Die krijgen gelijk patsen met een bord nasi als toegiftquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nu zou gerard joling in de woonkamer van die probleemwijken gaan zingen ja
of rob geus gaat het frituurvet daar controleren
Heheheh JR wil elan zijn gat opvullenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
inso ik wacht op je reactie zo kunnen we nooit elan zijn gat opvullen
Ik zit nu op een cheeky antwoord te broeden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
inso ik wacht op je reactie zo kunnen we nooit elan zijn gat opvullen
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die krijgen gelijk patsen met een bord nasi als toegift
Ik geef mensen graag een kans maar tot nu toe heb je werkelijk nog niets toegevoegd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Weet je in het begin deed je aardig tegen mij.
xdquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heheheh JR wil elan zijn gat opvullen
Dankjewel dat je me wel een kans gaf. Je was de enige die normaal deed en de rest wou me weg en nu is het andersom.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik geef mensen graag een kans maar tot nu toe heb je werkelijk nog niets toegevoegd.
Zo ben ik, streng maar rechtvaardig.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dankjewel dat je me wel een kans gaf. Je was de enige die normaal deed en de rest wou me weg en nu is het andersom.
Waarom ga je hier zoveel over door? Ga gewoon normaal meeposten manquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dankjewel dat je me wel een kans gaf. Je was de enige die normaal deed en de rest wou me weg en nu is het andersom.
Wat dat betreft is hij een verstandig user, hij neemt mijn mening uiterst serieus.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom ga je hier zoveel over door? Ga gewoon normaal meeposten man
Ik was nog van plan het tegen Inso te zeggen, toen ik 't zei was hij er niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom ga je hier zoveel over door? Ga gewoon normaal meeposten man
Blijkbaar niet als hij er niets aan veranderdquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat dat betreft is hij een verstandig user, hij neemt mijn mening uiterst serieus.
Laat lekker gaan, gewoon posten wat je wilt en je niet druk maken om of anderen je mogen danquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik was nog van plan het tegen Inso te zeggen, toen ik 't zei was hij er niet.
fylax in welk jaar ben jij eigenlijk geboren?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Is dit de SBS vroeger? Waarover gingen deze programma's?
Flesjes bierquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Is dit de SBS vroeger? Waarover gingen deze programma's?
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Paardenkut die dochter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |