Ach zij is ook maar mensquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:15 schreef TeenWolf het volgende:
Hoort een moderator zich niet neutraler op te stellen en zich meer te richten op persoonlijke aanvallen in plaats van meningen?
Ben het inhoudelijk niet geheel met 'm oneens maar hij mag z'n punt best wat beter maken, dit is slap, lachwekkend gelul.quote:
ach de figuren die je op de TV zit zijn gewoon acteursquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:14 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Het is jammer dat er enkel extremen lijken te zijn, types zoals Wilders en de goedpraters. Waarom zo weinig politici die de problemen benoemen zonder politieke correctheid maar ook zonder het kind met het badwater weg te gooien.
Goed ingeburgerd wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik deed ff mee in de reacties..
Roep je nu op tot wederrechtelijke vrijheidsberoving?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:22 schreef TeenWolf het volgende:
Maar goed, nu niet de fout maken door alle moslims onbewust (meer) te gaan haten doordat er een groepje freaks die zich (cr)isis noemt in Irak bezig is.
De haat op die groep moet nu niet geprojecteerd worden op de gewone (moslim) fokker. En als er mensen zijn die deze groep steunen (ook in Nederland) of lid zijn , ga ze dan persoonlijk arresteren en/of achter slot en grendel zetten.
Iedereen is zelf verantwoordelijk voor zijn eigen daden, net als bijvoorbeeld niet alle Nederlandse oude mannen sextoeristen zijn die naar Thailand gaan is ook de Turkse bakker om de hoek niet verantwoordelijk voor de daden van (cri)isis.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:22 schreef TeenWolf het volgende:
Maar goed, nu niet de fout maken door alle moslims onbewust (meer) te gaan haten doordat er een groepje freaks die zich (cr)isis noemt in Irak bezig is.
De haat op die groep moet nu niet geprojecteerd worden op de gewone (moslim) fokker. En als er mensen zijn die deze groep steunen (ook in Nederland) of lid zijn , ga ze dan persoonlijk arresteren en/of achter slot en grendel zetten.
Iedereen is zelf verantwoordelijk voor zijn eigen daden, net als bijvoorbeeld niet alle Nederlandse oude mannen sextoeristen zijn die naar Thailand gaan is ook de Turkse bakker om de hoek niet verantwoordelijk voor de daden van (cri)isis.
Knap van je om dit uit mijn bericht te halen.Ik doe het je niet na.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:23 schreef NotYou het volgende:
[..]
Roep je nu op tot wederrechtelijke vrijheidsberoving?
Dit soort dingen doet die al de hele tijdquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:24 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Knap van je om dit uit mijn bericht te halen.Ik doe het je niet na.
Insinueer jij nou met deze vraag dat alle moslims dood moeten?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:23 schreef NotYou het volgende:
[..]
Roep je nu op tot wederrechtelijke vrijheidsberoving?
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:24 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Knap van je om dit uit mijn bericht te halen.Ik doe het je niet na.
Het is nota bene letterlijk wat je schrijft.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:22 schreef TeenWolf het volgende:
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Insinueer jij nou met deze vraag dat alle moslims dood moeten?
VMBO opleiding?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:25 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
Het is nota bene letterlijk wat je schrijft.![]()
Begrijpend lezen ook zo te zienquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:27 schreef NotYou het volgende:
Volgens mij zijn jullie dan weer niet zo goed ingeburgerd. Taalbeheersing laat het nodige te wensen over..
Het is al laat.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:28 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
VMBO opleiding?
Je moet de mensen persoonlijk oppakken, degene die een strafbaar feit verrichten door lid te zijn van een terroristische organisatie.
De politie heeft een vergunning hiervoor zoals in de meeste (normale) landen.
Nou je mag hier toch ook een burger arrestatie doen ? Doen we dat gewoon.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:32 schreef NotYou het volgende:
[..]
Het is al laat...en je gaat van een oproep aan de lezer/Fok!ker ineens, midden in een alinea, over op een kennelijke oproep aan de politie/overheid..
Hup mee naar bed.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou je mag hier toch ook een burger arrestatie doen ? Doen we dat gewoon.
Dit is wel een hele gare troll.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:32 schreef NotYou het volgende:
[..]
Het is al laat...en je gaat van een oproep aan de lezer/Fok!ker ineens, midden in een alinea, over op een kennelijke oproep aan de politie/overheid..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |