SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Misschien kunnen ze Johnny nog ompiratenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Johnny Depp kiest ze de laatste jaren wel uit hè![]()
Komt er nog een nieuwe Pirates eigenlijk, die laatste was echt heel slecht
Gewoon neuken als een wild konijntje, voortplanting is immers het doel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alles kan kapot toch
[..]
Gewoon realistisch. Waarom zou je de futiliteit van het bestaan ontkennen?
Komt goedquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oefen alvast je wtf-face.
Succesquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
misschien kan ik ze nog ompraten
Nou dat dus. Dus ga er ook niet heen tenzij ik nog pathe pas hebquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat wordt echt weer drama
die eerste 3 films waren gewoon leuk, 4e sloeg echt nergens op
Ach het beland uiteindelijk toch wel op de Pirate Bayquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze Johnny nog ompiraten
Pirate Bay > Michael Bayquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach het beland uiteindelijk toch wel op de Pirate Bay
ik ga toch zelden naar de biosquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Succes
[..]
Nou dat dus. Dus ga er ook niet heen tenzij ik nog pathe pas heb
haha jij gaat naar boekverfilmingen van christelijke theologen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
eind dit jaar wel weer the hobbit, ik blijf dat gewoon leuke films vinden als is het merendeel het daar niet mee eens
Markus Bay > Pirate Bayquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pirate Bay > Michael Bay
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
De vorige had ik twee keer gezien in de biosquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik ga toch zelden naar de bios
eind dit jaar wel weer the hobbit, ik blijf dat gewoon leuke films vinden als is het merendeel het daar niet mee eens
zolang je het ziet als fantasie is daar ook niks mis meequote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
haha jij gaat naar boekverfilmingen van christelijke theologen.
haha
De Lion King is bij ons gedraaid tijdens Godsdienstlesquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
haha jij gaat naar boekverfilmingen van christelijke theologen.
haha
Ik best vaak, en heb volgens mij nog maar 2 keer een echte slechte film gezien. Het is wel jammer dat er dit jaar geen James Bond of zo is. Daar had ik wel weer zin in eigenlijkquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik ga toch zelden naar de bios
Niet gezien in bios, maar gewoon alletwee achter elkaar gekeken op de tv hier toen ik home alone wasquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De vorige had ik twee keer gezien in de bios
Kanttekening: ik viel de tweede keer in slaap.
Mufasa als god. Daar kan ik best mee leven.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Lion King is bij ons gedraaid tijdens Godsdienstles
#truestory
Binnenkort:quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik best vaak, en heb volgens mij nog maar 2 keer een echte slechte film gezien. Het is wel jammer dat er dit jaar geen James Bond of zo is. Daar had ik wel weer zin in eigenlijk
En The hobbit vind ik ook tof, al duurt ie 3 uur lang
Las laatst dat ze misschien een stuk James Bond willen opnemen in Frieslandquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik best vaak, en heb volgens mij nog maar 2 keer een echte slechte film gezien. Het is wel jammer dat er dit jaar geen James Bond of zo is. Daar had ik wel weer zin in eigenlijk
En The hobbit vind ik ook tof, al duurt ie 3 uur lang
Trailer was wel nice, maar even het eerste deel bekijken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Binnenkort:
[ afbeelding ]![]()
moet nog steeds Sin City kijkenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Binnenkort:
[ afbeelding ]![]()
Daar wil ik heen maar niemand om mee te gaanquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Binnenkort:
[ afbeelding ]![]()
Ik ook.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Trailer was wel nice, maar even het eerste deel bekijken.
ga alleenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar wil ik heen maar niemand om mee te gaan
Kom naar Amersfoort, dan mag je met GGMM en mij.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar wil ik heen maar niemand om mee te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |