte kanten. Terwijl ze de voordelen vergeten
Ja daar vallen de miljoenen doden en het totaal gebrek aan individuele vrijheid bij weg.quote:
En terecht, want communisme is onverdedigbaar.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
mortaxx je gaat inso toch niet overtuigen, laat lekker gaan
Ik noemde maar een als voorbeeld.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja daar vallen de miljoenen doden en het totaal gebrek aan individuele vrijheid bij weg.
Ik ben om.
Absoluut niet. Alleen Mao heeft er naar schatting al minimaal 50 miljoen laten omleggen.quote:
Wiens schatting?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Absoluut niet. Alleen Mao heeft er naar schatting al minimaal 50 miljoen laten omleggen.
De vrijheid om te kunnen zeggen en denken wat je wilt acht ik een VEEL groter goed dan welke materialistische vrijheden dan ook.quote:
Ben benieuwd of je dat ook zegt als je je kinderen niet te eten kunt gevenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De vrijheid om te kunnen zeggen en denken wat je wilt acht ik een VEEL groter goed dan welke materialistische vrijheden dan ook.
Dat zal nooit gebeuren want ik ben niet dom genoeg om kinderen te nemen als ik niet in staat ben ze te verzorgen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je dat ook zegt als je je kinderen niet te eten kunt geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |