Makkelijk. Check ticketswap/marktplaats.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:29 schreef whosvegas het volgende:
Hoe makkelijk is het om aan een kaartje te komen
Op het laatste moment, begin ik er toch zin in te krijgen
Wat was het verschil tussen deze rij en de andere rijen?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:46 schreef H.Kemper het volgende:
Rood bandjegroeten vanaf camping 1... Fast-lane is briljant trouwens in 30-45 minuten binnen
vijf. De oude 7. Genoeg plek.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:50 schreef Beaudelaire het volgende:
Welke campings zijn nog niet te vol?
Ja, maar na tweeën kwamen we er pas door. kutzooiquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker op tijd, Richolio zal blij zijn
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
gewoon een standaard ticket. camping zit daar sws bij dus. Waar je verder in welke tent verblijft en met wie doet er niet toe.
Dat had ik gisteren. Vanochtend even wat dingen regelen, kaartjes via ticketswap en morgenochtend de auto in.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:49 schreef whosvegas het volgende:
Vandaag pas rond 18:00 besloten om naar Lowlands te gaan, cool zo'n impulsieve beslissing
Handig als er een overschot is aan kaartjesquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:50 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren. Vanochtend even wat dingen regelen, kaartjes via ticketswap en morgenochtend de auto in.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |