Ik heb wel eens lekker in een moddersloot moeten klauteren op een survivalfeestje, werd steeds dikker dat modder. Moddervet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Slootje springen kon ik wel, maar polsstokspringen...
Gelukkig dat je dat vindt/vondquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het een Olifant sigaar is.
[..]
Viel wel mee, Expendables was wel veel knallen en weinig verhaal, maar het laatste gevecht was wel vet. Stallone met een mooie oneliner, Schwarzenegger die over een chopper begint, wat wil je nou nog meer?
[..]
Leuk, en dat zegt wat aangezien ik niet zo into de scifi/ruimte dingen ben.
Goede humor ook.
Zoiets ja, heb hem toen op mijn computer opgeslagen voor het geval hij voor goed zou verdwijnen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:21 schreef Mortaxx het volgende:
Johannes die gif met die groningen vlag he. Was die een half jaartje terug nog een keer offline bij imgur?
Ja doh jij gaat als date naar bioscoop en dan McDonalds?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
anders moet je met elkaar praten :s kan later in de relatie nog genoeg hé :s
nooit aan een slob en slootrace meegedaan?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens lekker in een moddersloot moeten klauteren op een survivalfeestje, werd steeds dikker dat modder. Moddervet.
Madame_paon
Serieus?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zoiets ja, heb hem toen op mijn computer opgeslagen voor het geval hij voor goed zou verdwijnen.
Ik hou niet zo van nutteloze actie zonder veel verhaal.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Viel wel mee, Expendables was wel veel knallen en weinig verhaal, maar het laatste gevecht was wel vet. Stallone met een mooie oneliner, Schwarzenegger die over een chopper begint, wat wil je nou nog meer?
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja doh jij gaat als date naar bioscoop en dan McDonalds?
Weet niet of die versie van imgur was, maar je wordt bedankt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Ik had hem een keer gereport vanwege copyright infringement
McDonaldsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja doh jij gaat als date naar bioscoop en dan McDonalds?
quote:
graag gedaanquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet niet of die versie van imgur was, maar je wordt bedankt.
daar mis ik sowieso de wil voor om te winnen. Dat kan me echt niet boeien.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nooit aan een slob en slootrace meegedaan?
Scar en zijn neef Henkquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wie die twee donkere leeuwen moeten voorstellen
De lokale jeugd in China moet ook werken voor hun geld.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
pauperknuffels ze kunnen ook niks daar bij die mcdonalds
Kofu linksonderquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wie die twee donkere leeuwen moeten voorstellen
Henk de Haan?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Scar en zijn neef Henk
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Scar en zijn neef Henk
http://www.disneystore.co(...)oy/mp/66189/1000260/quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
pauperknuffels ze kunnen ook niks daar bij die mcdonalds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |